Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd fcn - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    At høre Poul Hansen sperme for vildt over FCN er snart ved at kaste op over
    FCN er åbenbart så gode at vi i forrige møde var heldige med at få et point hjemme, og i dag ikke kunne holde en 2-0 føring selvom FCN intet har at spille for .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Vi overlod bolden og afstanden til BK var for stor. Han scorede stort set målet til 2-0 alene. Vi kunne have sat os på et modløst hold men undlod at sætte sømmet i.
      At BK var overladt til sig afsløredes allerede i startopstillingen som var drænet for kreativitet og offensiv kunnen, det lignede en opstilling hvor modstanderen var Liverpool og vi var bange for at blive løbet over ende
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Var ude og se kampen. Det var dejligt vejr, og stemningen var god. Imponerende så meget man hørte udebaneafsnittet. Det var flot.
        Sad selv med en ven på hjemmebaneafsnittet og måtte holde lidt lav profil.
        Efter at have tænkt lidt efterfølgende, synes jeg, at OB selv var lidt skyld i det "kun" uafgjorte.
        Allerede da jeg hørte opstilling med OL på midt/i angreb, blev jeg noget overrasket.
        Og der blev også spillet til duel i alle bolde med lange bolde op til OL og BK. CN og TK var sporadisk med, TK dog ikke så meget efter en alvorlig tackling.
        I øvrigt dejligt at se JBL tilbage på banen. RJL var også fint med offensivt.
        Til gengæld var vi alvorligt udfordret rent defensivt, især på kanterne, hvor der i begge sider skulle bruge 2-3 mand for at dække af overfor 1.
        Og derefter høvles bolden langt op af banen.
        Vi var heldige med vores 2 mål i første halvleg, begge næsten ud af ingenting.
        Til gengæld havde vi også flere gennemspillede angreb, hvor der blev misbrugt.
        Vi var slet ikke klar i slutning af første halvleg, heller ikke i starten af anden, og det var fortjent at FCN udlignede.
        FCN havde fra start af anden halvleg udskiftet deres målscorer, med en ny mand "Ibrahim", og deres anden målscorer "Rygaard" blev også udskiftet; men de kørte på med deres koncept uden ændringer. Og det virkede.
        Vi skiftede også ud, MG kom ind i stedet for OL, og AK kom ind i stedet for BK, og vi faldt mere og mere tilbage.
        Så i bund og grund skal vi være yderst tilfredse med det ene point. JJT var savnet meget på midtbanen.
        Gider ikke snakke om straffe, hvor der vel var 2 situationer.
        Men vi spillede ikke OB spil, og vores reserver var af ringe kvalitet i forhold til, hvad modstander kunne sætte ind.
        Så mener, at JH skal have en lang snak med JM om, hvad der skal ind fra næste sæson, så vi ikke kommer ud for det samme en gang til.

        Comment


          #94
          OB smed det og EFB går efter det ...

          https://mobil.bold.dk/fodbold/kamp/e...havn/27667963/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Han ser nogle fantastiske ting i deres spil som jeg slet ikke kan få øje på. Selv en kikset tæmning er åhhh så flot. Fcn = kejserens nye klæder. Håber de rykker ud næste sæson med et brag.
            Det er de dog alligevel for gode til. Men de må meget gerne være i bunden

            Comment


              #96
              Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg stadigvæk chokeret over at Frøkjær ikke afsluttede første gang på det tomme mål, og at dommeren fløjtede kampen af i en friløber.

              Hvordan så i andre disse situationer?

              Comment


                #97
                Lorte resultat... og trist indstilling til kampen efter vi kommer foran på 2 heldig mål... hvorfor tager vi den Kent attitude og stiller os ned... vi havde dem nede i kassen... ØV!

                Lige nu ligner det mest engang BS at FCK lovede at spillede op til sidste bedste i kampe der havde betydning.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg stadigvæk chokeret over at Frøkjær ikke afsluttede første gang på det tomme mål, og at dommeren fløjtede kampen af i en friløber.

                  Hvordan så i andre disse situationer?
                  Manglende erfaring.

                  Så kan vi også kigge på måske 2 straffe vi begår, vi skulle have afsluttet kampen før vi nåede der til, det ender med vi skal være glade for et point, men vi skulle have sikre 3, med den start efter 18 minutter.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg stadigvæk chokeret over at Frøkjær ikke afsluttede første gang på det tomme mål, og at dommeren fløjtede kampen af i en friløber.

                    Hvordan så i andre disse situationer?
                    På samme måde som dig..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Vi mangler boldfasthed på midtbanen. I virkeligheden ligeså mange fejl og sjusk som mod Esbjerg, selvom det aldrig blev nævnt på grund af sejren
                      Der var heller ingen på dagens midtbane som ville kunne drible udenom en papkasse
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Der var heller ingen på dagens midtbane som ville kunne drible udenom en papkasse
                        Ja en dygtig teknisk midtbanespiller der kan noget på egen hånd ville ikke være dårlig at få ind

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg stadigvæk chokeret over at Frøkjær ikke afsluttede første gang på det tomme mål, og at dommeren fløjtede kampen af i en friløber.

                          Hvordan så i andre disse situationer?
                          Tror dommeren fløjtete af i den situation som kompensation for den situation med Ludwig hvor han gav ikke straffe. Ludwigs aktion var vel vanskeligt at bedømme for dommeren og så giver han noget den anden vej.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-nordsjaelland
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              "jamen, det var bare fordi vi ikke gjorde os gode", som grund til at OB ikke vandt, hører jeg dig lidt sige gennemgående :D.
                              Ja lidt. Det var en af sæsonens sløje præstationer. Lidt det samme i omvendte opgør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg stadigvæk chokeret over at Frøkjær ikke afsluttede første gang på det tomme mål, og at dommeren fløjtede kampen af i en friløber.

                                Hvordan så i andre disse situationer?
                                Der var ikke en friløber og tiden var gået plus 3-4 sek.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X