Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCN - OB 19. maj kl. 12.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCN - OB 19. maj kl. 12.00

    Rundens første kamp med maksimal mulighed for at sætte pres på EFB.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-nordsjaelland

    Tænker opstillingen er den samme som i dag og så må man jo se hvilke taktiske dispositioner JM gør sig for at tilpasse holdet til FCN.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Sælger meget gerne denne for 1p. Det sikrer jo næsten bronzen da det vil kræve at EfB slår enten FCM eller FCK pga målscoren. Og det tvivler jeg sgu på selvom de ikke har det store at spille for. De har jo ikke engang deres bedste spiller Holse med mod FCK

    Comment


      #3
      Med den indstilling og vilje holdet viser og den træner som finder de rigtige taktiske idéer tror på sejr.
      Gode chancer at klare bronze allerede i Farum og så bliver BIF til en "gratiskamp" hvor vi fejrer hele tiden på RMN!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Med den indstilling og vilje holdet viser og den træner som finder de rigtige taktiske idéer tror på sejr.
        Gode chancer at klare bronze allerede i Farum og så bliver BIF til en "gratiskamp" hvor vi fejrer hele tiden på RMN!
        Det er bestemt også muligt. Meeeen syntes nu at sidste kamp mod FCN viste at vi nok får store problemer med dem igen..
        Så jeg tvivler. Bare at vi selv kan afgøre det i sidste kamp hvor de skal til Herning er jeg godt tilfreds.

        Men vi kan da håbe at de taber de sidste 2

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er bestemt også muligt. Meeeen syntes nu at sidste kamp mod FCN viste at vi nok får store problemer med dem igen..
          Så jeg tvivler. Bare at vi selv kan afgøre det i sidste kamp hvor de skal til Herning er jeg godt tilfreds.

          Men vi kan da håbe at de taber de sidste 2
          Nu havde vi også problemer med Esbjerg i sidste kamp, hehe.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Nu havde vi også problemer med Esbjerg i sidste kamp, hehe.
            Jo jo. Syntes bare at FCN er et bedre hold der har et højere topniveau. Vil hellere møde EfB end dem.

            Comment


              #7
              FCN mangler Mumin, erstatningerne ved siden af Nelsson er ikke prangende ... det svækker dem noget, men det er uanset offensiven der er stærkest.
              Personligt vil jeg jo gerne se Andreas Skov score igen, han er blevet misbrugt lidt som midtangriber og i sidste kamp var han ikke helt fremragende.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er bestemt også muligt. Meeeen syntes nu at sidste kamp mod FCN viste at vi nok får store problemer med dem igen..
                Så jeg tvivler. Bare at vi selv kan afgøre det i sidste kamp hvor de skal til Herning er jeg godt tilfreds.

                Men vi kan da håbe at de taber de sidste 2
                I sidste kamp var indstillingen/moralen dårlig og vi havde lige tabt en masse kampe i træk
                ​​​​​​
                Denne gang har vi medvind, så det eneste vi skal frygte er plastikgræsset og evt skader i forsvaret som måtte komme tilbage.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  FCN mangler Mumin, erstatningerne ved siden af Nelsson er ikke prangende ... det svækker dem noget, men det er uanset offensiven der er stærkest.
                  Personligt vil jeg jo gerne se Andreas Skov score igen, han er blevet misbrugt lidt som midtangriber og i sidste kamp var han ikke helt fremragende.
                  Nej ham Yttingwhatever var en katastrofe sidst

                  Han må score alle dem han vil. Bare ikke mod os

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nej ham Yttingwhatever var en katastrofe sidst

                    Han må score alle dem han vil. Bare ikke mod os
                    Ja, han var utroligt ringe og Tranberg er ikke meget bedre.
                    Det forstår jeg :D ... i mine øjne må han gerne lave et par, han er så vild at se på når det kører for ham, der er der ingen i OB`s forsvar der kan være med.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Ja, han var utroligt ringe og Tranberg er ikke meget bedre.
                      Det forstår jeg :D ... i mine øjne må han gerne lave et par, han er så vild at se på når det kører for ham, der er der ingen i OB`s forsvar der kan være med.
                      Hvis vi bare laver 3 skal han være velkommen til at lave 2

                      Comment


                        #12
                        Så må vi se om hele Farum-holdet stiller op i strømpebukser og handsker når det er 20 grader ligesom sidst. De skal bare have en snitter de små snothvalpe. Næst efter Københavnerklubberne Og FC Mug,s misfosteret i Farum næst på listen over hadeklubber.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvis vi bare laver 3 skal han være velkommen til at lave 2
                          :D.
                          Dolberg er nede pt. tror det er noget mentalt, ved ikke om han passer til det liv, derfor har vi ekstra bruf for at andre viser noget, Jørgensen holder bare ikke og Yurary skal åbenbart bruges på kanten, på trods af at han ikke er kantspiller.
                          Undskyld sidespring.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            :D.
                            Dolberg er nede pt. tror det er noget mentalt, ved ikke om han passer til det liv, derfor har vi ekstra bruf for at andre viser noget, Jørgensen holder bare ikke og Yurary skal åbenbart bruges på kanten, på trods af at han ikke er kantspiller.
                            Undskyld sidespring.
                            Superligaen er ikke god nok. Det har chefen lige udtalt i løbet af ugen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sælger meget gerne denne for 1p. Det sikrer jo næsten bronzen da det vil kræve at EfB slår enten FCM eller FCK pga målscoren. Og det tvivler jeg sgu på selvom de ikke har det store at spille for. De har jo ikke engang deres bedste spiller Holse med mod FCK
                              Det er gruppens ringeste hold. Selvfølgelig skal man gå efter en sejr. Muligheden er der helt sikkert da Fcn er uden sejr hidtil.
                              OB er trods alt 11 point foran.

                              Comment

                              Working...
                              X