Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 28.4.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan du huske hvornår præcis? Skal da med glæde lige få lavet et klip på det.
ps. Måske man kunne lave en sløjfe med FCKs fejlagtige foræringsmål også? Jeg er sikker på der bliver brugt timevis på at diskutere den som de plejer når det er den anden vej.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNogen der er lidt bedre på de sociale medier end mig?? Så synes jeg da man skal vise det klip fra kampen, hvor der er spillet ca. 25 min, hvor Greve laver frispark på Bjelland. Hvis man mundaflæser hvad Bjelland siger...... Så tror jeg de homofobi anklager mod fans også skal rettes med spillere...
Ordet svans er med, medmindre jeg mundaflæser helt forkert. I så fald undskylder jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægHvordan kan FCK i øvrigt undgå gule kort på de frispark?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Blev FCK snydt for et straffe?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment