Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 28.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd FCK-OB 28.4.19

    Skal vi ikke have en kamptråd?
    Synes vi starter helt god. Det ligner en 4-1-4-1.
    Håber det bringer point på kontoen. Især efter Esbjergs sejr mod BIF er vi presset.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Kun et spørgsmål om tid før det går galt. Totalt overmatchet spiller for spiller.

    Comment


      #3
      Nånej, AK...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Bedre første 20 end jeg næsten havde turde håbe på.

        Comment


          #5
          Fin start

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Nånej, AK...
            Vi er kommet rigtig godt fra start , dejligt at se vi ikke kommer på banen med samme lade holdning som de sidste par kampe.
            Men hvor er det en skam at AK og Kadrii er så uskarpe
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Vi er kommet rigtig godt fra start , dejligt at se vi ikke kommer på banen med samme lade holdning som de sidste par kampe.
              Men hvor er det en skam at AK og Kadrii er så uskarpe
              Ja, koncentreret, aggressiv og med nosser. Det ser god ud.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Var jeg den eneste, der lige bemærkede, at Bjelland kaldte Greve en “”fucking svans, mand””? Jeg ser frem til at høre mediekampagnen køre efter kampen og til at Bjelland får en bøde...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Var jeg den eneste, der lige bemærkede, at Bjelland kaldte Greve en “”fucking svans, mand””? Jeg ser frem til at høre mediekampagnen køre efter kampen og til at Bjelland får en bøde...
                  Kom herind for at skrive nøjagtig det samme! Det var ret tydeligt, synes jeg.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Var jeg den eneste, der lige bemærkede, at Bjelland kaldte Greve en “”fucking svans, mand””? Jeg ser frem til at høre mediekampagnen køre efter kampen og til at Bjelland får en bøde...
                    Kan du huske hvornår præcis? Skal da med glæde lige få lavet et klip på det.

                    Comment


                      #11
                      Nemt mål..

                      Comment


                        #12
                        Jesus Christ en katastrofeopdækning... farvel til endnu en kamp...

                        Comment


                          #13
                          Alt er som det plejer....

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Kan du huske hvornår præcis? Skal da med glæde lige få lavet et klip på det.
                            Godt 1-3 minutter før jeg skrev det.

                            Comment


                              #15
                              Ja ja som forventet....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment

                              Working...
                              X