Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 28.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    OB kommer ikke til at score. Det ligner en 4-0 sejr til FCK. Hvad er der sket med Tverskov?
    Han mangler vel også lidt kvalitet omkring sig.

    Yao skal på banen. Marco Lund færdig

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Helt sikkert. Bjelland og FCK skal ristes over den sagte ild, hvis det virkelig er tilfældet. Især nu det var FCK-fans der fik startet en shitstorm mod Dal Hende for noget han ikke havde sagt, og at de har spillet så pisse skinhellige i de seneste uger.
    Er det dig der havde skills til at lave en video med Bjelland ved 25:20?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Vi spiller godt med og forsøger at sætte noget spil. Rigtig træls det ikke lige var os der fik det tilfældige mål ved kadrii og linjevogteren efterfølgende overser en timelig klar offside. Efter scoringen bliver det noget bøvl, hvor vi nok lige skal samle os og fck bliver mere komfortable. Jeg kan se muligheder nede bag fck's forsvar, hvis vi lige får det timet løb og aflevering. Fck har ikke deres bedste dag, så håber vi kan gå ud og få lagt lidt pres fra starten af 2. Halveg og få en enkelt pind og så må gryte og forsvaret nol holde stand de sidste 20-25 min, hvor vi nok bliver trætte
    Ja. Men det er problemet at vi har ikke rutine at smide ind når de første bliver trætte. Så håber de unge viser en rigtig fed indhop i dag når de kommer på banen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Mener du Caspers aktion ved hjørnespark? Synes det car for tyndt for straffe.
    Ja den ville være tynd , men kunne fløjtes lige som den med Fisher. Så måske vi skal lade være med at klynke over dommeren

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Mener du Caspers aktion ved hjørnespark? Synes det car for tyndt for straffe.
    Jeg vil umiddelbart mene der er straffe da han klart skubber Jonas Wind, som er på vej til at modtage bolden ... der dog ikke nødvendigvis kan få en chance på den.
    Straffet på Fischer er dog klokkeklart, det er skidt dømt og så er der offside ved målet ... jeg er efterhånden også fortaler for VAR.
    Hold kæft hvor er Jonas Wind god!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    OB kommer ikke til at score. Det ligner en 4-0 sejr til FCK. Hvad er der sket med Tverskov?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Vi spiller godt med og forsøger at sætte noget spil. Rigtig træls det ikke lige var os der fik det tilfældige mål ved kadrii og linjevogteren efterfølgende overser en timelig klar offside. Efter scoringen bliver det noget bøvl, hvor vi nok lige skal samle os og fck bliver mere komfortable. Jeg kan se muligheder nede bag fck's forsvar, hvis vi lige får det timet løb og aflevering. Fck har ikke deres bedste dag, så håber vi kan gå ud og få lagt lidt pres fra starten af 2. Halveg og få en enkelt pind og så må gryte og forsvaret nol holde stand de sidste 20-25 min, hvor vi nok bliver trætte

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg
    Gutterne kæmper og gør det sgu godt, hvis man tænker på omstændighederne. Det er også ekstra svært når AK spiller så ringe som han gør i dag. Har jo tabt alle bolde/dueller i første halvleg
    Tja sådan har det jo næsten været siden han blev hentet til overpris.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Fin præstation indtil scoringen. Klamt at de så skal bruge et offsidemål for at komme foran. Herfra ligner det altså en kamp, hvor vi skal forsøge at undgå og ødelægge vores målscore.

    Leave a comment:


  • Nr. Broby
    replied
    Gutterne kæmper og gør det sgu godt, hvis man tænker på omstændighederne. Det er også ekstra svært når AK spiller så ringe som han gør i dag. Har jo tabt alle bolde/dueller i første halvleg

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Blev FCK snydt for et straffe?
    Mener du Caspers aktion ved hjørnespark? Synes det car for tyndt for straffe.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Haha. Kommentatorerne kan ikke lade være med at spekulere i frispark til Boilesen efter han næsten sparker en mand i hovedet på kanten af feltet :-)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Skov 2-0 gætter jeg på. Tæt på.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Igen gives ikke offside ved chance for FCK.
    Blev FCK snydt for et straffe?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Igen gives ikke offside ved chance for FCK.

    Leave a comment:

Working...
X