Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Lige den der ser jeg ikke som en svækkelse. Der er mere arbejde i Fester end det er I AK. Ligeledes er fester ikke bange for at komme i feltet, samt at deltage i genpresset. Det synes jeg ikke vi ser fra AK.
    Det kan godt være, men det er nok ikke som en festersen i topform. Det nævnes at han nok ikke kan holde mere end en time. Desuden synes jeg slet ikke det er AK's arbejdsindsats vi kan sætte en finger på dette forår. Det er nok hovedsagligt det der har bragt ham tilbage på holdet, for score kan han ikke.
    overordnet er det bare rigtig trist vi har så mange skader. Det må have været hårdt for truppen at gå fra en træner, hvor vi var blandt de mindst løbende til at være blandt de mest løbende. Vi er desværre nok efterhånden slidte

    Comment


      #32
      7 spillere ude af truppen til kampen i dag. Heraf minimum 4, nok nærmere 5 faste i startopstillingen. Midterforsvaret nærmest væk, wingbacks væk og 1 angriber ude også.
      Hvad f..... sker der lige i Ådalen.
      Et beskedent nederlag vil være en succes.
      Forhåbentlig er de fleste klar til de næste kampe.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        7 spillere ude af truppen til kampen i dag. Heraf minimum 4, nok nærmere 5 faste i startopstillingen. Midterforsvaret nærmest væk, wingbacks væk og 1 angriber ude også.
        Hvad f..... sker der lige i Ådalen.
        Et beskedent nederlag vil være en succes.
        Forhåbentlig er de fleste klar til de næste kampe.
        Ja, der ligner nu langsomt en Bruce-Willis-mission. Die hard special OB edition.
        Spørger mig om vi holder fast i 3-5-2 eller prøver noget andet. Det var Ryan og Barrett som gav meget til successen af vores 3-5-2 og kan ikke forestille mig at Yao og Grubbe kan overtage deres rolle/betydning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja, der ligner nu langsomt en Bruce-Willis-mission. Die hard special OB edition.
          Spørger mig om vi holder fast i 3-5-2 eller prøver noget andet. Det var Ryan og Barrett som gav meget til successen af vores 3-5-2 og kan ikke forestille mig at Yao og Grubbe kan overtage deres rolle/betydning.
          4-5-1

          Grytebust
          Lund. Drachmann. Tverskov. Lund.
          Greve. Kløve. JJT. Casper. Festersen.
          Kadrii

          alternativt 4-4-2 med Festersen på siden af Kadrii ..

          Noget af en bænk ..

          17. Jonathan Harboe
          26. Yao
          28. Anders K. Jacobsen
          29. Mads Frøkjær-Jensen
          41. Gustav Grubbe
          50. Daniel Obbekjær
          Last edited by Plum; 28-04-2019, 15:36.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Det ville være noget af en timing, hvis vi lige kunne hente første Superligasejr i Parken i 16 år.

            Comment


              #36
              Ligner 4-4-2

              gryte
              Lund Tver Lund Kløve
              Greve Drach jj Casper
              AK Kadrii

              Comment


                #37
                Inge mange år på bænken:
                Festersen
                Yao
                Harboe
                Frøkjær
                Grubbe
                og
                Oliver
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Inge mange år på bænken:
                  Festersen
                  Yao
                  Harboe
                  Frøkjær
                  Grubbe
                  og
                  Oliver
                  Det er også okay når der er så mange skader på profiler. Sådan er det i en klub som vores

                  Comment


                    #39
                    Forventninger for i dag:
                    100% i 90+

                    (og 2 mål af Bashkim og AK, en cleansheet for Gryte og nok øl for mig. )
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er også okay når der er så mange skader på profiler. Sådan er det i en klub som vores
                      Selvfølgelig. Spændende om Grubbe eller Harboe måske får superligadebut i dag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Forventninger for i dag:
                        100% i 90+

                        (og 2 mål af Bashkim og AK, en cleansheet for Gryte og nok øl for mig. )

                        Jeg har absolut ingen forventninger. Håber bare der er en masse i Parken for at støtte drengene

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Selvfølgelig. Spændende om Grubbe eller Harboe måske får superligadebut i dag.
                          Hvis vi går i 3-5-2 kunne det godt blive en mulighed med Grubbe. Men han er altså kun 16 år. Noget af en debut hvis det er

                          Comment


                            #43
                            Syntes det er underligt at vi kun er 17 mand i dag. Er Obbekjær også blevet skadet?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Syntes det er underligt at vi kun er 17 mand i dag. Er Obbekjær også blevet skadet?
                              Han er da på bænken , sammen med de 6 andre:-)

                              Comment


                                #45
                                BIF taber til EFB der så har lavet hul ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X