Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB 23.04.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lund og Ludwig igen tæt på at koste
    Var det ikke endnu en hjerneblødning fra Tverskov?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
      Sløj 1st halveg, i det mindste er vi ikke bagud
      Fra EB:
      38 min: Man kan ikke bebrejde Esbjerg deres taktik. Bolden overlades til OB, imens man selv lurer på muligheder for kontrastød. OB er tæt på at være så ufarlige på bolden som en nyfødt killing. Det stadie, hvor de stadig ikke har fået øjne endnu.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        OB har jo kørt helbanepres og tit er OB spillerne de der har løbet mest gennem kampene ..
        Ja, i nogle kampe har man været meget aggressive, og der er trukket hårde veksler på nogle spillere over hele sæsonen. Det kræver jo, at man er gode til at balancere træningen og rotationen mellem kampene. Klopps hold havde også tidligere store problemer med for hyppige skader.

        Comment


          #49
          Esbjerg har har de største chancer, men pånær de første 10 min. spiller de altså også en gang Horsens-bold, hvor man overlader bolden til modstanderen og venter på kontramulighederne. De er svære at spille imod og vi gør det heller ikke nemt for os selv ved at mangle fart og sikkerhed i opspillet. Den slags er frustrerende, men efter de første 10 min har vi haft nogenlunde kontrol på kuglen, fordi Esbjerg smider den endnu mere væk, end vi gør.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Fra EB:
            38 min: Man kan ikke bebrejde Esbjerg deres taktik. Bolden overlades til OB, imens man selv lurer på muligheder for kontrastød. OB er tæt på at være så ufarlige på bolden som en nyfødt killing. Det stadie, hvor de stadig ikke har fået øjne endnu.
            Sådan går det når JH skal sammensætte et hold. De spillere som kan noget på egen hånd fravælges- de koster jo penge.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Kan godt tage mig selv i at teoretisere lidt over, om man måske har kørt truppen for hårdt rent fysisk. Vi får forbløffende mange skader her i foråret. Stort set alle forsvarer og midtbanespillere har været ude med skader i foråret, og en spiller som Drachmann ja, ser ud til at mangle lidt i tanken. Synes også Tverskov har spillet på et lavere niveau i den sidste måneds tid.

              Det kan også være tilfældigheder, men det er i hvert fald bemærkelsesværdigt.
              Hvis det er tilfældet er det fordi de ikke er i ordentlig form. Der er ingen fysisk belæg for påstanden om truppen bliver kørt for hårdt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Var det ikke endnu en hjerneblødning fra Tverskov?
                Lund var det ihvertfald der bare stod og kiggede. Syntes det var ham og Ludwig

                Comment


                  #53
                  Bovlamt bronzeslag. Vi ligner i den grad et hold med lavvande i tanken. Vi står godt på banen.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Jeg forbereder mig mentalt på et 1-0 nederlag scoret af Holse eller Kauko

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      78-22 i boldbesiddelse efter 12 minutter
                      44-56 nu efter 1.halvleg.

                      Comment


                        #56
                        Sig mig er deres græsslåmaskine gået i stykker? Det græs er mindst 5 cm langt.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Sig mig er deres græsslåmaskine gået i stykker? Det græs er mindst 5 cm langt.
                          De bruger de små ting som kan anvendes til deres fordel

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Sig mig er deres græsslåmaskine gået i stykker? Det græs er mindst 5 cm langt.
                            Esbjerg gør det med vilje, tror jeg. Med vinden betyder det mindre. Der bør være regler med en straf.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Lund er altså farlig - i den forkerte ende.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Var det ikke endnu en hjerneblødning fra Tverskov?
                                Jo tror jeg
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X