Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCN

    Den første kamp i år på stadion hvor OB ikke præsterede.

    JJT er en katastrofe, og meget langt fra god nok til OB. Jeg kan desværre ikke se hvad han kan. Han tackler ikke igennem, laver den ene fejlaflevering efter den anden og gemmer sig.

    Oliver Lund spiller fremragende i starten, men laver også en million fejl i 2. Halvleg. Det bliver dyrt.

    Der mangler også offensiv kvalitet - og i dag tænding. Men alt det kan alle jo se. Vi må håbe på bedring - og 3-4 indkøb til den nye sæson.

    Sindssygt at OB stadig er i spil til bronzen når det endnu ikke er blevet til sejr i slutspillet.
    Last edited by Københavnstinker; 19-04-2019, 20:49.

    #2
    Oliver Lund, bedste OB spiller i første halvleg, men den ringeste spiller i anden halvleg.
    Rasmus Festersen skal have mere spilletid, og bør i det mindste være førsteudskifter i angrebet resten af sæsonen.
    JJT har brug for en pause på bænken.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Den første kamp i år på stadion hvor OB ikke præsterede.

      JJT er en katastrofe, og meget langt fra god nok til OB. Jeg kan desværre ikke se hvad han kan. Han tackler ikke igennem, laver den ene fejlaflevering efter den anden og gemmer sig.

      Oliver Lund spiller fremragende i starten, men laver også en million fejl i 2. Halvleg. Det bliver dyrt.

      Der mangler også offensiv kvalitet - og i dag tænding. Men alt det kan alle jo se. Vi må håbe på bedring - og 3-4 indkøb til den nye sæson.

      Sindssygt at OB stadig er i spil til bronzen når det endnu ikke er blevet til sejr i slutspillet.
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Oliver Lund, bedste OB spiller i første halvleg, men den ringeste spiller i anden halvleg.
      Rasmus Festersen skal have mere spilletid, og bør i det mindste være førsteudskifter i angrebet resten af sæsonen.
      JJT har brug for en pause på bænken.
      Helt enig. Men vi skulle ikke glemme at vi spillede uden Tverskov og Leeuwin. Begge er vigtigt für vores opspil og det er vel hvad fungerede ikke i dag.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



        Helt enig. Men vi skulle ikke glemme at vi spillede uden Tverskov og Leeuwin. Begge er vigtigt für vores opspil og det er vel hvad fungerede ikke i dag.
        Vi så idag hvad fremtiden bringer hvis vi har 2,5 boldmongoler i det bagerste istedet for kun 1 de sidste mange kampe.. Så du med JH?
        Der skal hentes klasse ind hvis Tverskov smutter

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi så idag hvad fremtiden bringer hvis vi har 2,5 boldmongoler i det bagerste istedet for kun 1 de sidste mange kampe.. Så du med JH?
          Der skal hentes klasse ind hvis Tverskov smutter
          Tja, det er helt vildt med Oliver Lund. Hvis han kunne holde sit topniveau bare længere. Han spillede en god første halvleg men var ned i begge mål for FCN i anden halvleg og kunne let have kostet endnu mere.
          Håber JH/JM finder den rigtige hvis Tverskov skulle rejse videre.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Tja, det er helt vildt med Oliver Lund. Hvis han kunne holde sit topniveau bare længere. Han spillede en god første halvleg men var ned i begge mål for FCN i anden halvleg og kunne let have kostet endnu mere.
            Håber JH/JM finder den rigtige hvis Tverskov skulle rejse videre.
            De har jo forsøgt at hente Enghardt i Randers uden held som har lign profil som Tverskov. Så det er jo nok på det niveau

            Comment


              #7
              Rystende ringe præstation af stort set alle mand. Meget heldigt vi fik et point. Den ventede trods reaktion ovenpå en elendig indsats i Herning udeblev, den skal komme i Esbjerg, ellers er bronzeløbet stort set kørt. Men Mohammed Kudus fra FCN var fremragende. Vandt alt, havde fart, overblik, teknik og stort løbepensum. En kommende stjerne de har der. Mange år siden jeg har set en spiller dominere så meget som han gjorde. Der ligger endnu et stort salg og venter der

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                Rystende ringe præstation af stort set alle mand. Meget heldigt vi fik et point. Den ventede trods reaktion ovenpå en elendig indsats i Herning udeblev, den skal komme i Esbjerg, ellers er bronzeløbet stort set kørt. Men Mohammed Kudus fra FCN var fremragende. Vandt alt, havde fart, overblik, teknik og stort løbepensum. En kommende stjerne de har der. Mange år siden jeg har set en spiller dominere så meget som han gjorde. Der ligger endnu et stort salg og venter der
                Han mindede faktisk lidt om Kalilu Traoré da han var aller bedst i OB. Han var et bæst og gjorde lige hvad der passede ham

                Comment


                  #9
                  Nu har Oliver Lund (med rette) fået en del kritik for sin rolle i de to mål, men jeg synes godt nok også, at RJL indsats ved 1-0 målet er mangelfuld. Står på flade fødder ift Mads Mini ifb med clearingen og løber så særdeles halvhjertet hjem. Meget symptomatisk for store dele af vores kamp: på bagkant.

                  Dejligt, at vi trods alt fik vendt det til point, og så håber jeg godt nok på at se en noget bedre indsats over hele linien mod Esbjerg. Det er påkrævet!!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Nu har Oliver Lund (med rette) fået en del kritik for sin rolle i de to mål, men jeg synes godt nok også, at RJL indsats ved 1-0 målet er mangelfuld. Står på flade fødder ift Mads Mini ifb med clearingen og løber så særdeles halvhjertet hjem. Meget symptomatisk for store dele af vores kamp: på bagkant.

                    Dejligt, at vi trods alt fik vendt det til point, og så håber jeg godt nok på at se en noget bedre indsats over hele linien mod Esbjerg. Det er påkrævet!!
                    Ja, og man ser det også ved indlægget. Et hav af OBere i feltet, men FcN manden får alligevel helt uhindret lov at sparke den ind. Alt omkring det mål var virkelig halvhjertet fra vores side.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Var det mig det havde scoret det 2-2 mål, så havde fejringen sgu ikke fået for lidt.

                      Lignede desværre at Kadrii scorede et fuldstændig ligegyldigt mål, eller at han bare var ligeglad. (Det er han selvfølgelig ikke)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Var det mig det havde scoret det 2-2 mål, så havde fejringen sgu ikke fået for lidt.

                        Lignede desværre at Kadrii scorede et fuldstændig ligegyldigt mål, eller at han bare var ligeglad. (Det er han selvfølgelig ikke)
                        På hans reaktioner lyder det som om han godtvselv vidste at han burde have bragt OB foran langt tidligere ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Var det mig det havde scoret det 2-2 mål, så havde fejringen sgu ikke fået for lidt.

                          Lignede desværre at Kadrii scorede et fuldstændig ligegyldigt mål, eller at han bare var ligeglad. (Det er han selvfølgelig ikke)
                          Ja det undrede også mig lidt. Men tror ikke vi skal ligge mere i det end som så. Han er en rolig fyr som ikke har brug for at lave et show hver gang han scorer. Og den fik da også en knyttet næve

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            De har jo forsøgt at hente Enghardt i Randers uden held som har lign profil som Tverskov. Så det er jo nok på det niveau
                            Enghardt har ikke kontrakt efter den 1. juli nogen steder (altså officielt), så i min verden kan vi sagtens være i spil.

                            Oliver Lund kan også sagtens være tænkt som gardering på backen, i begge sider.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Enghardt har ikke kontrakt efter den 1. juli nogen steder (altså officielt), så i min verden kan vi sagtens være i spil.

                              Oliver Lund kan også sagtens være tænkt som gardering på backen, i begge sider.
                              Enghardt kan sagtens være i spil ja. Vi må se

                              Et hold med ambitioner om Top 6 har ikke Lund som 1. Backup på begge backs. Specielt ikke med tanke på at Ryan og JBL kun har 1 år tilbage af deres kontrakt

                              Comment

                              Working...
                              X