Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCK

    Så er det blevet tid til at snakke lidt fodbold igen

    Jeg må sige at det projekt der er i gang i OB ser vanvittig spændende ud. Der snakkes meget om at forlænge med diverse spillere. Jeg ved ikke hvor lang kontrakt Jacob Michelsen har, men det er den vigtigste at forlænge.

    Først spiller man Brøndby ud af brættet, for derefter at sidde tungt på Danmarks bedste og dyreste fodboldhold i hele 1. Halvleg. Og så ikke at forglemme FCM-kampen, hvor holdet også dominerer i store dele.

    Tilbage til OB - FCK, hvor OB lægger et massivt pres på FCK, og med lidt mere skarphed måske endda kunne have ført 2,3-0 efter første halvleg. Grunden til at man ikke gør det er, at man ikke har Tanken, målmaskinen - ham der scorer med hovedet, benet og diverse andre kropsdele. Der hvor bolden bare ryger ind. Vi mangler en goalgetter.

    Grytebust er væk, men lad os se om vi ikke kan få en målmand der er bedre med fødderne og i feltet i bytte.

    Dem der er efter Kløve og Casper Nielsen - Stop jer selv. De bærer også en stor ære i OB's gode spil. De løber, kæmper og presser modstanderen hele tiden. For første gang var jeg ikke tryg ved Lund. Jeg kan virkelig godt lide ham, men lad være med at spille ham nårbhanr han er presset. Han laver mange fejl på bolden.​​ Men det gør Tverskov også, og ham kan vi jo også godt lide.

    interessant OB-hold med plads til forbedring. Vi skal have nyt i målet, en klasseforsvarer, en ny angriber og en kreatør (det har vi ikke pt.) Så snakker vi rigtig sjove placeringer

    #2
    Ja, det gør glad at se holdet og JM fortjener stor ros for det. Han lykkes med at gribe ind fra sidelinjen, arbejder med systemskifte under kampen hvis nødvendigt og gør spillere bedre
    Vi spiller godt, vi spiller interessant, vi spiller modigt og vi spiller med OB-DNA. Hvis det lykkes at videreudvikle og forstærke truppen så ser jeg god potentiale at etablere os i Top4 i de næste år. Men vi må passe på. Vi står i en situation hvor Tverskov, Ryan og Barrett kan ret let blive salgstema i sommeren med kun ét år mere på kontrakten. Og det er bærende kræfter i holdet som bliver svært at erstatte. Håber vi kan få den én eller anden forlængelse der og holde kontinuitet i truppen
    Kunne Kirkevold måske bliver den målscorer vi har brug for?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Ja det er dejligt at se OB hold med OB DNA der også spiller god fodbold og får resultater. Jeg håber at man investerer i 3-4 profiler og kun sælger 1-2 foruden Gryte.. Selvom Casper gør det godt er han langt fra uerstattelig og kan sagtens smutte hvis vi får en god transfer. Hellere beholde Tverskov og Barret selvom det nok er svært hvis vi ikke kommer i Europa.
      Derefter kommer ønsket om at afskibbe Helenius(evt til SIF hvis de rykker op) og hente en bedre forward som kan tage kampen op med Bash og AK

      Comment


        #4
        Jeg er enig med dig i, at vi ikke må undervurdere Casper Nielsen og Kløves løbearbejde og presspillet i det nuværende system. Jeg er bange for at det ville være tæt på umuligt at spille det uden netop den slags 8’ere. Ligesom det er svært st spille det uden den slags backs. Og den midterforsvarer. Det skal nok blive en interessant sommer...

        Comment

        Working...
        X