Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja uha, det var så lige HELE tribunen der sang med dér... Sikke en volumen..

    Det bevis er jo, at det er og var meget få, der sang den sang. Så meget, at der var flere på langsiden, der ikke hørte noget. Og nogen i hjørnerne på RMN. Jeg sad lige ved siden af, og jeg kunne da høre det, og var vred. Det er jeg stadig.

    Men det her skal lige have en ekstra tand.

    Lad os gøre noget ved det når det igen opstår og lad os for fanden snart snakke fodbold.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...o-haan/7588190
    FCK vil også tale med deres egne fans om problemet.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Synes du det, well ... vi ser jo forskelligt på en del ting :D.
    Er du ikke fan?
    Nej det vil jeg ikke mene. Og desuden, hvornår er man fan?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Nu kan jeg ikke udtale mig om hvad diverse fans mener, da jeg ikke er fan, men observatør. Jeg så ikke kampen i går, men helt generelt har han været en af de vigtigste spillere i foråret, og der er ikke nogen i truppen der er bedre. Så med mindre du foreslår at stille op med 10 mand så er Casper Nielsen på holdet.
    Synes du det, well ... vi ser jo forskelligt på en del ting :D.
    Er du ikke fan?

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Efter en svag start på mesterskabslutspillet og med endnu en kamp mod fcm næste gang, skal der hentes en del point de kommende uger. Ellers kan det hurtigt blive en kedelig afslutning på sæsonen.
    Det skulle helst være optakten til en god sæson efter ferien, hvor der er 3 direkte nedrykkere. Man kan hurtigt miste det momentum der er blevet opbygget over de gyldne 5 kampe i foråret .
    Hhmm.... Svag start. Tænker du mener pointmæssigt? Spille mæssigt har det set særdeles solidt ud synes jeg Vi dominerer fuldstændigt FCK i første halvleg og var i alles øjne det bedste hold på banen.
    Uafgjort i Brøndby tror jeg at både EFB, FCN og muligvis også FCM ville være tilfredse med. At vi taber til FCK er nok noget alle andre også må forvente. I min bog er det kampene mod EFB FCN og BIF der er de afgørende
    ​​​

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Efter en svag start på mesterskabslutspillet og med endnu en kamp mod fcm næste gang, skal der hentes en del point de kommende uger. Ellers kan det hurtigt blive en kedelig afslutning på sæsonen.
    Det skulle helst være optakten til en god sæson efter ferien, hvor der er 3 direkte nedrykkere. Man kan hurtigt miste det momentum der er blevet opbygget over de gyldne 5 kampe i foråret .

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Casper Nielsen slog muligvis sin egen rekord (det må være tæt på flest af alle, for en kamp i suppen i år) i fejlafleveringer og afleveringssucces.
    21 fejlafleveringer med en succesrate på 40% :D.
    Jeg er klar over at han er energisk og ukuelig, men det er jo helt ekstreme tal ... hvad siger i fans, jeg ville være pissed over at han konsekvent starter.
    Nu kan jeg ikke udtale mig om hvad diverse fans mener, da jeg ikke er fan, men observatør. Jeg så ikke kampen i går, men helt generelt har han været en af de vigtigste spillere i foråret, og der er ikke nogen i truppen der er bedre. Så med mindre du foreslår at stille op med 10 mand så er Casper Nielsen på holdet.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !
    https://streamable.com/yo7wl?fbclid=...PE8baDbsX1hbU4

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !

    Her er “sangen”

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ischer/7588706

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Casper Nielsen slog muligvis sin egen rekord (det må være tæt på flest af alle, for en kamp i suppen i år) i fejlafleveringer og afleveringssucces.
    21 fejlafleveringer med en succesrate på 40% :D.
    Jeg er klar over at han er energisk og ukuelig, men det er jo helt ekstreme tal ... hvad siger i fans, jeg ville være pissed over at han konsekvent starter.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2019-04-...omofobiske-rab
    Fint at Kvist sætter det i den rigtige relation og taler om "et par stykker, der stadig synes, at det hører sig til i 2019" mens Fischer åbenbart kan ikke differencere mellem et par unge med dårlig opførsel og alle de andre fans.

    Leave a comment:


  • skoge
    replied
    Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    http://obstruktion.dk/michelsen-fejl...affet-mod-fck/

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    OB melder officielt ud mht denne sag

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...iske-ytringer/
    Han skal undskylde på vegne af de snotskovle der rent faktisk sang med. Jeg og de 99.9 procent af tribunen, der ikke sang med, har intet at undskylde for - vi skal bare tage handling, tage afstand fra dem, der sang den komplet uacceptable sang og så må OB hjælpe resten med at få gjort det klart overfor dem, der vælger at synge den sang, at så er de ikke velkomne, før de undskylder og helt dropper den sang.

    Jeg vil ikke slås i hartkorn med en, stadig, lille gruppe snotunger, der ikke har fået de røvfulde, de har fortjent.

    Men der går selvfølgelig mediemølle i den og pludselig skal den kommercielle chef undskylde på vegne af alle OB fans, skønt langt størstedelen ingenting har gjort.

    Imens kan FCK og Brøndby kaste med sten, mønter og des lige 4-5 gange efter modstanderens og politiet på en sæson, og dér bliver talt om at det er et forsvindende mindretal.

    Nu bliver det udbasuneret som om en hel OB tribune har sunget den sang og vi skal stå på mål for mediernes søgte dagsorden, der skal gøre et eksempel ud af OB, som en frådende hob af homofober. Det vil jeg ikke finde mig i, lige så lidt som jeg vil tolerere de snotunger på stadion.

    Det synes JEG Jack Jørgensen og CO også burde adressere.

    Jeg er IKKE homofob, jeg sang IKKE med, jeg skal IKKE undskylde for noget som helst.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    JM: Derfor ligger FCK 817 point foran os

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oint-efter-dem

    Så fik man lige det dejlige tal nævnt igen

    Leave a comment:

Working...
X