Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Trist at fokus efter en ellers god kamp skal være på at nogle halvhjerner kommer med tilråb der ikke høre nogen steder hjemme. Det sagt synes jeg stadig at Fisher er topmålet af en idiot. Der er masser af måder han kan bringe sådanne tilråb i fokus på, de ting SKAL frem i lyset så helt fint at kommentere på det, men at håne hjemmeholdets fans og på den måde skære alle over en kam, det synes jeg er dybt unødvendigt og siger tæt på lige så meget om Fisher, som diverse tilråb siger om de indavlede tosser der råber sådanne ting. Den lille fyr er rent show og hvis han virkelig ønsker at være en god ambassadør for sporten, så kunne han jo passende starte med at tage afstand til de hjernedøde FCK fans man ligeledes høre råbe ukvemsord efter modstandernes fans og spillere runde efter runde.

    Leave a comment:


  • Vo Dich
    replied
    Tilsyneladende er det jo ikke blevet påtalt siden det stadig eksisterer og har eksisteret i MANGE kampe efterhånden!
    Hvordan det i sin tid er startet er mig ubegribelig..
    Den slags fremstiller jo klubben og byen som et sølle provinshul med tankegang og holdninger tilbage fra 1800 tallet...

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Der skal helt sikkert gøres noget ved den grimme stemning på tribunen.
    Hvis spillerne kunne høre deres tilråb, så har det jo ikke kun været 5 tåbelige mennesker som har råbt.

    Når sådan noget overhøres på stadion vil jeg mene man har pligt til at kommentere deres ulækre tilråb.
    Det skal stoppes ja, ved det er en del unge knægte der står lige bag de stribede i stemnings området som startede det med din mor er en mand osv, desværre er der bare flere og flere der synge gmed på det

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Der skal helt sikkert gøres noget ved den grimme stemning på tribunen.
    Hvis spillerne kunne høre deres tilråb, så har det jo ikke kun været 5 tåbelige mennesker som har råbt.

    Når sådan noget overhøres på stadion vil jeg mene man har pligt til at kommentere deres ulækre tilråb.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Dem der står og råber din mor er en mand, og homo osv, er sådan nogle unge teenage knægtw, det kan man se når man står på tribunen, tåkrummende at de ikke selv kan hører hvor pinligt det er

    Leave a comment:


  • Vo Dich
    replied
    Til tider frygtelig destruktiv og opgivende stemning på tribunen!
    At råbe "Din mor er en mand" og homo efter modstanderens spillere siger alt om kulturen eller mangel på samme blandt "fansene" på RMN!
    Desværre er det vigtigere at tilsvine modstanderen end at støtte op om sine egne spillere og klubben. Der mangler i den grad folk på RMN der vil klubben og ikke blot kommer fordi efterskolen havde gratis billetter til kampen!
    Kom nu videre og støt op om klubben! Behandlingen af Falk i dag var også under lavmålet!

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Det er fandme sløjt, at der stadigvæk er folk, der ikke er mere begavede, end at de stadig råber nedladende homo-sange..

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Jeg hader, at der er fans af den klub, jeg holder med, der råber sådan noget forbandet lort. Det er kraftedme så dumt, at jeg kaster op indvendigt. Det er godt, at VF tager kampen op imod det fladpandede lort. Tag jer dog sammen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Så kom forklaringen... fair nok han giver tilbage så.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Hvor er Fischer dog ulækker.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi tabte 2 point i Brøndby og mindst ét point i dag. Det er meget ærgerligt. Vi belønnes ikke for indsatsen og god spil.
    Bashkim (og muligvis Leeuwin?) med karantæne nu ser ikke som problem. Det må ja komme og hellere på udebane i FCM end mod de direkte konkurrenter om plads tre. Så kan han score mod FCN og Esbjerg.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Får lange løg af vores uskarpe afslutninger!

    Kynisme er ikke en by på Fyn.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvorfor gav Kehlet ikke fordel der for os???
    Godt spørgsmål ​​​

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Trist, men vi kender simpelthen ikke vores besøgstid og giver en chance væk på fumleri og bliver kynisk straffet. Kom igen gutter.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Vi er, hvad vi er. Ikke et top 3-hold endnu. Dertil er vi for inkonsekvente offensivt. Men vi lever højt på gnist og indsats, og det kan godt ende med at give bronzen alligevel.

    Leave a comment:

Working...
X