Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror det kan kun stoppes tilsammen med denne tilråb.
    Ville være vigtigt at vores spillere positionerer sig og opfordrer at stoppe det. Desuden kan jeg huske hvor fedt det var, da Fester og El Makrini var med på Stiften under AGF-kampen dertid (de var ikke med i truppen pga af skade/karantæne). An vi ikke fprxdet oftere at spillere står tilsammen med os på RMN? Og tror spillere som hjælper på RMN at stoppe de tilråb og homofobiske sange ville vel være en stor autoritet for de drenge der.
    Desuden skulle vi selv skride ind når vi hører det på stadion og henvende os til de drenge som kan ikke opføre sig ordentligt.
    Og synes capoen skulle ikke kun prøve at starte andre sange nå de kommer med de tilråb men også opfordre helt tydeligt at stoppe det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Hold op hvor er jeg træt af racisme og homo debatten ift. tilråb fra tribunerne...
      Den skal bare have maks gas med tilråb, hvis det kan psyke modstanderen, hvilket det øjensynligt kan. Jeg tror ikke der er mange som rent faktisk mener meget andet med tilråbene end netop det.
      Det er fodbold, det er følelser - det er en kamp.
      Syntes debatten er superfed, fedt at der bliver sat fokus på at ordet bøsse ikke bruges som skældsord, nogle tænker nok ikke så meget over det og mener ikke noget specielt ondt med det men det bør være en del af opdragelsen at Homfobi og racisme ikke er OK. Det er i alle medier idag, og håber det giver nogle noget at tænke over, ikke kun OB fans men generelt alle der er dårligt opdraget.

      Når det så er sagt tror jeg bestemt ikke at OB fans er mere homofobiske end andre fans, og kampen var superfed igår og meget positiv, der viser at vi sagtens kan være med i toppen af dansk fodbold.

      Comment


        Det. Skal. Fucking. Stoppe.

        Vi er overalt i medierne i dag. OBs fans bliver betragtet som en samling primitive bonderøve, og det kan i sidste ende betyde, at der vil være spillere, der vælger klubben fra. Ud over de kommercielle problemer det givetvis giver, når der skal hentes sponsorkroner.

        Bare stop det. Tak.

        Comment


          OB melder officielt ud mht denne sag

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...iske-ytringer/

          Comment


            JM: Derfor ligger FCK 817 point foran os

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oint-efter-dem

            Så fik man lige det dejlige tal nævnt igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              OB melder officielt ud mht denne sag

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...iske-ytringer/
              Han skal undskylde på vegne af de snotskovle der rent faktisk sang med. Jeg og de 99.9 procent af tribunen, der ikke sang med, har intet at undskylde for - vi skal bare tage handling, tage afstand fra dem, der sang den komplet uacceptable sang og så må OB hjælpe resten med at få gjort det klart overfor dem, der vælger at synge den sang, at så er de ikke velkomne, før de undskylder og helt dropper den sang.

              Jeg vil ikke slås i hartkorn med en, stadig, lille gruppe snotunger, der ikke har fået de røvfulde, de har fortjent.

              Men der går selvfølgelig mediemølle i den og pludselig skal den kommercielle chef undskylde på vegne af alle OB fans, skønt langt størstedelen ingenting har gjort.

              Imens kan FCK og Brøndby kaste med sten, mønter og des lige 4-5 gange efter modstanderens og politiet på en sæson, og dér bliver talt om at det er et forsvindende mindretal.

              Nu bliver det udbasuneret som om en hel OB tribune har sunget den sang og vi skal stå på mål for mediernes søgte dagsorden, der skal gøre et eksempel ud af OB, som en frådende hob af homofober. Det vil jeg ikke finde mig i, lige så lidt som jeg vil tolerere de snotunger på stadion.

              Det synes JEG Jack Jørgensen og CO også burde adressere.

              Jeg er IKKE homofob, jeg sang IKKE med, jeg skal IKKE undskylde for noget som helst.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                http://obstruktion.dk/michelsen-fejl...affet-mod-fck/

                Comment


                  Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !

                  Comment


                    http://sport.tv2.dk/fodbold/2019-04-...omofobiske-rab
                    Fint at Kvist sætter det i den rigtige relation og taler om "et par stykker, der stadig synes, at det hører sig til i 2019" mens Fischer åbenbart kan ikke differencere mellem et par unge med dårlig opførsel og alle de andre fans.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Casper Nielsen slog muligvis sin egen rekord (det må være tæt på flest af alle, for en kamp i suppen i år) i fejlafleveringer og afleveringssucces.
                      21 fejlafleveringer med en succesrate på 40% :D.
                      Jeg er klar over at han er energisk og ukuelig, men det er jo helt ekstreme tal ... hvad siger i fans, jeg ville være pissed over at han konsekvent starter.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                        Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !

                        Her er “sangen”

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ischer/7588706

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                          Findes der en lydoptagelse af de "frygtelige" tilråb - som vist nok - angiveligt - er sendt afsted af en flok teenagere... Der burde jo lige ha' været en voksen person i nærheden der havde delt et par OB fisker lussinger afsted mod de popsmart børn !
                          https://streamable.com/yo7wl?fbclid=...PE8baDbsX1hbU4
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Casper Nielsen slog muligvis sin egen rekord (det må være tæt på flest af alle, for en kamp i suppen i år) i fejlafleveringer og afleveringssucces.
                            21 fejlafleveringer med en succesrate på 40% :D.
                            Jeg er klar over at han er energisk og ukuelig, men det er jo helt ekstreme tal ... hvad siger i fans, jeg ville være pissed over at han konsekvent starter.
                            Nu kan jeg ikke udtale mig om hvad diverse fans mener, da jeg ikke er fan, men observatør. Jeg så ikke kampen i går, men helt generelt har han været en af de vigtigste spillere i foråret, og der er ikke nogen i truppen der er bedre. Så med mindre du foreslår at stille op med 10 mand så er Casper Nielsen på holdet.

                            Comment


                              Efter en svag start på mesterskabslutspillet og med endnu en kamp mod fcm næste gang, skal der hentes en del point de kommende uger. Ellers kan det hurtigt blive en kedelig afslutning på sæsonen.
                              Det skulle helst være optakten til en god sæson efter ferien, hvor der er 3 direkte nedrykkere. Man kan hurtigt miste det momentum der er blevet opbygget over de gyldne 5 kampe i foråret .

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Efter en svag start på mesterskabslutspillet og med endnu en kamp mod fcm næste gang, skal der hentes en del point de kommende uger. Ellers kan det hurtigt blive en kedelig afslutning på sæsonen.
                                Det skulle helst være optakten til en god sæson efter ferien, hvor der er 3 direkte nedrykkere. Man kan hurtigt miste det momentum der er blevet opbygget over de gyldne 5 kampe i foråret .
                                Hhmm.... Svag start. Tænker du mener pointmæssigt? Spille mæssigt har det set særdeles solidt ud synes jeg Vi dominerer fuldstændigt FCK i første halvleg og var i alles øjne det bedste hold på banen.
                                Uafgjort i Brøndby tror jeg at både EFB, FCN og muligvis også FCM ville være tilfredse med. At vi taber til FCK er nok noget alle andre også må forvente. I min bog er det kampene mod EFB FCN og BIF der er de afgørende
                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X