Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    optakt FCV-OB

    PUHAAA det bliver en vanskelig kamp mod et meget fysisk stærkt FVC hold uden et par af de spillere der må formodes at være blandt de bærende på holdet. Der skal tænkes alternativt i forsvaret og sandelig også på midtbanen hvor jeg mener at Azer-Schoop samarbejdet IGEN i går beviste at de må være bedste bud på at splitte en forventet defensiv opstilling fra FCV. hvis de ikke bare overrasker og trykker på for fra start for at afprøve styrken i OB's rekonstruerede forsvarsbastioner.

    min starter bliver

    ................MT
    Momo Høegh KL Ari
    Falk Azer Schoop EL
    .......... Skoubo
    ...............Mos
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Det eneste der rigtigt kan få mig til at tro på point er at det er på udebane. Og at vi er bagud på held.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Toppel
      Diarra Høegh Larsen Ari/JBL
      Falk Schoop Azer Emil/Kadrii
      Spelmann Mos
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Jeg tror selvfølgelig på en 1 eller 2 måls sejr. Giv nu JBL chancen på den VB, hvor han er den bedste
        TOPPEL
        BMOMO KL HØEGH JBL
        FALK. AZER SCHOOP LARSEN
        BODUL SKOUBO

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Toppel
          Diarra Høegh Larsen Ari/JBL
          Falk Schoop Azer Emil/Kadrii
          Spelmann Mos
          Den køber jeg...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #6
            Jeg køber også Plums opstilling, bortset fra, at jeg ville stille med Kadrii fra start (hvis han er klar), og så give Emil den sidste halve time.

            ............Toppel
            Momo Høegh KL Barrett
            Falk Azer Schoop Kadrii
            .........Spelmann
            .............Mos
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Også enig i Plums opstilling. Kadrii så meget rusten ud igår. Emil er heller ikke helt på toppen lige nu. Så der er en stor udfordring på venstre kant.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg køber også Plums opstilling, bortset fra, at jeg ville stille med Kadrii fra start (hvis han er klar), og så give Emil den sidste halve time.

                ............Toppel
                Momo Høegh KL Barrett
                Falk Azer Schoop Kadrii
                .........Spelmann
                .............Mos
                Nu ved jeg godt, at Troels har været ude og begrunde Emils manglende spilletid med, at han ikke helt er, hvor han skal være formmæssigt, og derfor hellere skal ryge ind til sidst, når modstanderholdet er lidt trætte og derfor giver mere plads.
                Men er problemet ikke præcis det samme med Kadrii? Han så godt nok ringe ud mod FCN. Især i første halvleg. Jeg synes det var helt håbløst, og meget tydeligt, at han mangler en masse.
                Jeg tænker bare, at Emil næsten må have kortere vej til det stabile topniveau, eftersom han ikke har haft en så alvorlig skade som Kadrii, og altså har spillet langt mere det sidste år.

                Så jeg ser hellere Emil starte inde, og så smide Kadrii ind til sidst i kampen.

                Comment


                  #9
                  Toppel
                  Diarra Kl høegh ari
                  Falk schoop Azer emil
                  Skoubo/spelmann
                  Mos
                  Jeg synes ari skal have, for at forsvaret ikke er for usammenspillet. 3 nye i bageste kæde vil være for meget tror jeg. CM må efterhånden med sikkerhed bestå af schoop og azer. De skaber det bedste flow i spillet og gør en type som falk bedre, end de andre konstelationer.
                  Emil bør få chancen igen. Dels fordi jeg stadig mener vi skal passe lidt på Kadrii, og fordi emil må være knaldhamrende sulten efter at vise han er for god til bænken.
                  Er skoubo klar, mener jeg han bør være sikker. Han er vigtig for vores fremadrettede spil, da han er den bedste til at holde i bolden. Derudover er spelmann også meget usynlig i øjeblikket og gør ikke forskellen pt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                    Nu ved jeg godt, at Troels har været ude og begrunde Emils manglende spilletid med, at han ikke helt er, hvor han skal være formmæssigt, og derfor hellere skal ryge ind til sidst, når modstanderholdet er lidt trætte og derfor giver mere plads.
                    Men er problemet ikke præcis det samme med Kadrii? Han så godt nok ringe ud mod FCN. Især i første halvleg. Jeg synes det var helt håbløst, og meget tydeligt, at han mangler en masse.
                    Jeg tænker bare, at Emil næsten må have kortere vej til det stabile topniveau, eftersom han ikke har haft en så alvorlig skade som Kadrii, og altså har spillet langt mere det sidste år.

                    Så jeg ser hellere Emil starte inde, og så smide Kadrii ind til sidst i kampen.
                    Det er lidt potato/potahtoh, men du kunne godt overtale mig.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Toppel
                      Diarra Kl høegh ari
                      Falk schoop Azer emil
                      Skoubo/spelmann
                      Mos
                      Jeg synes ari skal have, for at forsvaret ikke er for usammenspillet. 3 nye i bageste kæde vil være for meget tror jeg. CM må efterhånden med sikkerhed bestå af schoop og azer. De skaber det bedste flow i spillet og gør en type som falk bedre, end de andre konstelationer.
                      Emil bør få chancen igen. Dels fordi jeg stadig mener vi skal passe lidt på Kadrii, og fordi emil må være knaldhamrende sulten efter at vise han er for god til bænken.
                      Er skoubo klar, mener jeg han bør være sikker. Han er vigtig for vores fremadrettede spil, da han er den bedste til at holde i bolden. Derudover er spelmann også meget usynlig i øjeblikket og gør ikke forskellen pt.
                      Han scorede da et rimeligt vigtigt mål mod Midtjylland...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Han scorede da et rimeligt vigtigt mål mod Midtjylland...
                        Ja okay, det er selvfølgelig altid svært at argumentere imod mål, men bortset fra det har han ikke sat mange fødder rigtigt i positionen bag Mos, og der mener jeg Skoubo rager langt flere bolde til sig og deltager bedre i spillet

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Ja okay, det er selvfølgelig altid svært at argumentere imod mål, men bortset fra det har han ikke sat mange fødder rigtigt i positionen bag Mos, og der mener jeg Skoubo rager langt flere bolde til sig og deltager bedre i spillet
                          Det er vi så rimeligt enige om. Bortset fra at Skoubo er nogenlunde lige så skarp som vådt pap. Han scorer kun på rene 100%s-chancer, og selv dem formår han at brænde indimellem. Men han er bedre i opspillet i angrebet end Spelmann.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            http://mobil.bold.dk/#/nyt/Skoubo-Mo...uud-ude-for-OB

                            Så må vi se hvad holdet kan uden "rutinen" ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ert-i-slagelse

                              We are screwed.... Vi har ikke vist meget af det som TB mener vi skal vinde denne kamp på.... Ligesom vi også havde dårlige ods mod FCN der primært får mål imod sig på dødbolde... Det kan vi jo heller ikke...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X