Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag 15/4/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Tak for update!

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Takker :-)

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Tak for update.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nej, hverken ham eller Skoubo var med. Dog et par unge som jeg ikke lige kunne kende.
    Okey. Tak. Så er de nok ikke i truppen til torsdag.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Nej, hverken ham eller Skoubo var med. Dog et par unge som jeg ikke lige kunne kende.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kadrii trænede vel ikke med i dag?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Fedt indlæg - dejligt når folk som dig og Bamsefar (og flere andre) tager forbi og oplyser os andre

    Lyder interessant med Falk - og det lyder også, som om vi har noget at skyde med fra bænken. Det kan blive vigtigt i et tæt påskeprogram.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Bedømt på niveau (som igen er svært at se der, han deltog jo kun på lige fod med de andre i de indledende målmandsøvelser og da de lavede indlægstræning) så ser han klar ud, havde et par gode refleksredninger på indlægsøvelsen og vil ikke have noget problem hvis han rykker et trin op her til sommer. Jeg vil i hvert fald slet ikke kunne forstå hvis man går ud og henter en ny til den plads, men det er bedømt på meget lidt.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg var lige nede og se træningen i ådalen i dag, tog dog ikke noter undervejs, så kan godt have glemt ting i forbifarten.

    Umiddelbart stille og rolig træning med godt humør (Startede med en del jokes omkring at Spelmann faktisk havde ramt noget). Det virkede til at Troels Bech igennem hele træningen havde stor fokus på Momo og på hans præstation og placering. Jeg husker ikke meget fra de indledende øvelser og går bare videre til spillet på 2 mål, hvor "Start 11" som det lignede var
    Toppel
    Ruud - AMC - Høegh - Momo (Også her stoppede Bech flere gange spillet for at forklare Momo hvordan skulle agere i genpres og ved bolderobring.)
    Spelmann - Ari - Azer - Larsen
    Falk (Han trak dog næsten hele tiden ud mod Larsen og spurgte også Troels omkring at det var der de skulle angribe og satse)
    Mos.
    Start 11 tabte 1-0 på mål scoret af Bodul der tæt under mål rundede Toppel og skød den op i nettaget.

    Yderligere observationer: JC har altså en virkelig stor autoritet på det hold. Han råber, styrer og laver også sjov med drengene og virker som en god indflydelse, den målmandskamp må være uhyggelig tæt. De øvede før kampen opbygning til indlæg fra backen og han og Radza så virkelig skarpe ud. Toppel så ikke dårlig ud, men havde bare ikke den samme udstråling.
    Schoop ser umiddelbart ret skarp ud i det opbyggende og afleveringer. Han kan ikke være langt bagefter på midtbanen. Trænede også afslutninger omkring feltet med Falk, Mos og Bodul.

    Det er lige umiddelbart hvad jeg husker, kan være der kommer mere til.
    Fedt... altid dejligt når nogen gider dele træningsoplevelserne med os andre, der af en eller anden grund ikke har mulighed for at selv deltage...

    Ang. Radza... hvad er indtrykket i forhold til de to andre? Hvor langt efter er han på en reservetjans/førstekeeper? Har kun set ham i en enkelt træningskamp for snart rigtig lang tid siden, så jeg har ikke rigtigt noget indtryk af hans niveau...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • FFM
    started a topic Træning tirsdag 15/4/14

    Træning tirsdag 15/4/14

    Jeg var lige nede og se træningen i ådalen i dag, tog dog ikke noter undervejs, så kan godt have glemt ting i forbifarten.

    Umiddelbart stille og rolig træning med godt humør (Startede med en del jokes omkring at Spelmann faktisk havde ramt noget). Det virkede til at Troels Bech igennem hele træningen havde stor fokus på Momo og på hans præstation og placering. Jeg husker ikke meget fra de indledende øvelser og går bare videre til spillet på 2 mål, hvor "Start 11" som det lignede var
    Toppel
    Ruud - AMC - Høegh - Momo (Også her stoppede Bech flere gange spillet for at forklare Momo hvordan skulle agere i genpres og ved bolderobring.)
    Spelmann - Ari - Azer - Larsen
    Falk (Han trak dog næsten hele tiden ud mod Larsen og spurgte også Troels omkring at det var der de skulle angribe og satse)
    Mos.
    Start 11 tabte 1-0 på mål scoret af Bodul der tæt under mål rundede Toppel og skød den op i nettaget.

    Yderligere observationer: JC har altså en virkelig stor autoritet på det hold. Han råber, styrer og laver også sjov med drengene og virker som en god indflydelse, den målmandskamp må være uhyggelig tæt. De øvede før kampen opbygning til indlæg fra backen og han og Radza så virkelig skarpe ud. Toppel så ikke dårlig ud, men havde bare ikke den samme udstråling.
    Schoop ser umiddelbart ret skarp ud i det opbyggende og afleveringer. Han kan ikke være langt bagefter på midtbanen. Trænede også afslutninger omkring feltet med Falk, Mos og Bodul.

    Det er lige umiddelbart hvad jeg husker, kan være der kommer mere til.
Working...
X