Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB-FCN skærtorsdag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ordsjaelland-4
    skal vi ikke håbe at tipsbladet for en gang skyld har ret i deres forudsigelse da de tipper os som vindere

    Comment


      #32
      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-nordsjaelland

      faktisk meget spændende statistik - FCN scorer langt de fleste af deres mål på etableret spil, og ligger under SL gennemsnit ved både genpres, bolderobringer på modstander banehalvdel og omstillinger.

      Med en forventning om at FCN nok ikke kommer og spiller super offensivt, så tror jeg sku på det!

      Endnu en 2-0 sejr er mit bud :) - Vel mødt imorgen!

      EDIT: Sorry af en eller anden årsag missede jeg at det linket allerede var i tråden

      Comment


        #33
        nogen der har et par billetter i overskud?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Ud fra det jeg kunne høre mellem Falk og Troels er det for at bringe venstrekanten i spil og få den dejlige Emil Larsen/Rasmus Falk kombination helt op at ringe. Ved ikke om Nordsjællands højreside er specielt dårlig?
          Sorry but Google translates badly. Can I ask what position you expect Falk and Emil to play?

          What is your predicted line-up from witnessing training? Thanks!

          Comment


            #35
            The expected lineup

            Toppel

            Ruud AMC Høegh Diarra

            Spelmann Ari Azer Emil Larsen

            Falk
            Mos Abde

            I guess Troels thinks that Emil and Falk can combine in FCN right side. Only time will tell if that is good or just a wast of time.

            Comment


              #36
              http://www.bold.dk/nyt/OB-dynamo-Ikk...fra-efteraaret

              det har vel været tydeligt for alle
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Man kunne vel også håbe de har en smule trætte ben, da de spillede i mandags

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Man kunne vel også håbe de har en smule trætte ben, da de spillede i mandags
                  Det er desværre ikke altid den holder. Men det ville da være super skuffende hvis de viser størst fysisk overskud til sidst i kampen..

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    http://www.bold.dk/nyt/OB-dynamo-Ikk...fra-efteraaret

                    det har vel været tydeligt for alle
                    Det har det. Han har bestemt ikke været god de seneste kampe. Til gengæld synes jeg det er en god indstilling han har - kan godt lige, at han så direkte erkender det.

                    Derudover vil jeg også sige, at i en sæson hvor vi har spillet så ustabilt og spillerne er blevet flyttet så meget rundt på forskellige (og til tider uvante) positioner, der har Ari (indtil den seneste håndfuld kampe) vel nærmest været den eneste med stabilt gode præstationer. På den centrale midtbane har vi godt nok stor konkurrence - og det er naturligvis vigtigt, at det også kommer til udtryk, til en hvis grad.

                    Man skal også kunne holde ved det man tror på og ikke ryste på hånden fordi en spiller har en dårlig kamp eller to. Man kan ikke blive ved med at sætte holdet efter et formbillede baseret nærmest udelukkende på seneste kamp. Hvis spillerne ikke får flere kampe sammen får man ingen udvikling i spillet.

                    Hvis jeg kigger tilbage på de seneste to år ser jeg helt sikkert dette som et af vores største problemer. En del af grunden til, at man ikke har kunne holde mere kontinuitet flere steder på holdet har også skyldtes skader m.m. Men lige nu har vi en gunstig situation omkring den centrale midtbane, med mange (forskellige) muligheder. Jeg synes man bør tænke længere end det umiddelbart har virket som om Bech har gjort her i starten, vælge et makkerpar man tror på og give dem chancen for at udvikle et samarbejde over flere kampe selvom det ikke lige fungerer fra starten af.

                    Nu ser det ud til, at Ari og Azer får tjansen i kampen i morgen. På sigt tror jeg f.eks. det kan vise sig at være en meget velfungerende duo.

                    Comment


                      #40
                      Bashkim er klar til kampen, men naturligvis ikke til hele kampen han får sikkert et indhop på et tidspunkt.

                      "stiften" tror på denne opstilling


                      ..........MT

                      Ruud Høegh AMC Diarra

                      Falk Ari Azer EL

                      ............Spelmann

                      ...............Mos
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Jeg tror den opstilling holder. Det må blive 3 point i dag. Så ser det godt ud.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Bashkim er klar til kampen, men naturligvis ikke til hele kampen han får sikkert et indhop på et tidspunkt.

                          "stiften" tror på denne opstilling


                          ..........MT

                          Ruud Høegh AMC Diarra

                          Falk Ari Azer EL

                          ............Spelmann

                          ...............Mos
                          Jeg håber at Ari ryger på venstre back og Spelmann trækkes tilbage så der er plads til Kadrii ved siden af Mos...
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Jeg håber at Ari ryger på venstre back og Spelmann trækkes tilbage så der er plads til Kadrii ved siden af Mos...
                            Kadrii har vist fået et mindre tilbagefald...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Kom nu alle mand på mekka!! Det godt vejr, det påske, det 3 point, det europæisk, det succes i det nye OB.

                              Comment


                                #45
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-nordsjaelland
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X