Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB-FCN skærtorsdag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OPTAKT OB-FCN skærtorsdag

    OB skal hjælpes til endnu en sejr med alle mulige oratoriske midler. Fan i alle lejre må forenes og hjælpe spillerne på vej ind i en stime af sejre.

    Jeg forventer en vanskelig kamp hvor FCN spiller en omgang kønsløs boldflytteri på egen banehalvdel evigt lurende på en kontrascoring.


    Vi har mange sikre startere og Azer bør være blandt dem


    mit bud på en start11'er må være


    MT

    Ruud Høegh AMC Diarra

    Falk Spelmann Azer EL

    Bashkim Mos
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Er Kasper stadig skadet da.
    Ellers enig

    Comment


      #3
      2 dages længere pause end FCN før denne kamp - kan det være en "hjælp"? Og så må man da lige sige at resultaterne i den indeværende runde flasker sig fint :-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
        Er Kasper stadig skadet da.
        Ellers enig
        ikke mig bekendt, men han har set lidt "slidt" ud i de seneste kampe, jeg var inde på det før kampen i går at der godt kunne være et skifte på vej. KL's kamp mod VFF virkede nærmest som han var skræmt på forhånd over at stå ansigt til ansigt med Thomas Dalgård og han turde knapt at støde op på ham i nogen situationer.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Nogen der ved om Kadrii er klar efter han røg tidligt ud?
          hvis det var fordi at han var færdig giver det ingen mening at starte med ham inde.
          Så hellere at han får de sidste 25 min

          Comment


            #6
            Endnu en vigtig kamp er på vej. Jeg forventer ikke men håber på en opstilling, som både kan løbe og spille bold.

            MT
            ER DH AMC MD
            RF JS AB EL
            BK MS

            Emil har bestemt ikke været god på det seneste men Ari og MSP skal en tur på bænken først. Deres indsatser på det seneste har ikke været gode nok. Min tro på MOS er heller ikke stor da han har scoret sine mål mod bundhold og oftest været helt væk når der kommer lidt modstand. Jeg vil hellere Bash og Skoubo i front. Jeg håber at Barrett kan få noget spilletid de sidste 15-20 minutter på VB eller i stedet for Emil.

            Nej jeg tror ikke på at det bliver denne opstilling. Men jeg håber
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #7
              Vi har to hviledage mere end FCN, hvilket alt andet lige må være en fordel.
              Der er ikke lang tid fra mandag kl. 19 til torsdag kl. 15.
              Desuden spillede FCN jo også pokalkamp i torsdags (onsdags?).
              Vi BØR være fysisk mere klar!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Vi har to hviledage mere end FCN, hvilket alt andet lige må være en fordel.
                Der er ikke lang tid fra mandag kl. 19 til torsdag kl. 15.
                Desuden spillede FCN jo også pokalkamp i torsdags (onsdags?).
                Vi BØR være fysisk mere klar!
                Vi skal simpelthen tage dem, især med tanke på at vi i næste runde har det spøjse scenarie, at de 6 øverste møder de 6 nederste... En rigtig god mulighed for mere eller mindre at lukke nedrykningstemaet endeligt...

                Omvendt kan vi ånde KBH klubberne i nakken, hvis de skulle dumme sig...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  det forlyder i dag at både Bashkim og Skoubo er ude af kampen på torsdag...Skoubo med sine evindelige fiberproblemer og Bashkims knæ hævede en smule i pausen af FCM kampen, så han har sikkert brug for pausen nu. Skidt er det, men sandt.
                  Dvs. at mit første bud på starteren bliver ændret til dette

                  ...........MT.............
                  Ruud Høegh AMC Diarra
                  Falk Schoop Azer EL
                  ..........Spelmann
                  ......... Mos

                  JC
                  JBL
                  Bodul
                  Ari m.fl.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Arghhh det fandme skidt for os og Bashkim. Håber det går hurtigt over og at han bliver sparet lidt resten af sæsonen. Han er tydeligvis ikke 100% klar endnu.
                    Det er meget vigtigere at han bliver 100% klar til næste sæson for mon dog at han bliver solgt efter dette lange skades forløb..

                    der i mod burde man forlænge med ham hvis det er muligt. Det håber jeg selvom at han har 2 år tilbage..

                    Comment


                      #11
                      Pas nu på det knæ. Ingen grund til at risikere noget, vi har udmærket reserve at sætte ind

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Arghhh det fandme skidt for os og Bashkim. Håber det går hurtigt over og at han bliver sparet lidt resten af sæsonen. Han er tydeligvis ikke 100% klar endnu.
                        Det er meget vigtigere at han bliver 100% klar til næste sæson for mon dog at han bliver solgt efter dette lange skades forløb..

                        der i mod burde man forlænge med ham hvis det er muligt. Det håber jeg selvom at han har 2 år tilbage..
                        Kadrii har kun et år tilbage.

                        Comment


                          #13
                          ...........MT.............
                          Ruud Høegh AMC Diarra
                          Falk Schoop Azer EL
                          ..........Spelmann
                          ......... Mos

                          Den ser jeg gerne :-) har virket før

                          Comment


                            #14
                            Mon vi kan være så heldig at FCN får en hård kamp i aften mod Esbjerg. Da man sikkert kan forvente Esbjerg gerne vil ud og spille i Europa igen?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                              Mon vi kan være så heldig at FCN får en hård kamp i aften mod Esbjerg. Da man sikkert kan forvente Esbjerg gerne vil ud og spille i Europa igen?
                              håbet er som bekendt lysegrønt, og hvem ved, måske de løber ind i et par kort eller lign.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X