Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Ringe ringe ringe. Hvor er viljen gejsten og løb for hinanden.

    Comment


      #92
      For fanden da ogsaa. Vi kommer slet ikke op til bolden. Tror at det er Kasper Larsen der slet ikke kommer op til sin mand. Ufatteligt at vi aldrig fomaar at draebe kampene naar vi ellers har styr paa tingene. Suk

      Comment


        #93
        En eller anden fra trænerstaben (FP?) udtalte i ugens løb, at der var sket fremskridt på den måde, at vi ikke mere faldt totalt sammen.

        Gad vide hvad man så kalder det der er ved at ske her?

        Comment


          #94
          Tror vi taber 4-2... Kæft det håbløst :-(

          Comment


            #95
            Er jeg den eneste der syntes Esben Hansen er irriterende at høre på når han kommentere OB?

            Comment


              #96
              Så kan vi vel i det mindste forvente gudefodbold mod FCM i næste weekend .. det er jo et spændende hold at møde hvor man vil kæmpe for det...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #97
                Er der nogen, som kender til JBL's situation? Det er da helt sort, han ikke er med.

                Comment


                  #98
                  Nej. EH har altid været bitter på OB. Hvorfor ved jeg ikke.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Jeg græmmes over at se hvor ynkeligt vi er kommet ud til 2.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Er der ikke nogen der kan slukke for Esben Hansen han er da meget bitter på OB.

                      Comment


                        hvor kan man se stream?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Træls at vi ikke gider spille efter vi kommer foran 2:0
                          Som jeg ser det handler det ikke om at gide, men desværre om manglende kvalitet.....vi har jo på intet tidspunkt spillet fremragende, kun med et par gode kontraer og ellers overladt for meget til Viborg.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            for helvede mos - der skulle den sgu have været der....flot frispilning af emil

                            Comment


                              den var stor MOS ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det SKAL simpelthen udnyttes.
                                - Nicolai

                                Comment

                                Working...
                                X