FCN får et meget heldigt point med fra Herning. Ærgerligt for os i superligaen, men det viser da, at det kan lade sig gøre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalsemifinale FCM-OB
Collapse
X
-
Vel reelt set en kamp hvor ingen hold for alvor imponerede. Onuachu fik næsten fuld tid efter landshold, evander blev desværre pillet ud undervejs, men så absolut ikke skræmmende. Andreas Skov havde også et par muligheder for at komme afsted eller 1 mod 1, men kiksede lige det afgørende, forhåbentlig kan Bashkim gøre det bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægFCN får et meget heldigt point med fra Herning. Ærgerligt for os i superligaen, men det viser da, at det kan lade sig gøre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægPokalen har sit eget liv... mindre gode hold har slået hold med større styrke end dem selv ... må ikke tænke på kampen på samme måde som i ligaen .. en helt anden. måde at spille frit på og FCM må tage en overordentlig favoritværdighed på sig ..
men mon ikke at de fleste OB spillere sidder og ser FCM - FCN lige nu for at se hvordan smse skal/ikke skal spilles ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Hvem er der vi har klar i forsvaret til Onsdag??
Ryan-----------Leuwin------------Tverskov----------Ludwig------------O.Lund
Heraf er det måske tvivlsomt om Ryan kan klare 90 min
Back-Up
Yao
Kløve rykkes ned
Skader
M.Lund
BarrettStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHvem er der vi har klar i forsvaret til Onsdag??
Ryan-----------Leuwin------------Tverskov----------Ludwig------------O.Lund
Heraf er det måske tvivlsomt om Ryan kan klare 90 min
Back-Up
Yao
Kløve rykkes ned
Skader
M.Lund
Barrett
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHey, jeg må godt have morfar-humor - onde rygter påstår jeg snart har alderen til det anyways ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment