Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers 17.3.19 - VI LIGGER NUMMER TRE!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Nogen der ved om scoringerne kommer højtalerne i dag? Det er det fedeste ved disse kampdage!
    siden 1887

    Comment


      #47
      Hvor bør man se fodbold kl17 i København? På TV. Engang var det bla McCloud?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Nogen der ved om scoringerne kommer højtalerne i dag? Det er det fedeste ved disse kampdage!
        Nej det kan jeg ikke forestille mig.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nej det kan jeg ikke forestille mig.
          Hvorfor ikke det?
          siden 1887

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Hvor bør man se fodbold kl17 i København? På TV. Engang var det bla McCloud?
            Kluden er min "go to" ølsnedker når jeg er i hovedstaden, så det vil jeg da klart anbefale. Ellers er der Pub og Sport.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Hvorfor ikke det?
              Mener ikke det er noget der bliver praktiseret. Har ikke oplevet det selv.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Mener ikke det er noget der bliver praktiseret. Har ikke oplevet det selv.
                Det er jeg nu ret sikker på det gør, og altid vil gøre, når holdene spiller samtidigt

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Mener ikke det er noget der bliver praktiseret. Har ikke oplevet det selv.
                  Dengang der var Superligakampe samtidig om søndagen, var det da kutyme.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Dengang der var Superligakampe samtidig om søndagen, var det da kutyme.
                    Og det har det også været i de afsluttende samtidige kampe hver sæson. Så mon dog ikke.

                    Comment


                      #55
                      1000 tak
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg må også indrømme at jeg ikke er så ked af Drachmanns skade. Vil være fræk at sige at vi har været bedre i de kampe jjt har spillet end kampene med Drachmann her i foråret, så når nu michelsen kun vil bruge jjt der, så er det ikke den værste skade vi kunne få lige nu, selvom han er anfører. Jeg håber dog at drachmann er klar igen efter landskampspausen og at vi snart finder ud af både at spille med jjt og drachmann. Jjt er for god til bænken, som han spiller pt.

                        Helt enig , og findes der ikke plads til JJT så håber jeg for ham at han søger et sted hen hvor de tør satse på ham.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment

                        Working...
                        X