Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor spiller de henne på mandag? Kan skisme ikke lige se at det står skrevet på hjemmesiden - udover, at de spiller i Odense
    OBeliever

    Comment


      Jeg var forbi Ådalen og se det meste af reservernes kamp mod SønderjyskE.

      SønderjyskE stillede med et ret stærkt hold, bl.a. Bjørn Paulsen, Henrik Hansen, Songani, Oggesen og Golubovic, af dem jeg lige så.

      Vi stillede med bl.a. Barrett, Hasan Kurucay, Radza, Anders Thomsen på højre back, Azer, Schoop, Lado og Darko samt Emil og Lucas på kanterne. Ved ikke lige hvem der spillede ved siden af Hasan. Schoop var anfører.

      Jeg kom ved stillingen 2-1. Jeg var især imponeret af Hasan, som står godt, har sikre indgreb, og så sendte han som det letteste i verden en diagonalbold i dybden til Thomsen, der lobbede over keeperen til 3-1.
      Thomsen spillede også godt på en lidt uvant plads. Var god til at spille sig ud af problemerne og spillede godt sammen med Lucas.

      Lucas udfordrer godt 1v1 og slår nogle fine indlæg.
      Lado er brølstærk, holder godt på bolden og fordeler til holdkammeraterne. Mere arbejdsom end Darko. Skal score på en stor chance i 1. halvleg.

      Darko er Darko - fine tekniske ting og afleveringer, men tung og langsom.

      Emil var opsat og arbejdede godt begge veje. Schoop arbejdede fint begge veje uden for alvor at imponere, og Azer kombinerede fint centralt.

      Radza kommunikerer rigtigt godt med sit forsvar hele tiden, en fryd at høre på!

      De bedste var for mig Hasan og Thomsen.


      Kampen endte 3-2 til OB.

      http://www.ob.dk/artikel/sejr-til-reserverne.aspx
      Last edited by anglicantian; 03-09-2014, 17:19.

      Comment


        Tak for update.

        Comment


          Kan være vi har vores nye højreback i Anders Thomsen? Han gjorde det jo pisse godt..

          Comment


            Det er jo trods alt én ting at spille for reserveholdet, en anden at spille for førsteholdet. Jeg synes umiddelbart, at Lucas er en langt, langt bedre højrekant end Spelmann, der bare løber rundt og løber ind i folk, men der er jo også noget taktisk, der spiller ind.

            Det skal siges, at Thomsen havde lidt placeringsproblemer af og til, men som sagt gjorde han det rigtigt godt. Specielt offensivt. Jeg vil nok stadig foretrække Kryger/Spel over ham...

            Comment


              Ruud spiller for reserve holdet i dag

              http://www.fyens.dk/sport/Ruud-spill...rtikel/2571251

              Comment


                Truppen til i dag

                http://www.ob.dk/artikel/reservetrup...silkeborg.aspx

                hvis nogen får fingrene i en holdopstilling fra Twitter må de da gerne lige poste den her

                Comment


                  startopstillingen kan ses her :) https://twitter.com/mattsson_joakim

                  Comment


                    Tak..

                    hvorfor fanden ikke smide Bodul ad helvede til og rykke Greve på toppen sammen med Lado i stedet for at sætte ham på JJT's plads på midten..
                    JJT kan blive kanon hvis han bare kan få en masse kvalificeret spilletid. Forstår godt man vil vinde kampen men tænk dog på fremtiden!!

                    Comment


                      Diarra i midterforsvaret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                        Diarra i midterforsvaret
                        Om han så bliver kåret til MOM 5 gange i træk er det nok utænkeligt at han får pladsen på superliga holdet...

                        Comment


                          Irriterende at kanalsport ikke viser netop den reservekamp i dag! Andre steder man muligvis kunne streame kampen?

                          Comment


                            Ifølge danske spil står der 1-1 ved pausen. Nogen der ved noget om målscorer? Evt. link til bedre opdatering fra kampen...
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Desværre. Har ledt efter det og kan heller ikke finde andet..

                              Comment


                                2-1

                                Comment

                                Working...
                                X