Hvor spiller de henne på mandag? Kan skisme ikke lige se at det står skrevet på hjemmesiden - udover, at de spiller i Odense
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdet
Collapse
X
-
Jeg var forbi Ådalen og se det meste af reservernes kamp mod SønderjyskE.
SønderjyskE stillede med et ret stærkt hold, bl.a. Bjørn Paulsen, Henrik Hansen, Songani, Oggesen og Golubovic, af dem jeg lige så.
Vi stillede med bl.a. Barrett, Hasan Kurucay, Radza, Anders Thomsen på højre back, Azer, Schoop, Lado og Darko samt Emil og Lucas på kanterne. Ved ikke lige hvem der spillede ved siden af Hasan. Schoop var anfører.
Jeg kom ved stillingen 2-1. Jeg var især imponeret af Hasan, som står godt, har sikre indgreb, og så sendte han som det letteste i verden en diagonalbold i dybden til Thomsen, der lobbede over keeperen til 3-1.
Thomsen spillede også godt på en lidt uvant plads. Var god til at spille sig ud af problemerne og spillede godt sammen med Lucas.
Lucas udfordrer godt 1v1 og slår nogle fine indlæg.
Lado er brølstærk, holder godt på bolden og fordeler til holdkammeraterne. Mere arbejdsom end Darko. Skal score på en stor chance i 1. halvleg.
Darko er Darko - fine tekniske ting og afleveringer, men tung og langsom.
Emil var opsat og arbejdede godt begge veje. Schoop arbejdede fint begge veje uden for alvor at imponere, og Azer kombinerede fint centralt.
Radza kommunikerer rigtigt godt med sit forsvar hele tiden, en fryd at høre på!
De bedste var for mig Hasan og Thomsen.
Kampen endte 3-2 til OB.
http://www.ob.dk/artikel/sejr-til-reserverne.aspxLast edited by anglicantian; 03-09-2014, 17:19.
Comment
-
Det er jo trods alt én ting at spille for reserveholdet, en anden at spille for førsteholdet. Jeg synes umiddelbart, at Lucas er en langt, langt bedre højrekant end Spelmann, der bare løber rundt og løber ind i folk, men der er jo også noget taktisk, der spiller ind.
Det skal siges, at Thomsen havde lidt placeringsproblemer af og til, men som sagt gjorde han det rigtigt godt. Specielt offensivt. Jeg vil nok stadig foretrække Kryger/Spel over ham...
Comment
-
Truppen til i dag
http://www.ob.dk/artikel/reservetrup...silkeborg.aspx
hvis nogen får fingrene i en holdopstilling fra Twitter må de da gerne lige poste den her
Comment
Comment