Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • bettet
    replied
    Så kom der video af den seneste kamp
    https://www.youtube.com/watch?v=t4q--iejEkY

    2-0 målet af de unge og så især Momo's assist til 3-0 er et gensyn værd!

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Kan jo være han liiige vil være helt sikker på om vi spiller 1. division eller suppebold næste sæson, inden han gifter sig ind i galehuset...? ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Kpmmer lige i tanke om at han har været meget væk med landsholdet i dette forår. Måske er det derfor at der ikke er sket noget endnu. Lidt søgt måske, meeeeen

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    der er lige skrevet med anders thomsen og mikkel desler samt magnus pedersen der bliver indlemmet i ligatruppen fra sommeren 15.....syntes ikke jeg har hørt noget om EPJ endnu - men mon ikke det kommer
    http://www.bold.dk/nyt/OB-talents-En...transferrettet

    "Til gengæld kunne der godt ligge en ny kontrakt og lure for Emil Peter Jørgensen. Hans nuværende aftale løber frem til sommer.

    - Vi har nogle unge spillere, som vi holder lidt øje med. Dem har vi sagt til, at vi vil følge i starten af det nye år, og så skal vi se, hvad der skal med dem. Vi har mange dygtige unge spillere, og man kunne sagtens forestille sig, at vi kommer til at skrive med nogle af dem, siger sportschefen.
    " :

    Mikkel Desler Rykket op 30.06.2017
    Anders Thomsen Rykket op 30.06.2015
    Julius Eskesen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Magnus Pedersen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller 30.06.2015
    Last edited by Plum; 31-03-2014, 21:43.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Det er muligt. Jeg ved det ikke. Men hvis nogle store ville have ham så var det nok kommet frem. Hans kontrakt udløber jo til sommer og derfor må der forhandles og skrives med ham allerede nu.
    Kan jo være han liiige vil være helt sikker på om vi spiller 1. division eller suppebold næste sæson, inden han gifter sig ind i galehuset...? ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    han har jo været til prøvetræning store steder: måske vil han ikke?
    Det er muligt. Jeg ved det ikke. Men hvis nogle store ville have ham så var det nok kommet frem. Hans kontrakt udløber jo til sommer og derfor må der forhandles og skrives med ham allerede nu.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er ret sikker på at der er blevet forlænget med ham "for nyligt" men kan ikke finde et link på det .. ellers udløber hans kontrakt til sommer ..
    der er lige skrevet med anders thomsen og mikkel desler samt magnus pedersen der bliver indlemmet i ligatruppen fra sommeren 15.....syntes ikke jeg har hørt noget om EPJ endnu - men mon ikke det kommer

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej der er pt ikke skrevet med EPJ og det fatter jeg ikke hvorfor man venter med. Han bliver rigtig god.
    han har jo været til prøvetræning store steder: måske vil han ikke?

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?
    Nej der er pt ikke skrevet med EPJ og det fatter jeg ikke hvorfor man venter med. Han bliver rigtig god.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Var N' Koum i truppen i dag?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?
    Er ret sikker på at der er blevet forlænget med ham "for nyligt" men kan ikke finde et link på det .. ellers udløber hans kontrakt til sommer ..

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Slut. 3-0.

    Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

    Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
    Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Slut. 3-0.

    Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

    Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
    bodul har langt fra overbevist - omvendt så er der ikke nogle af vores angribere der pt banker kasser ind på samlebånd - så mener han skal have chancen igen for at overbevise, det kunne jo være de 2 mål gav ham selvtillid og der så kommer hul på bylden. Men lunten bør være kort.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Enig hele vejen.

    Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.

    Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?
    Fordi spillerne skal gøres klar til 1. holdsfodbold - det er det, der er meningen med reserveholdsturneringen. Skal du spille 1. holdsbold i OB, skal du spille på en uvant plads.

    MvT

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Slut. 3-0.

    Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

    Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
    Enig hele vejen.

    Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.

    Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?

    Leave a comment:


  • bettet
    replied
    Så kun 2. halvleg på stadion og bedømt på den er min MOM Diarra

    Ingen grund til at bruge penge på den plads til sommer, han er fuldgod erstatning med superliga niveau når Espen Ruud er væk.

    Leave a comment:

Working...
X