Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nok den dårligst spillede kamp jeg nogensinde har set på Odense Stadion. Men totalt lækker følelse at vinde kampen. Oliver Lund min man of the match, selv om han så skidt ud på det første mål. Jeg kan bare så godt lide hans indstilling. Og så bliver jeg aldrig JJT-fan.

    Comment


      Puha. Godt nok en mystisk kamp, hvor momentum bølgede frem og tilbage både i ordinært spil og i straffesparkskonkurrence. En rigtig pokalfight, hvor intensiteten overskyggede det flotte spil.
      På trods af 120 min. så får vi slæbet os med videre, samtidig med at vi får sparet de mest bærende spillere. JM prioriterer helt sikkert top 6 med sine udskiftninger i dag af Bash og Tverskov. Havde faktisk ikke regnet med at det var så udtalt, men han fik testet forsvaret uden tverskov, og det tror jeg er sidste gang vi ser ham blive skiftet ud. Det var godt nok lavt niveau der blev disket op for nede bagved, da han gik ud. Heldigvis gik det, og vi har de fleste friske til den vigtige kamp på søndag. Helt vildt fedt!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Lækkert med sådan en hårdtkæmpet sejr. Og en fordel den varede 2 timer. Det kan give et kæmpe boost i superligaen. Casper Nielsen viser han er vores bedste 8er. Kanon indhop i dag. Og AK ser ud til at være kommet i gang spillemæssigt.
        Casper Nielsen satte vel ikke rigtig en fod rigtigt og ramte noget forbi i presspillet. I hvert fald set fra min plads på stadion.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Puha. Godt nok en mystisk kamp, hvor momentum bølgede frem og tilbage både i ordinært spil og i straffesparkskonkurrence. En rigtig pokalfight, hvor intensiteten overskyggede det flotte spil.
          På trods af 120 min. så får vi slæbet os med videre, samtidig med at vi får sparet de mest bærende spillere. JM prioriterer helt sikkert top 6 med sine udskiftninger i dag af Bash og Tverskov. Havde faktisk ikke regnet med at det var så udtalt, men han fik testet forsvaret uden tverskov, og det tror jeg er sidste gang vi ser ham blive skiftet ud. Det var godt nok lavt niveau der blev disket op for nede bagved, da han gik ud. Heldigvis gik det, og vi har de fleste friske til den vigtige kamp på søndag. Helt vildt fedt!!
          Det interessante er vel at se på søndag hvem der egentlig er friske. Er Drachmann for skadet? Gik Tverskov ud på grund af skade? Er Bashkim helt væltet omkuld efter en lang kamp? osv...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            For 2. Kamp i træk

            3 in a row?

            Det er næppe sandsynligt vi møder BIF næste gang
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er næppe sandsynligt vi møder BIF næste gang
              Muligheden er da større end den har været i nogle år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Nok den dårligst spillede kamp jeg nogensinde har set på Odense Stadion. Men totalt lækker følelse at vinde kampen. Oliver Lund min man of the match, selv om han så skidt ud på det første mål. Jeg kan bare så godt lide hans indstilling. Og så bliver jeg aldrig JJT-fan.
                Så har du vist ikke været på stadion så tit;-) Der var da en fed nerve og drama i kampen. Og til tider spillede begge hold glimrende, og der blev skabt rigeligt med chancer i begge ender.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Muligheden er da større end den har været i nogle år
                  Ja for sejr, jeg mente dommerhjælp.
                  Tror vi vinder på retfærdigvis
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Casper Nielsen satte vel ikke rigtig en fod rigtigt og ramte noget forbi i presspillet. I hvert fald set fra min plads på stadion.
                    Sådan ser vi så forskelligt på tingene :) kommentatorerne mente også Casper Nielsen gjorde det rigtigt godt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Sådan ser vi så forskelligt på tingene :) kommentatorerne mente også Casper Nielsen gjorde det rigtigt godt.
                      Synes også, at han gjorde en fin figur. Det skal dog også retfærdigvis siges, at det var meget tydeligt, at indskifterne havde gode muligheder for at se gode ud, for der var godt nok udsolgt hos mange af de andre (og det gjaldt begge hold)

                      Comment


                        Synes at ekspertkommentatoren ramte hovedet på sømmet, da han analyserede sig frem til, at det først var da OB kom bagud, at de gik 100% efter det. Man er tilfreds med at der står nul-nul og det går stille og roligt. Der mangler den der fanden i voldskhed, hvor man udstråler at man VIL vinde. Det er en gammel skavank, som jeg egentligt synes har været trængt i baggrunden i noget tid. Men jeg fik bange anelser i går. Det har nok noget med de typer at gøre, som er på banen. Drachmann var ikke med – jeg tror han er super vigtig til at presse de andre til det rette udtryk. Men det betyder også, at vi skal have flere af hans typer, hvis vi skal etablere os i top 6. Det nytter ikke at reagere, i stedet for at agere, hvis man være med i toppen. Da CN kommer ind, stiger intensiteten. Så dem der synes han er for ringe, skal måske se på, hvad han bidrager med mentalt til kollektivets præstation. Det er ekstremt komplekst at få 11 spillere til at præstere optimalt sammen. Det er ikke nok at have 11 teknisk gode spillere. Der skal vindermentalitet til og mod. Lagde mærke til at Barret 7 ud af 8 gange i går ikke udfordrer sin modstander og går mod baglinjen men spiller den bagud (og det vist endda mod en debutant?) Det er ikke godt nok til at være med på et top 6 hold. Det trænernes opgave at italesætte det og få ham til at turde fejle, så han kan komme til at lykkes med de ting, der kan afgøre kampe.
                        Men hvor er det da lang tid siden OB har deltaget i en kamp, hvor der var så meget positivt på spil (avancement) og at vi så går hen og vinder den. Det var vildt fedt resultatmæssigt.
                        Last edited by claudes1; 28-02-2019, 09:47.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Synes at ekspertkommentatoren ramte hovedet på sømmet, dahan analyserede sig frem til, at det først var da OB kom bagud, at de gik 100%efter det. Man er tilfreds med at der står nul-nul og det går stille og roligt.Der mangler den der fanden i voldsk hed, hvor man udstråler at man VIL vinde. Deter en gammel skavank, som jeg egentligt synes har været trængt i baggrunden i nogettid. Men jeg fik bange anelser i går. Det har nok noget med de typer at gøre,som er på banen. Drachmann var ikke med – jeg tror han er super vigtig til atpresse de andre til det rette udtryk. Men det betyder også, at vi skal haveflere af hans typer, hvis vi skal etablere os i top 6. Det nytter ikke atreagere, i stedet for at agere, hvis man være med i toppen. Da CN kommer indstiger intensiteten. Så dem der synes han er for ringe, skal måske se på, hvadhan bidrader med mentalt til kollektivets præstation. Det er ekstremt komplekstat få 11 spillere til at præstere optimalt sammen. Det er ikke nok at have 11teknisk gode spillere. Der skal vindementalitet til og mod. Lagde mærke til atBarret 7 ud af 8 gange i går ikke udfordrer sin modstander og går mod baglinjenmen spiller den bagud (og det vist endda mod en debutant?) Det er ikke godt noktil at være med på et top 6 hold. Det trænernes opgave at italesætte de og fåham til at turde fejle, så han kan komme til at lykkes med de ting, der kanafgøre kampe.
                          Men hvor er det da lang tid siden OB har deltaget i en kamp,hvor der var så meget positivt på spil (avancement) og at vi så går hen ogvinder den. Det var vildt fedt resultatmæssigt.
                          Enig. Drachmann og CN har noget fandenivoldskhed og vindermentalitet som mange andre på holdet desværre mangler. Jeg kan godt lide Greve og JJT og vil meget gerne se dem få succes, men de mangler stadig noget mentalt.

                          Comment


                            Jeg tror også det havde noget med at gøre, at man fra EfB’s side var mere opmærksom på Barrett, og lod Dessler få mere tid og plads.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Det interessante er vel at se på søndag hvem der egentlig er friske. Er Drachmann for skadet? Gik Tverskov ud på grund af skade? Er Bashkim helt væltet omkuld efter en lang kamp? osv...
                              Er også lidt spændt på Drachmann. Nu var han godt nok i bruttotruppen til kampen igår, men det kan sagtens være værre end som så. Tverskov tror jeg var planlagt alt efter, hvordan kampen nu lige artede sig. Bash fik 78 min. Det burde han godt kunne. Han har da haft en problemfri vintertræning, så vidt jeg ved.
                              Jeg synes det lugtede langt væk af at man i kampen igår lagde stor vægt på at disponere bedst muligt med spillernes kræfter. Om det så viser sig at være rigtigt, ved vi selvfølgelig først på søndag. Forhåbentligt får Brøndby en hård kamp i dag også

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Jeg tror også det havde noget med at gøre, at man fra EfB’s side var mere opmærksom på Barrett, og lod Dessler få mere tid og plads.
                                Det er helt sikkert rigtigt og de efterlod ofte venstre forsvarsside helt åben, men det skal altså ikke fratage Desler noget at han udnyttede det til at gøre en rigtig god figur i de første 30-40 minutter. JBL har virket lidt tøvende i foråret og fik ikke ligefrem et selvtillidsboost i Parken. Det er jeg dog sikker på kommer.

                                Jeg synes bare, det er fedt vi gik videre med 5-6 mand ude af start 11. De er forhåbentlig er sindssygt klar til Brøndby på søndag. Dér skal kriges!

                                Comment

                                Working...
                                X