Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Efter Schoops farvel og Spelmanns fremskudte rolle er det ikke fordi vi svømmer i midtbanespillere, så der kunne være plads til både Azer og en forstærkning på midtbanen. Med JJT og Halgrimur på de næste pladser. Spelmann gør det bedst i en lidt fri rolle fremme på banen, synes jeg.
    Enig. Jeg kan godt lide Spelmann som spiller (når han ikke laver de helt svinske tacklinger) og jeg synes det er endog meget tydeligt, at man får mest ud af ham i den fremskudte og mere frie rolle. Det er klart den plads jeg ser ham spille for os fremover hvis han ikke sælges. Når han spiller 8'eren bliver der lagt lidt for store bånd på ham og hans udfordringer i kombinatinsspillet kommer for ofte til udtryk. Det kommer dog også an på hvordan vi gerne vil spille.

    Jeg er derfor enig i din pointe (for lige at få den tilbage på topic), at der både er plads til Azer og forstærkninger udefra på den centrale midtbane. Grundlæggende mener jeg vi bør have 4 spillere, der er tiltænkt de to pladser. Ideelt set vil det i mine øjne være Azer og JJT + 2 andre (nye). Det er dog måske en lidt stor mundfuld og derfor kan man måske nok regne Jonasson med der.

    Comment


      Så har han forlænget med én sæson. Fornuftigt nok. Det bliver spændende at se om han kan udvikle sig yderligere.

      http://www.ob.dk/artikel/ob-og-busul...orlaenger.aspx

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Så har han forlænget med én sæson. Fornuftigt nok. Det bliver spændende at se om han kan udvikle sig yderligere.

        http://www.ob.dk/artikel/ob-og-busul...orlaenger.aspx
        Jeg synes som udgangspunkt, det er trist....især hvis der ikke kommer spillere til, der ligger et par hylder højere end Azer
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg synes som udgangspunkt, det er trist....især hvis der ikke kommer spillere til, der ligger et par hylder højere end Azer
          Altså jeg har personligt meget svært ved at forestille mig, at vi ikke henter en central (defensiv) midtbanespiller mere. Det er klart en af de positioner, hvor vi er tyndest i mine øjne. Om den spiller så ligger et par hylder højere end Azer er sværere at spå om.
          Last edited by Agbre; 12-05-2015, 14:52.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg synes som udgangspunkt, det er trist....især hvis der ikke kommer spillere til, der ligger et par hylder højere end Azer
            Virkerso.om, man ikke rigtigt ved om det er fugl eller fisk. Måske er det for at være sikker på at have noget af stammen tilbage.

            Comment


              Vel også begrænset hvor mange vi kan skifte ud ... Azer har i det mindste alder og spilletid frem for en ældre spiller uden spilletid ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Så har han forlænget med én sæson. Fornuftigt nok. Det bliver spændende at se om han kan udvikle sig yderligere.

                http://www.ob.dk/artikel/ob-og-busul...orlaenger.aspx
                Dejlig nyhed, han kan og skal også stadig udvikle sig mere, men en fin spiller at have i truppen, vi kan ikke bare skifte det hele ud på en gang, og han fortjener i mine øjne også at få et år mere... han er kun 23, har trods alt kun haft en enkelt sæson her i Superligaen, plaget af en skade... og så det her ½ forår her... en hård og svær tid i OB...

                Han kostede os ikke noget, og vi får ikke noget for at lade ham gå, og han bliver næppe heller nogen afgørende fod i økonomien omkring forstærkninger...

                Jeg ser ham dog ikke længere i en egentlig defensiv rolle, som jeg ellers gjorde den første tid...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  På den centrale midtbane har vi to store talenter i Greve og JJT der skal satses på. Derudover har vi Jonasson og nu i hvert fald også Azer. Bliver Spelmann solgt er jeg enig i at der skal en ekstra stærkt midtbane ind, men ellers ser jeg gode muligheder for at vi med denne midtbane kan få indfriet målet om en top 7. Azer bliver bedre og både Greve og JJT har store talenter på samme position og vil med den her konkurrence have fine muligheder for at udvikle sig yderligere da de allerede befinder sig i nærheden af dem. Jeg synes egentlig også Azer bliver mere og mere stabil. Det er efterhånden kun imod de rigtig dygtige hold han falder igennem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Dejlig nyhed, han kan og skal også stadig udvikle sig mere, men en fin spiller at have i truppen, vi kan ikke bare skifte det hele ud på en gang, og han fortjener i mine øjne også at få et år mere... han er kun 23, har trods alt kun haft en enkelt sæson her i Superligaen, plaget af en skade... og så det her ½ forår her... en hård og svær tid i OB...

                    Han kostede os ikke noget, og vi får ikke noget for at lade ham gå, og han bliver næppe heller nogen afgørende fod i økonomien omkring forstærkninger...

                    Jeg ser ham dog ikke længere i en egentlig defensiv rolle, som jeg ellers gjorde den første tid...
                    helt enig. Fin mand at have i truppen og han hiver nok ikke den vilde løn så budgettet bliver overbelastet..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      På den centrale midtbane har vi to store talenter i Greve og JJT der skal satses på. Derudover har vi Jonasson og nu i hvert fald også Azer. Bliver Spelmann solgt er jeg enig i at der skal en ekstra stærkt midtbane ind, men ellers ser jeg gode muligheder for at vi med denne midtbane kan få indfriet målet om en top 7. Azer bliver bedre og både Greve og JJT har store talenter på samme position og vil med den her konkurrence have fine muligheder for at udvikle sig yderligere da de allerede befinder sig i nærheden af dem. Jeg synes egentlig også Azer bliver mere og mere stabil. Det er efterhånden kun imod de rigtig dygtige hold han falder igennem.
                      Men ingen har rigtig det 6'er gen i sig som KN gerne vil have. HJ er tættest men så gerne en større kvalitet/profil tilført også.
                      så må HJ ud på backen og slås med MP

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Jeg synes som udgangspunkt, det er trist....især hvis der ikke kommer spillere til, der ligger et par hylder højere end Azer
                        Tja kun acceptabelt hvis han er tiltænkt en rolle som reserve . Hvis det er en spiller man har tænkt sig skal være med til at bygge holdet op og skabe den længe ventede stabilitet så er det en enddog meget trist nyhed .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Men ingen har rigtig det 6'er gen i sig som KN gerne vil have. HJ er tættest men så gerne en større kvalitet/profil tilført også.
                          så må HJ ud på backen og slås med MP
                          Jeg synes du beskriver indirekte hvor svært det det er at bygge en homogen trup uden at gå på kompromis med nogen spilleres styrker (og svagheder) Hvis det scenarie opstår med HJ som back og supplement til Magnus, som jeg stadig tror er lidt for ung. HJ er næppe en "rigtig" back i KN forstand, så er vi efterladt med en urutineret hb eller alternativt en cf/midtbane der er omskolet og ikke besidder specielt meget speed.
                          Jeg er som udgangspunkt godt nok tilfreds med en forlængelse og jeg glæder mig til at se Azer på et mere homogent hold der "tryg" ved at have bolden, som TB ofte har udtrykt det
                          Last edited by manner; 12-05-2015, 17:56.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg havde ham som én af de bedste mod FCM. Det var vel at bemærke i en rolle som 6'er. Han har I sæsonen været bedst når han har ligget sammen med med HJ. Men dejligt at se ham domimere mod et af de større hold I en kamp med højt tempo, som tidligere har været hans begrænsning ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Men ingen har rigtig det 6'er gen i sig som KN gerne vil have. HJ er tættest men så gerne en større kvalitet/profil tilført også.
                              så må HJ ud på backen og slås med MP
                              eller HJ er back up i forsvaret.....hvor vi jo ikke er overbefolket så længe KL er væk.

                              Men ellers godt med Azer - giver god mening, alle de udskiftninger der er på vej taget i betragtning. Som andre har nævnt håber jeg dog også på vi stadig går efter en midtbane mand fra en lidt højere hylde.

                              Comment


                                Jeg er ikke helt vild med Azer. Jeg synes han mangler mere end godt er, men som en evt overgangsfigur er han ok, og det er hvad jeg ser ham som.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X