Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB 24.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Drachmann ud på et tidspunkt, hvor vi ser så usammenhængende ud i det defensive spil og han er den eneste, der har brudt Horsens' kontraer er meget offensivt, men også dumt hvis man spørger mig.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      ja?
      Ja. Vi er passive, står dårligt og presser usammenhængende og siden udvisningen har Horsens skabt mere end os.

      Comment


        #78
        Der var hverken gult i den ene eller anden situation! Om der var en strafbar forseelse mod Hansson ved næste gule kort, er vel det dommeren skal tage stilling til. Han bliver helt klart skubbet, men om det er nok til et straffe er nok tvivlsomt, men gult for film er en lattelig kendelse.. Ved det første gule er der tale om en fri bold. Ingen af spillerne kan sige sig have bolden. Hanssons arm er i naturlig position i forhold til at man hopper op i en luftduel. Vi fik ligeledes en foræring af et frispark lige udenfor feltet i slutningen af første halvleg, hvor begge spillere havde højtløftede ben. Dommeren er virkelig ringe og opsat på selv at komme i fokus. Lur mig om ikke vi scorer og dommeren så kommer med en eller anden vanvidskendelse mod slutningen til Horsens fordel, og det så slutter 2-2. Jeg havde hellere set at dommeren blandede sig udenom kampforløbet. Som det er nu bestemmer dommeren kampforløbet, og det har denne dommer altid for vane at gøre. Horsens får altid noget imod, og FCM får altid laaaang snor til 5-6 fripas, som burde kaste advarsler af sig hvorefter modstanderen så får gult på første forseelse.. Han har dømt OB vs FCM, hvor både Sparv og Kian burde have modtaget mindst et gult hver, hvorefter vi istedet får gult..

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Drachmann ud på et tidspunkt, hvor vi ser så usammenhængende ud i det defensive spil og han er den eneste, der har brudt Horsens' kontraer er meget offensivt, men også dumt hvis man spørger mig.
          Casper Nielsen befinder sig pænt under 50% i afleveringspræcision :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Der var hverken gult i den ene eller anden situation! Om der var en strafbar forseelse mod Hansson ved næste gule kort, er vel det dommeren skal tage stilling til. Han bliver helt klart skubbet, men om det er nok til et straffe er nok tvivlsomt, men gult for film er en lattelig kendelse.. Ved det første gule er der tale om en fri bold. Ingen af spillerne kan sige sig have bolden. Hanssons arm er i naturlig position i forhold til at man hopper op i en luftduel. Vi fik ligeledes en foræring af et frispark lige udenfor feltet i slutningen af første halvleg, hvor begge spillere havde højtløftede ben. Dommeren er virkelig ringe og opsat på selv at komme i fokus. Lur mig om ikke vi scorer og dommeren så kommer med en eller anden vanvidskendelse mod slutningen til Horsens fordel, og det så slutter 2-2. Jeg havde hellere set at dommeren blandede sig udenom kampforløbet. Som det er nu bestemmer dommeren kampforløbet, og det har denne dommer altid for vane at gøre. Horsens får altid noget imod, og FCM får altid laaaang snor til 5-6 fripas, som burde kaste advarsler af sig hvorefter modstanderen så får gult på første forseelse.. Han har dømt OB vs FCM, hvor både Sparv og Kian burde have modtaget mindst et gult hver, hvorefter vi istedet får gult..
            Jeg undrer mig over at det først er nu jeg sætter dig på min ignorer-liste.

            Comment


              #81
              Kan vi ikke slå Horsens som er nede med en mand så har vi intet at gøre i top6

              Comment


                #82
                JJT har afgjort kampe mod Horsens med langskud før...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Casper Nielsen befinder sig pænt under 50% i afleveringspræcision :D.
                  Han er ikke god i dag, heller. Jeg forstår godt ideen i at sætte JJT ind i stedet for Drachmann for at have en boldfordeler på den defensive. Men inden længe er det nok oplagt at få Eske ind i stedet for Kløve eller Casper.

                  Comment


                    #84
                    Hansson skulle vel aldrig være færing? ;-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      AK var god i 1. halvleg, men nu har vi da vidst også set nok fra ham i dag.

                      Comment


                        #86
                        JJT er ikke god nok til start 11.... hmm🤔

                        Comment


                          #87
                          Nu må han tage Danmarks mest overbetalte angriber ud.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            JJT er ikke god nok til start 11.... hmm��
                            Det er ret vildt så meget bedre han er end Kløve og Casper.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Nu må han tage Danmarks mest overbetalte angriber ud.
                              Ind kommer så Danmarks næstmest overbetalte.

                              Comment


                                #90
                                Casper, Casper, Casper...

                                Comment

                                Working...
                                X