Drachmann ud på et tidspunkt, hvor vi ser så usammenhængende ud i det defensive spil og han er den eneste, der har brudt Horsens' kontraer er meget offensivt, men også dumt hvis man spørger mig.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Horsens-OB 24.2.19
Collapse
X
-
Der var hverken gult i den ene eller anden situation! Om der var en strafbar forseelse mod Hansson ved næste gule kort, er vel det dommeren skal tage stilling til. Han bliver helt klart skubbet, men om det er nok til et straffe er nok tvivlsomt, men gult for film er en lattelig kendelse.. Ved det første gule er der tale om en fri bold. Ingen af spillerne kan sige sig have bolden. Hanssons arm er i naturlig position i forhold til at man hopper op i en luftduel. Vi fik ligeledes en foræring af et frispark lige udenfor feltet i slutningen af første halvleg, hvor begge spillere havde højtløftede ben. Dommeren er virkelig ringe og opsat på selv at komme i fokus. Lur mig om ikke vi scorer og dommeren så kommer med en eller anden vanvidskendelse mod slutningen til Horsens fordel, og det så slutter 2-2. Jeg havde hellere set at dommeren blandede sig udenom kampforløbet. Som det er nu bestemmer dommeren kampforløbet, og det har denne dommer altid for vane at gøre. Horsens får altid noget imod, og FCM får altid laaaang snor til 5-6 fripas, som burde kaste advarsler af sig hvorefter modstanderen så får gult på første forseelse.. Han har dømt OB vs FCM, hvor både Sparv og Kian burde have modtaget mindst et gult hver, hvorefter vi istedet får gult..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDrachmann ud på et tidspunkt, hvor vi ser så usammenhængende ud i det defensive spil og han er den eneste, der har brudt Horsens' kontraer er meget offensivt, men også dumt hvis man spørger mig.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægDer var hverken gult i den ene eller anden situation! Om der var en strafbar forseelse mod Hansson ved næste gule kort, er vel det dommeren skal tage stilling til. Han bliver helt klart skubbet, men om det er nok til et straffe er nok tvivlsomt, men gult for film er en lattelig kendelse.. Ved det første gule er der tale om en fri bold. Ingen af spillerne kan sige sig have bolden. Hanssons arm er i naturlig position i forhold til at man hopper op i en luftduel. Vi fik ligeledes en foræring af et frispark lige udenfor feltet i slutningen af første halvleg, hvor begge spillere havde højtløftede ben. Dommeren er virkelig ringe og opsat på selv at komme i fokus. Lur mig om ikke vi scorer og dommeren så kommer med en eller anden vanvidskendelse mod slutningen til Horsens fordel, og det så slutter 2-2. Jeg havde hellere set at dommeren blandede sig udenom kampforløbet. Som det er nu bestemmer dommeren kampforløbet, og det har denne dommer altid for vane at gøre. Horsens får altid noget imod, og FCM får altid laaaang snor til 5-6 fripas, som burde kaste advarsler af sig hvorefter modstanderen så får gult på første forseelse.. Han har dømt OB vs FCM, hvor både Sparv og Kian burde have modtaget mindst et gult hver, hvorefter vi istedet får gult..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægCasper Nielsen befinder sig pænt under 50% i afleveringspræcision :D.
Comment
Comment