Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er vi helt låst på Pål er den eneste ene? slet ingen der har øje på andre ikke helt urealisktiske muligheder,har der slet ikke være nævnt andre navne overhovedet, ikke jeg lyster de vilde rygter, men noget der kunne være lidt kød på, formår OB lige pludselig at holde kort så tæt til hånden, eller er det virkelig et udtryk for der ikke sker en dadel :-(

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Så du siger at en dårlig start forplanter sig, og så kommer du med et eksempel på det modsatte..?
      Havde vi fået en almindelig start sidste år, så havde vi sandsynligvis endt som nummer tre. Baskim kom til for sent efter min smag. Min påstand er at vi kommer højest op i tabellen hvis holdet er klar til træningsstart. Naturligvis kan man blive nødt til at justere efterfølgende hvis der kommer et godt salg, eller hvis der kan lande en spiller som er blevet muligt sidst i vinduet Fordi den spiller ikke lykkedes med første eller anden prioritet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Havde vi fået en almindelig start sidste år, så havde vi sandsynligvis endt som nummer tre. Baskim kom til for sent efter min smag. Min påstand er at vi kommer højest op i tabellen hvis holdet er klar til træningsstart. Naturligvis kan man blive nødt til at justere efterfølgende hvis der kommer et godt salg, eller hvis der kan lande en spiller som er blevet muligt sidst i vinduet Fordi den spiller ikke lykkedes med første eller anden prioritet.
        Åhhh du får det til at lyde så nemt. Kadrii var slet ikke tilgænglig for os tidligt i vinduet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Havde vi fået en almindelig start sidste år, så havde vi sandsynligvis endt som nummer tre. Baskim kom til for sent efter min smag. Min påstand er at vi kommer højest op i tabellen hvis holdet er klar til træningsstart. Naturligvis kan man blive nødt til at justere efterfølgende hvis der kommer et godt salg, eller hvis der kan lande en spiller som er blevet muligt sidst i vinduet Fordi den spiller ikke lykkedes med første eller anden prioritet.
          Det ændrer ikke rigtig ved at dit eksempel ikke gav mening i forhold til din pointe.
          Og som en anden påpeger, så er det ikke altid at de bedste muligheder rent faktisk også er muligheder tidligt i vinduet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Det ændrer ikke rigtig ved at dit eksempel ikke gav mening i forhold til din pointe.
            Og som en anden påpeger, så er det ikke altid at de bedste muligheder rent faktisk også er muligheder tidligt i vinduet.
            Deter vel også det jeg skriver. Der kan komme guld sidst i vinduet, men som udgangspunkt er det bedst at holdet er på plads. Glenn var feks hurtigt ude, og fik de forstærkninger han ønskede. Jeg siger ikke at Sdr jyske kommer i top 6, men de har skabt et godt grundlag for at ligge godt fra havn.

            Comment


              Jesper Hansen, nu ikke nogle gode ideer.

              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-fra-danmark/

              Comment


                Kan nu godt se meningen med Pohl, det skal bare ikke være som angriber. Måske som en kant i en 3-4-3 / 3-4-2-1. Han har noget fart og arbejdsomhed som man altid kan bruge. Men nu hvor jeg tænker mig om, ikke flere eks Aabere......

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg
                  Er vi helt låst på Pål er den eneste ene? slet ingen der har øje på andre ikke helt urealisktiske muligheder,har der slet ikke være nævnt andre navne overhovedet, ikke jeg lyster de vilde rygter, men noget der kunne være lidt kød på, formår OB lige pludselig at holde kort så tæt til hånden, eller er det virkelig et udtryk for der ikke sker en dadel :-(
                  Det er efterhånden længe siden OB lykkedes med at tætne vandrørene, så der kan sagtens være ting igang som ikke er Pål. Personligt håber jeg det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Jesper Hansen, nu ikke nogle gode ideer.

                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-fra-danmark/
                    Hellere Pål end Pohl

                    Comment


                      Hell No til Pohl så hellere undvære

                      Comment


                        Jeg tror ikke på at Pål kommer, og håber egentligt heller ikke på det. Jeg tror vi har spurgt på ham for noget tid siden, men at man har valgt vores unge norske ven i stedet. Pål er for dyr og man skal også kigge på hvor lidt interesse der reelt er for ham. Jeg er meget glad for den stil der ser ud til at være i de typer man kigger efter, der synes jeg heller ikke helt at pål passer ind, men jeg anerkender absolut hans evner som afslutter!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det er efterhånden længe siden OB lykkedes med at tætne vandrørene, så der kan sagtens være ting igang som ikke er Pål. Personligt håber jeg det.



                          Håbet er stort her også men sgu i tvivl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det er efterhånden længe siden OB lykkedes med at tætne vandrørene, så der kan sagtens være ting igang som ikke er Pål. Personligt håber jeg det.
                            Der var heller ikke mange meldinger om SS inden hans ankomst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Der var heller ikke mange meldinger om SS inden hans ankomst.
                              De kom ca 24 timer før ja

                              Comment


                                Rygtet vil vide at Pål koster cirka 3 millioner, læg deroveni at manden trækker 200k om måneden i Hobro.

                                Comment

                                Working...
                                X