Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Gør det? Hvilke billige angribere der har vist sig i mange sæsoner på Superliganiveau findes der på markedet?
    Dit spørgsmål giver ingen mening. Jeg skrev, at det er mange penge for en 28-årig der har vidst et godt Superliganiveau i én sæson. Ikke en der har gjort det i mange sæsoner. Jeg tror heller ikke, at Hvilsom får +200.000 i Hobro nu, og heller ikke i hverken Esbjerg eller SønderjyskE. Og det er fuldstændigt samme case som Kirkevold, det er én sæson, hvor man har præsteret på højt niveau. Hvilsom var så bare noget yngre end Kirkevold var det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det tror jeg heller ikke, men man kunne måske kigge uden for Danmarks grænser, i stedet for at sovse rundt i de samme Superligaspillere altid. Som Ole Nielsen i Vendsyssel siger, så kan man ofte finde noget mere værdi for pengene ved at kigge udenlands, fordi Superligaspillere er så dyre. Ellers kunne de heller ikke have fundet spillere på niveau med Kamara, Konaté og Steinmann i vinter.
      Spillere som lige nøjagtig var gode nok til at de rykkede ned. Det var jo ikke fordi de spillere rykkede dem særlig meget, selvom et par af dem da er spændende. Pål i sin bedste fodboldalder som allerede har vist at han kan blive topscorer for et ringe hold. Der synes jeg satme ikke vi taler om overpris. Det kan godt være at skader har gjort at han ikke har fundet sig selv helt endnu, men jeg synes ikke det er tosset af ham at score 6 mål her i foråret for et hobro-hold som langt henad vejen havde det svært. Holder han sig skadesfri har vi en angriber der scorer omkring 15 mål. Det er jeg sikker på. Han er et udyre i feltet, sparker godt fra distancen og bashkims tilstedeværelse kommer til at give ham plads. Jeg ville blive meget tilfreds hvis han kom, men troede faktisk han var dyrere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Spillere som lige nøjagtig var gode nok til at de rykkede ned. Det var jo ikke fordi de spillere rykkede dem særlig meget, selvom et par af dem da er spændende. Pål i sin bedste fodboldalder som allerede har vist at han kan blive topscorer for et ringe hold. Der synes jeg satme ikke vi taler om overpris. Det kan godt være at skader har gjort at han ikke har fundet sig selv helt endnu, men jeg synes ikke det er tosset af ham at score 6 mål her i foråret for et hobro-hold som langt henad vejen havde det svært. Holder han sig skadesfri har vi en angriber der scorer omkring 15 mål. Det er jeg sikker på. Han er et udyre i feltet, sparker godt fra distancen og bashkims tilstedeværelse kommer til at give ham plads. Jeg ville blive meget tilfreds hvis han kom, men troede faktisk han var dyrere.
        Enig. Mål-Pål skal være mere end velkommen i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Spillere som lige nøjagtig var gode nok til at de rykkede ned. Det var jo ikke fordi de spillere rykkede dem særlig meget, selvom et par af dem da er spændende. Pål i sin bedste fodboldalder som allerede har vist at han kan blive topscorer for et ringe hold. Der synes jeg satme ikke vi taler om overpris. Det kan godt være at skader har gjort at han ikke har fundet sig selv helt endnu, men jeg synes ikke det er tosset af ham at score 6 mål her i foråret for et hobro-hold som langt henad vejen havde det svært. Holder han sig skadesfri har vi en angriber der scorer omkring 15 mål. Det er jeg sikker på. Han er et udyre i feltet, sparker godt fra distancen og bashkims tilstedeværelse kommer til at give ham plads. Jeg ville blive meget tilfreds hvis han kom, men troede faktisk han var dyrere.
          Hold nu op med den der latterlige argumentation. Jeg siger jo ikke, at vi skal hente de spillere Vendsyssel kan hente. Jeg siger, at Vendsyssels sportsdirektør har udtalt, at man kun kunne få spillere på det niveau, fordi at man kiggede udenlands. Skal vi seriøst diskutere, hvorvidt folk som Kamara, Steinmann, Konaté og Thorsteinsson var bedre end folk som Tørnes, Juel Andersen, Henriksen, Svenningsen og Wohlgemuth som man fandt i de danske rækker, eller skal vi ikke bare blive enige om, at Vendsyssel fandt deres største profiler i sidste sæson i udlandet, og at to af dem allerede har skrevet under med AGF og Randers?

          OB kan selvfølgelig hente spillere i udlandet på et langt højere niveau end Vendsyssel, og når Vendsyssel kunne hente spillere med et niveau til at kunne begå sig på midterhold i Superligaen, så kan OB selvfølgelig også finde spillere som gemmer på et højere niveau end der, hvor vi befinder os.

          Kirkevold er et 28-årigt one-season wonder der aldrig har været på kontrakt i en større klub end Hobro. Lad os da håbe, at han i så fald kan finde det niveau han har haft i én enkelt sæson i hele hans karriere, for det skal han heller ikke været langt fra, hvis han skal betales som en af truppens dyreste spillere.

          Grunden til at han ikke er dyrere, beskrives jo i artiklen. Han fylder over 1/5 del af Hobros sportslige budget, og det ved de godt at han ikke er værd, derfor skal han afsættes. Som journalisten skriver, så handler det ikke om salgspris, det handler om råderum.
          Last edited by Sheed; 04-07-2019, 16:32.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
            Ja tak pål bliver vores nye Steffen Højer .
            tænk hvis han ligger 12-15 kasser ind på en sæson så ser det altså bedre ud
            Jeg er heller ikke i tvivl om Pål vil være en fremragende angriber at få til OB. Og nu hvor JH har Hobro-ledelsen i røret så vil det det være oplagt også at smide et bud på: Vito Hammershøy-Mistrati. Både trøjen #10 og 11 er ledige nu.
            Last edited by OleKBH; 04-07-2019, 16:46.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jeg er heller ikke i tvivl om Pål vil være en fremragende angriber at få til OB. Og nu hvor JH har Hobro-ledelsen i røret så vil det det være oplagt også at smide et bud på: Vito Hammershøy-Mistrati. Både trøjen #10 og 11 er ledige nu.
              Hvad i hulen skulle OB dog med Vito? Hvor vil du finde plads til ham?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Hvad i hulen skulle OB dog med Vito? Hvor vil du finde plads til ham?
                Det ville nu ikke være helt dumt af OB, han er bedre end Greve og teknisk og spillemæssigt langt bedre end Casper Nielsen.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Det er absolut ikke et rygte, men en meget eksotisk spiller

                  https://www.fyens.dk/sport/Den-kvart...jDPbVK523UkJ64
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det ville nu ikke være helt dumt af OB, han er bedre end Greve og teknisk og spillemæssigt langt bedre end Casper Nielsen.
                    Men er han bedre end JJ, Moses eller Kløve? Og er han tilpas meget bedre til at det ville kunne betale sig økonomisk?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                      Men er han bedre end JJ, Moses eller Kløve? Og er han tilpas meget bedre til at det ville kunne betale sig økonomisk?
                      Det er et godt spørgsmål. I mine øjne er han nok ikke, men han vil da være et fint bud på en afløser, skulle især JJT ende med at blive solgt. Ryger Kløve er vi nok mere ude i at skulle have en anden type, vil jeg mene.

                      Men det samme spørgsmål kan man så også roligt stille om Kirkevold. Er han bedre end Bashkim, AK og Helenius? Og er han tilpas meget bedre til, at det kan betale sig at gøre ham til en af truppens dyreste?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                        Men er han bedre end JJ, Moses eller Kløve? Og er han tilpas meget bedre til at det ville kunne betale sig økonomisk?
                        Opondo har set spændende ud, men det er korte glimt og jeg synes han forsvandt lidt i sidste sæson og vel,mere kant.
                        Jens Jacob synes jeg der sker lidt for lidt med.
                        Kløve vil jeg klart mene han er bedre end og så er Kløve ikke central, så jeg mener ikke det kan sammenlignes.

                        Det er sandt at Opondo dækker Casper N. men OB kunne snildt bruge mere kvalitet på midten og Vito er nok sådan en der muligvis er inden for rækkevidde, hvis han ikke vil til udlandet.

                        Jeg tror bestemt ikke det ville svække jer, Pål er jeg mere i tvivl om nu ... p.g.a. skaderne, som helt fit er han selvfølgelig god, men alt for dyr.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...i-superligaen/

                          Nej han er ikke noget værd ... eller :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det er et godt spørgsmål. I mine øjne er han nok ikke, men han vil da være et fint bud på en afløser, skulle især JJT ende med at blive solgt. Ryger Kløve er vi nok mere ude i at skulle have en anden type, vil jeg mene.

                            Men det samme spørgsmål kan man så også roligt stille om Kirkevold. Er han bedre end Bashkim, AK og Helenius? Og er han tilpas meget bedre til, at det kan betale sig at gøre ham til en af truppens dyreste?
                            Jeg er nok den forkerte at spørge, jeg har været meget begejstret for Pål og hvis vi bytter CN for ham og Moses og samtidig tjener penge så er jeg glad.

                            Jeg synes personligt at Påls evne til at holde på bolden har været helt utrolig og med et hold som OB hvor han får folk som Moses, Bashkim og Kløve til at løbe omkring ham kan give en ny dimension i vores spil. Derudover sparker han jo bare virkelig godt. I forhold til at vi sidste sæson manglede en angriber der kunne assistere Bashkim, så synes jeg at pengene ville være givet godt ud, og i hvert fald bedre end Vito. Men selvfølgelig er det et sats med både hans lange skade, og "korte" tid i suppen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Opondo har set spændende ud, men det er korte glimt og jeg synes han forsvandt lidt i sidste sæson og vel,mere kant.
                              Jens Jacob synes jeg der sker lidt for lidt med.
                              Kløve vil jeg klart mene han er bedre end og så er Kløve ikke central, så jeg mener ikke det kan sammenlignes.

                              Det er sandt at Opondo dækker Casper N. men OB kunne snildt bruge mere kvalitet på midten og Vito er nok sådan en der muligvis er inden for rækkevidde, hvis han ikke vil til udlandet.

                              Jeg tror bestemt ikke det ville svække jer, Pål er jeg mere i tvivl om nu ... p.g.a. skaderne, som helt fit er han selvfølgelig god, men alt for dyr.
                              Synes du har ret i at han er svær at sammenligne med Opondo eller Kløve, men vil så også have Vito ind centralt i vores formation, og der er det jo så JJ han højest sandsynligt skal kæmpe med, og så længe JJ er her har jeg personlig ikke set nok fra Vito til at vi skal bruge penge på at bytte de to.

                              Comment


                                Kasper Enghart er netop skiftet til Lyngby .. så nu skal Tverskov SLET ingen steder
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X