Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Stor applaus til dig hvis der ikke skal mere til

    Forklar mig lige en gang. Hvordan skulle George lige løfte OB? Han er hurtig og stærk ja.
    Men manden har jo aldrig kunne score mål. Hverken for Lyngby eller FCM. Så kan vi jo lige så godt beholde dem vi har

    Hvor er ambitionerne? (Hvis det altså passer )
    Eftersom at FCM hentede ham sidste år må de også have set noget i ham. Så dårlig er han ikke blevet på et år, og han har trods alt stået i skyggen af lange Poul. Han ville være en gave til vores spil. Både som opspils station, men også som goalgetter. Han er ikke en Dovenlars der bare venter på at den dumper ned foran ham.

    Han har scoret mål, og jeg mener helt klart at en 25 årig landsholdspiller fra Costa Rica med kendskab til superligaen, og som trods alt har vist glimt af sit potentiale i både mindre, men også en større klub, er et fint abitionsniveau. Han er 1, hvis ikke 2 niveauer over AK og NH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

      Eftersom at FCM hentede ham sidste år må de også have set noget i ham. Så dårlig er han ikke blevet på et år, og han har trods alt stået i skyggen af lange Poul. Han ville være en gave til vores spil. Både som opspils station, men også som goalgetter. Han er ikke en Dovenlars der bare venter på at den dumper ned foran ham.

      Han har scoret mål, og jeg mener helt klart at en 25 årig landsholdspiller fra Costa Rica med kendskab til superligaen, og som trods alt har vist glimt af sit potentiale i både mindre, men også en større klub, er et fint abitionsniveau. Han er 1, hvis ikke 2 niveauer over AK og NH
      Okay. Fair. Jeg kan slet ikke set det. Og 1-2 niveauer og AK/NH siger ikke meget i disse dage

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

        Eftersom at FCM hentede ham sidste år må de også have set noget i ham. Så dårlig er han ikke blevet på et år, og han har trods alt stået i skyggen af lange Poul. Han ville være en gave til vores spil. Både som opspils station, men også som goalgetter. Han er ikke en Dovenlars der bare venter på at den dumper ned foran ham.

        Han har scoret mål, og jeg mener helt klart at en 25 årig landsholdspiller fra Costa Rica med kendskab til superligaen, og som trods alt har vist glimt af sit potentiale i både mindre, men også en større klub, er et fint abitionsniveau. Han er 1, hvis ikke 2 niveauer over AK og NH
        Nej, det er han ikke, det er useriøst at skrive. AK har scoret +10 mål i 3 ud af de 6 hele Superligasæsoner han har spillet. George har ikke scoret 10 i nogle af de 4 sæsoner han har været i Danmark. Helenius har også scoret +10 tre gange, og blev købt af en Premier League-klub, så de må også have set noget i ham, for at bruge samme logik.

        Jeg forstår godt, at man er lidt træt af AK og Helenius, men det er for useriøst at sidde og gøre markant ringere end folk der aldrig har præsteret stabilt på Superliga-niveau. George var et gedigent flop i Randers, og havde angiveligt problemer med sin seriøsitet. Nu har han været i FCM i ét år, og er så formentlig igen fundet for let. Det er faktuelt. Man kan godt snakke om potentiale, men han har ikke overbevist over bare én hele sæson endnu.
        Last edited by Sheed; 04-07-2019, 14:16.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Nej, det er han ikke, det er useriøst at skrive. AK har scoret +10 mål i 3 ud af de 6 hele Superligasæsoner han har spillet. George har ikke scoret 10 i nogle af de 4 sæsoner han har været i Danmark. Helenius har også scoret +10 tre gange, og blev købt af en Premier League-klub, så de må også have set noget i ham, for at bruge samme logik.

          Jeg forstår godt, at man er lidt træt af AK og Helenius, men det er for useriøst at sidde og gøre markant ringere end folk der aldrig har præsteret stabilt på Superliga-niveau. George var et gedigent flop i Randers, og havde angiveligt problemer med sin seriøsitet. Nu har han været i FCM i ét år, og er så formentlig igen fundet for let. Det er faktuelt. Man kan godt snakke om potentiale, men han har ikke overbevist over bare én hele sæson endnu.
          Jeg er nu heller ikke specielt tilhænger af Mayron, men en type som ham ser jeg nu også gerne i OB .. jeg ved ikke hvor du har fra at der skulle have været problemer med indstillingen, det har jeg hverken hørt eller læst om. Jeg tror ikke OB kan række meget højere end den hylde han er på, så medmindre NT giver os et "transferdoping-fix" kan det godt blive ham der lander i OB. Han er åbenlyst i overskud i FCM .
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Nej, det er han ikke, det er useriøst at skrive. AK har scoret +10 mål i 3 ud af de 6 hele Superligasæsoner han har spillet. George har ikke scoret 10 i nogle af de 4 sæsoner han har været i Danmark. Helenius har også scoret +10 tre gange, og blev købt af en Premier League-klub, så de må også have set noget i ham, for at bruge samme logik.

            Jeg forstår godt, at man er lidt træt af AK og Helenius, men det er for useriøst at sidde og gøre markant ringere end folk der aldrig har præsteret stabilt på Superliga-niveau. George var et gedigent flop i Randers, og havde angiveligt problemer med sin seriøsitet. Nu har han været i FCM i ét år, og er så formentlig igen fundet for let. Det er faktuelt. Man kan godt snakke om potentiale, men han har ikke overbevist over bare én hele sæson endnu.
            This

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg er nu heller ikke specielt tilhænger af Mayron, men en type som ham ser jeg nu også gerne i OB .. jeg ved ikke hvor du har fra at der skulle have været problemer med indstillingen, det har jeg hverken hørt eller læst om. Jeg tror ikke OB kan række meget højere end den hylde han er på, så medmindre NT giver os et "transferdoping-fix" kan det godt blive ham der lander i OB. Han er åbenlyst i overskud i FCM .
              Håber bare man finder lidt ekstra penge og køber noget der er mere potentiale. Både udviklings og salgsmæssigt.

              George vil ikke blive en succes i OB IMO

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                4 mil for CN sætter i DEN grad buddet på Jeppe i perspektiv. Men det vil fanme også være et flot salg, hvis CN kan hive 4 af de lange ind på kontoen. JH skal have ros, hvis den lykkes!
                Hvor meget købte vi ham for i esbjerg?
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Hvor meget købte vi ham for i esbjerg?
                  Knapt 1 mill kroner
                  https://www.jv.dk/sport/Traener-og-s...rtikel/2467071

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg vil ikke sige at det er på grund af vores sportsdirektør at vi får så meget mindre for vores spillere end alle andre gør.

                    Men et eller andet sted i ledelse i OB er den i hvert fald gal.
                    Så vil jeg godt sige det. JH er og bliver ikke kompetent og ham som udløser vores sande potientiale.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Nej, det er han ikke, det er useriøst at skrive. AK har scoret +10 mål i 3 ud af de 6 hele Superligasæsoner han har spillet. George har ikke scoret 10 i nogle af de 4 sæsoner han har været i Danmark. Helenius har også scoret +10 tre gange, og blev købt af en Premier League-klub, så de må også have set noget i ham, for at bruge samme logik.

                      Jeg forstår godt, at man er lidt træt af AK og Helenius, men det er for useriøst at sidde og gøre markant ringere end folk der aldrig har præsteret stabilt på Superliga-niveau. George var et gedigent flop i Randers, og havde angiveligt problemer med sin seriøsitet. Nu har han været i FCM i ét år, og er så formentlig igen fundet for let. Det er faktuelt. Man kan godt snakke om potentiale, men han har ikke overbevist over bare én hele sæson endnu.
                      I følge Transfermarkt har AK scoret i hver 250. min i superligaen, George har scoret hver 188. min og Helenius har scoret i hvert 224. min
                      Men det skal så siges at George har spillet mere end halv så mange kampe som AK og Helenius
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Håber bare man finder lidt ekstra penge og køber noget der er mere potentiale. Både udviklings og salgsmæssigt.

                        George vil ikke blive en succes i OB IMO
                        Jeg forstår godt, hvorfor folk synes, at George er spændende. For han har nogle kampe, hvor han ser helt vild ud, men så har han også en masse, hvor han er helt væk og har en meget sløj attitude, men når man ikke ser ham hver eneste uge, så har man nok en tendens til primært at huske dem, hvor han var god. Det ændrer bare ikke på, at han er en vanvittigt ustabil spiller, og mange største kritikpunkt ved AK og Helenius er, at de er alt for ustabile, så set i det lys, giver det ikke mening at sukke efter George. Og så er topniveauet jo så heller ikke højere, end at Superligaen er det højeste niveau han fortsat har spillet på, og før den her sæson har det kun været for bundhold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Jeg forstår godt, hvorfor folk synes, at George er spændende. For han har nogle kampe, hvor han ser helt vild ud, men så har han også en masse, hvor han er helt væk og har en meget sløj attitude, men når man ikke ser ham hver eneste uge, så har man nok en tendens til primært at huske dem, hvor han var god. Det ændrer bare ikke på, at han er en vanvittigt ustabil spiller, og mange største kritikpunkt ved AK og Helenius er, at de er alt for ustabile, så set i det lys, giver det ikke mening at sukke efter George. Og så er topniveauet jo så heller ikke højere, end at Superligaen er det højeste niveau han fortsat har spillet på, og før den her sæson har det kun været for bundhold.
                          Han spillede også for Randers som må betegnes som et midterhold. Og blev en fiasko.
                          Og i Hobro tidligere

                          Nej JH sked i nælderne tidligere på sommeren da man ikke nåede at signe Kamara.. Billigt og meget bedre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            I følge Transfermarkt har AK scoret i hver 250. min i superligaen, George har scoret hver 188. min og Helenius har scoret i hvert 224. min
                            Men det skal så siges at George har spillet mere end halv så mange kampe som AK og Helenius
                            Det skal sikkert nok passe, men det fortæller jo så også noget om, at manden er hamrende ustabil i sin indsats og præstationer, når han ikke har kunnet spille mere fast i de klubber han har været i, og dermed aldrig har lavet et to-cifret antal mål.

                            Det er vel rimeligt åbenlyst, at efter at JM er kommet til, så bliver stabile indsatser og præstationer vægtet i klart højere grad end under Kent, hvor man sagtens kunne se en Jönsson f.eks. drive rundt i nogle kampe og ikke lave dagens gode gerning, uden at det fik konsekvenser. En spiller med et så ustabilt niveau i sine indsatser som George, vil rimeligt åbenlyst gå i clinch med de egenskaber JM øjensynligt gerne ser i sine spillere.

                            Comment


                              https://www.sport24.co.za/Soccer/PSL...regga-20190621
                              Kunne det har være os der var med?
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han spillede også for Randers som må betegnes som et midterhold. Og blev en fiasko.
                                Og i Hobro tidligere

                                Nej JH sked i nælderne tidligere på sommeren da man ikke nåede at signe Kamara.. Billigt og meget bedre
                                Jeg ser godt nok ikke det store lys i Kamara, jeg synes han er lidt overvurderet, men det vil tiden jo vise

                                Comment

                                Working...
                                X