Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Nu var Vacek fast mand i startopstilling for Bohemians. Så lad os håbe at det måske er spil for galeriet om at nedsætte prisen.
    Da vi fik ham transferfrit er det jo ikke sikkert at der overhovedet behøves nogen transferpris?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi er meget enige om disse 3. De fik alle en alt for god kontrakt ift deres niveau. Og det er satme skidt arbejde af JH og Co.

      Men hvis det er de eneste grelle eksempler de sidste 3-4 år er det noget jeg godt kan leve med. Alle laver fejl og jeg kunne helt sikkert godt lave lign liste næsten samtlige klubber i superligaen.

      Det kan altid blive bedre men det virker som at tiden med Thomas Mikkelsen, Jeppe Hansen, Koval og Dvaske Willy er overstået. Og alene det er et kæmpe step op
      Det er umidlbart de eneste eksempler vi kender til , ved ikke om der er flere. De “ billige” fejlskud som der har været frygtelig mange af har bare den fordel at de ikke har kostet/ koster lige så meget .

      Det var en flittig brugt undskyldning i starten af JH’s tid at forgængerens rod og dyre kontrakter var forfærdelige , nu er der sjovt nok helt tavs fra de kanter ;-) ..

      Man skal passe på med at kaste med kugler når man selv er en kegle.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Da vi fik ham transferfrit er det jo ikke sikkert at der overhovedet behøves nogen transferpris?
        Ja, men hvem bed om vi ikke stadig betale en del af lønnen? Så måske der er forhandlinger mellem de 3 parter i sagen hvor Bohemians vil tale ned deres interesse for at profitere finansielt. Men det er naturligt gætteri. Håber bare at vi finder et andet sted for Vacek for ham og os.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er umidlbart de eneste eksempler vi kender til , ved ikke om der er flere. De “ billige” fejlskud som der har været frygtelig mange af har bare den fordel at de ikke har kostet/ koster lige så meget .

          Det var en flittig brugt undskyldning i starten af JH’s tid at forgængerens rod og dyre kontrakter var forfærdelige , nu er der sjovt nok helt tavs fra de kanter ;-) ..

          Man skal passe på med at kaste med kugler når man selv er en kegle.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ja, men hvem bed om vi ikke stadig betale en del af lønnen? Så måske der er forhandlinger mellem de 3 parter i sagen hvor Bohemians vil tale ned deres interesse for at profitere finansielt. Men det er naturligt gætteri. Håber bare at vi finder et andet sted for Vacek for ham og os.
            Det er ikke alle låneaftaler der er sådan heldigvis. Men vi må se. Målet er nok efterhånden bare at komme ud med mindst mulig tab

            Comment


              Øv, der er kun 2.1/2 måned tilbage af transforvinduet, og der mangler både og ... Det var lidt sjovere i Kim Brink dagene.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er ikke alle låneaftaler der er sådan heldigvis. Men vi må se. Målet er nok efterhånden bare at komme ud med mindst mulig tab
                Ja tænk engang den oprydning JH startede i 2013 er stadig igang.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                  OK, det er simpelthen mærkeligt. Havde ikke fået hørt podcasten, men måtte lige checke, og det undrer mig dybt, at Davidsen tør nævne ham. Så, I stand corrected, og sorry til Entusiastens.

                  Jeg tror til gengæld godt, jeg tør sige, at en pæn del af fodboldSverige skal gøre sig klar til en ordentlig overraskelse, hvis Tankovic kommer til OB. Dén ser de nok ikke komme i de svenske medier, og det gør jeg heller ikke. Fra Hammarby til OB er rent faktisk et ½ skridt ned i fht fanbase osv.; det giver slet ingen mening.
                  Det er fordi Davidsen og SFÅ er det han ikke vil erkende fan og en fanpodcast, så bliver det sådan nogle håbeudmeldinger ... som jeg ser det.

                  Det skal du ikke tænke på, jeg ved godt at det provokerer når jeg skriver noget der ikke umiddelbart er positivt, men synes kun det er interessant lige at være fornuftens stemme ... som jeg selvfølgelig ikke altid rammer lige i plet.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det er fordi Davidsen og SFÅ er det han ikke vil erkende fan og en fanpodcast, så bliver det sådan nogle håbeudmeldinger ... som jeg ser det.

                    Det skal du ikke tænke på, jeg ved godt at det provokerer når jeg skriver noget der ikke umiddelbart er positivt, men synes kun det er interessant lige at være fornuftens stemme ... som jeg selvfølgelig ikke altid rammer lige i plet.
                    Jeg forstår ikke helt det med Davidsen og SFÅ, siger han at det er et objektivt medie? Synes de nærmest hver gang omtaler de blå/hvide briller, at være fan på trods eller andre sætninger som mere end hentyder hvor deres sympati ligger.
                    Og hvad har det yderligere at gøre med hvad han hører fra hans kilder?
                    Er med på at rygtet er usandsynligt i tolvte potens, men hvis det er det han hører så er det vel det. Han har i podcasten også givet udtryk for at han har holdt igen med dette rygte. Formuleringen var noget i nærheden af: nu har jeg hørt det flere steder så jeg gør godt sige det højt...

                    Det kan godt være jeg misforstår indlægget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det er fordi Davidsen og SFÅ er det han ikke vil erkende fan og en fanpodcast, så bliver det sådan nogle håbeudmeldinger ... som jeg ser det.

                      Det skal du ikke tænke på, jeg ved godt at det provokerer når jeg skriver noget der ikke umiddelbart er positivt, men synes kun det er interessant lige at være fornuftens stemme ... som jeg selvfølgelig ikke altid rammer lige i plet.
                      Altså ligesom hvis man på et fodboldforum siger man er objektiv fodboldfan, men i virkeligheden er kæmpe FCN-fan...?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                        Altså ligesom hvis man på et fodboldforum siger man er objektiv fodboldfan, men i virkeligheden er kæmpe FCN-fan...?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Altså ligesom hvis man på et fodboldforum siger man er objektiv fodboldfan, men i virkeligheden er kæmpe FCN-fan...?
                          Ja, præcis ... hvis du er i tvivl om hvor jeg står er du altid velkommen til at spørge, så slipper du for at gætte (ja, det der var sjovt nok ... nej jeg er ikke fan :) ).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Ja, præcis ... hvis du er i tvivl om hvor jeg står er du altid velkommen til at spørge, så slipper du for at gætte (ja, det der var sjovt nok ... nej jeg er ikke fan :) ).
                            Og heller ikke objektiv
                            PS. Hvordan går det med projektet?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Og heller ikke objektiv
                              PS. Hvordan går det med projektet?
                              Uha, jeg tænker at jeg vil være en stærkt kvalificeret virksomhedsopstartkonsulent efter den her start ... jeg ved i hvert fald en helvedes masse ting om hvad man ikke skal gøre :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Randers henter Oliver Skolnik.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X