Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    At han har haft skader og ikke har spillet meget i sidste sæson er uden tvivl en bekymring. Men hvis OB vælger at hente ham, må de jo så vurdere, at det ikke er en stor nok bekymring. Havde han ikke haft de skader, havde han nok heller været i spil til OB, og de fleste Brøndby-fans jeg har set, vil da også meget nødigt af med ham. Det vil jo altid tage noget tid at komme op i gear igen, men hvis der er en der kan gøre det hurtigt, er det nok sådan en type som Fisker. Der findes nok ikke større løbemaskiner i dansk fodbold.
    I må gerne få Halimi istedet Fisker. Eller Begge for Tverskov + Barret. og penge til OB oveni.


    Men tror ikke det sker. Ihvertfald ikke begge 2

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

      Haha, det er virkelig højt niveau! "Jeg har haft ret før, så derfor behøver jeg ikke argumentere sagligt".

      Jeg kan også huske på det gamle forum, da Lindegaard stod til at blive førstemålmand efter Onyszkos fyring. Så var der også nogle stykker, der mente han ikke var god nok til OB. Faktisk på flere måder en sammenlignelig situation, som med OC nu. Onyszko forlod klubben lige inden (ligesom med Gryte der forsvinder nu) og Lindegaard stod klar i kulissen og ville gerne spille fast. Dengang begik Brink og Olsen så den ret desperate fejl at hyre og satse på Roy "Just one more Guinness please" Carroll pga en skade til Lindegaard. Og det ser ud til at man ikke ønsker at gentage det forløb, nu hvor man helhjertet altså vil satse på OC. Skulle man lytte til sådan en omgang dilletant argumentation, som "Københavnstinker" fremturer med, så ville man måske ende i en lignende situation igen.
      Med til historien høre jo, at begge vores keepere var skadet. Linde kom tilbage på træningsbanen, men måtte udgå igen allerede efter et kvarter. OB havde ikke noget valg, der skulle hentes en ny keeper, og man fik så den bedste det nok overhovedet var muligt at få, og som da også blev årets målmand.

      Situationen er ikke rigtig sammenlignelig med OC.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Med til historien høre jo, at begge vores keepere var skadet. Linde kom tilbage på træningsbanen, men måtte udgå igen allerede efter et kvarter. OB havde ikke noget valg, der skulle hentes en ny keeper, og man fik så den bedste det nok overhovedet var muligt at få, og som da også blev årets målmand.

        Situationen er ikke rigtig sammenlignelig med OC.
        Præcis, scenariet var at vi skulle stå med Christian Kier ude mod Genoa i en kamp om at komme i EL-gruppespillet. Og Lindegaard kunne jo bare have taget imod konkurrencen og slået Carroll af. Men kan sige meget om Roy og hans ageren som person, men at han var en god målmand på banen for OB, kan man ikke rigtigt anfægte. Hvis OB kunne hente en keeper på det niveau i det her vindue, på en fornuftig kontrakt, skal de selvfølgelig gøre det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

          I må gerne få Halimi istedet Fisker. Eller Begge for Tverskov + Barret. og penge til OB oveni.


          Men tror ikke det sker. Ihvertfald ikke begge 2
          Vi skal sgu ik ha noget af jeres lort! Den enste som kan gå er kamil wilczek
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Præcis, scenariet var at vi skulle stå med Christian Kier ude mod Genoa i en kamp om at komme i EL-gruppespillet. Og Lindegaard kunne jo bare have taget imod konkurrencen og slået Carroll af. Men kan sige meget om Roy og hans ageren som person, men at han var en god målmand på banen for OB, kan man ikke rigtigt anfægte. Hvis OB kunne hente en keeper på det niveau i det her vindue, på en fornuftig kontrakt, skal de selvfølgelig gøre det.
            Jeg sagde heller ikke at det var identiske situationer, jeg sagde blot at de minder om hinanden på flere punkter, heriblandt at der blandt nogen fans var lav tiltro til målmanden, samt at de kom ind fra skyggen og skulle afløse en stor målmandsprofil. Jeg ville synes det var ærgerligt, hvis man gik ud og skrev med en målmand, når man nu har gentaget flere gange at man satser på dem klubben råder over allerede. Og jeg kender ikke OC godt nok til at postulere han ikke er klar.

            Helt komisk paradoksalt ville det være hvis OB skrev med Lindegaard nu hvor han er transferfri, på bekostning af OC. Det ville dælme være en spøjs situation.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

              I må gerne få Halimi istedet Fisker. Eller Begge for Tverskov + Barret. og penge til OB oveni.


              Men tror ikke det sker. Ihvertfald ikke begge 2
              I holder bare snitterne for jer selv...

              Comment


                Forstår intet af Fisker-rygtet: det lyder som ren BIF-ønsketænkning og/eller Sir Club-journalistik fra Stiften. Vi har Drachmann, Nielsen, JJT, Kløve, Opondo, Eske, Greve og ikke at forglemme Harboe og Frøkjær. Om noget har vi efterhånden for mange til midten. Så hvad skal vi med Fisker, der sandsynligvis stadig koster nogle pæne lønkroner?? Det giver ingen mening. Vi skal gerne bruge en angriber og sandsynligvis også en god forsvarer, når Tverskov smutter (hvilket jeg stadig tror, han gør). Vi er også tynde på backs og kunne sagtens bruge noget talent der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Forstår intet af Fisker-rygtet: det lyder som ren BIF-ønsketænkning og/eller Sir Club-journalistik fra Stiften. Vi har Drachmann, Nielsen, JJT, Kløve, Opondo, Eske, Greve og ikke at forglemme Harboe og Frøkjær. Om noget har vi efterhånden for mange til midten. Så hvad skal vi med Fisker, der sandsynligvis stadig koster nogle pæne lønkroner?? Det giver ingen mening. Vi skal gerne bruge en angriber og sandsynligvis også en god forsvarer, når Tverskov smutter (hvilket jeg stadig tror, han gør). Vi er også tynde på backs og kunne sagtens bruge noget talent der.
                  Vi spiller 3-6-1 næste sæson :)
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                    Jeg sagde heller ikke at det var identiske situationer, jeg sagde blot at de minder om hinanden på flere punkter, heriblandt at der blandt nogen fans var lav tiltro til målmanden, samt at de kom ind fra skyggen og skulle afløse en stor målmandsprofil. Jeg ville synes det var ærgerligt, hvis man gik ud og skrev med en målmand, når man nu har gentaget flere gange at man satser på dem klubben råder over allerede. Og jeg kender ikke OC godt nok til at postulere han ikke er klar.

                    Helt komisk paradoksalt ville det være hvis OB skrev med Lindegaard nu hvor han er transferfri, på bekostning af OC. Det ville dælme være en spøjs situation.
                    Jeg kan ikke lige genkalde mig, hvordan folkestemningen var dengang omkring Lindegaard, men jeg husker det da som om, at der var en del der var positive, især efter at han stod en ret stor kamp, da vi vandt på et fyldt Esbjerg Stadion. Holdningen var jo så også bare, at vi ikke kunne smide en europæiske chance på gulvet, ved at stå med en 3. keeper der ikke var klar til opgaven, på udebane i Italien. Når der så opstod en løsning, hvor man kunne få en tidligere Man Utd-keeper ind, kan jeg godt forstå, at man valgte den. Men ellers er jeg da også mega ærgerlig over, at vi aldrig fik Lindegaard forløst i OB, af flere grunde.

                    Uden at kende indgående til Olivers niveau, oplever jeg det heller ikke som nogen akut mangel, at vi skal have en ny keeper i det her vindue, men hvis der opstår en mulighed, hvor vi kan få en keeper på Grytes niveau, eller bare lidt under, så giver det da rigtigt god mening at tage den, når man ser på, hvordan truppen ellers bliver bygget op.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Forstår intet af Fisker-rygtet: det lyder som ren BIF-ønsketænkning og/eller Sir Club-journalistik fra Stiften. Vi har Drachmann, Nielsen, JJT, Kløve, Opondo, Eske, Greve og ikke at forglemme Harboe og Frøkjær. Om noget har vi efterhånden for mange til midten. Så hvad skal vi med Fisker, der sandsynligvis stadig koster nogle pæne lønkroner?? Det giver ingen mening. Vi skal gerne bruge en angriber og sandsynligvis også en god forsvarer, når Tverskov smutter (hvilket jeg stadig tror, han gør). Vi er også tynde på backs og kunne sagtens bruge noget talent der.
                      Meget meget enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Vi spiller 3-6-1 næste sæson :)
                        Hvis det ikke lykkedes at hente en angriber der er bedre end dem vi har er det bestemt meget muligt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Forstår intet af Fisker-rygtet: det lyder som ren BIF-ønsketænkning og/eller Sir Club-journalistik fra Stiften. Vi har Drachmann, Nielsen, JJT, Kløve, Opondo, Eske, Greve og ikke at forglemme Harboe og Frøkjær. Om noget har vi efterhånden for mange til midten. Så hvad skal vi med Fisker, der sandsynligvis stadig koster nogle pæne lønkroner?? Det giver ingen mening. Vi skal gerne bruge en angriber og sandsynligvis også en god forsvarer, når Tverskov smutter (hvilket jeg stadig tror, han gør). Vi er også tynde på backs og kunne sagtens bruge noget talent der.
                          Der har jo været lidt muren i krogene om et skifte for CN det sidste halve år, og Greve ligner ikke en der er meget tro på, så hvis de smutter og Opondo og Fisker kommer ind den anden vej, er det jo et byt lige over. 3-4-2-1 løsningen så jo også spændende ud i nogle kampe, hvor vi havde Drachmann og JJT centralt, og så CN og Kløve længere fremme, og hvis man fortsat vil have det som en mulighed, er det vel fornuftigt nok at hente spillere til det. Lige nu er der vel ikke andre end CN, Kløve og Frøkjær der byder sig til i den rolle, men det vil Opondo og Fisker kunne.

                          Så Fisker til OB i sig selv, synes jeg godt kan give mening. At de så skulle få Tverskov og Barrett den anden vej, lyder lidt som ønsketænkning. Det tror og håber jeg på, at de er for dyre til for dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Vi spiller 3-6-1 næste sæson :)
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvis det ikke lykkedes at hente en angriber der er bedre end dem vi har er det bestemt meget muligt
                            Nååå, det bliver 2-6-2 hvis vi mister Tverskov og Oliver Lund kan spille ved siden af Bashkim. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Der har jo været lidt muren i krogene om et skifte for CN det sidste halve år, og Greve ligner ikke en der er meget tro på, så hvis de smutter og Opondo og Fisker kommer ind den anden vej, er det jo et byt lige over. 3-4-2-1 løsningen så jo også spændende ud i nogle kampe, hvor vi havde Drachmann og JJT centralt, og så CN og Kløve længere fremme, og hvis man fortsat vil have det som en mulighed, er det vel fornuftigt nok at hente spillere til det. Lige nu er der vel ikke andre end CN, Kløve og Frøkjær der byder sig til i den rolle, men det vil Opondo og Fisker kunne.

                              Så Fisker til OB i sig selv, synes jeg godt kan give mening. At de så skulle få Tverskov og Barrett den anden vej, lyder lidt som ønsketænkning. Det tror og håber jeg på, at de er for dyre til for dem.
                              Jeg kunne også sagtens se Fisker som type i OB, men jeg nægter at tro på at han kommer med mindre vi minimum har solgt 3 af vores nuværende midtbanespillere. Vi kan fodre svin med dem nu, så skulle det vilde rygte have det mindste på sig, så vil al logik sige at vi skal være sikre på 3 afgange. Jeg vil så heller ikke afvise at Greve, Vacek og CN er fortid ved transfervinduets luk, men det sker nok ikke lige før i slutningen af vinduet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Der har jo været lidt muren i krogene om et skifte for CN det sidste halve år, og Greve ligner ikke en der er meget tro på, så hvis de smutter og Opondo og Fisker kommer ind den anden vej, er det jo et byt lige over. 3-4-2-1 løsningen så jo også spændende ud i nogle kampe, hvor vi havde Drachmann og JJT centralt, og så CN og Kløve længere fremme, og hvis man fortsat vil have det som en mulighed, er det vel fornuftigt nok at hente spillere til det. Lige nu er der vel ikke andre end CN, Kløve og Frøkjær der byder sig til i den rolle, men det vil Opondo og Fisker kunne.

                                Så Fisker til OB i sig selv, synes jeg godt kan give mening. At de så skulle få Tverskov og Barrett den anden vej, lyder lidt som ønsketænkning. Det tror og håber jeg på, at de er for dyre til for dem.
                                Mon ikke det er Fisker OG penge oveni? Kun Fisker er selvfølgelig ikke nok.

                                Comment

                                Working...
                                X