Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det virker mere som et drømmeønske for BIF end et reelt rygte. Bytte Tverskov for en spiller på 31, de ikke bruger - det lyder da som en fremragende deal for BIF, men for OB? Not so much.

    Altså, jeg kan da også lige komme med et rygte: OB vil gerne bytte Kamil Vacek for Andreas Skov Olsen. Den er I velkommen til at nappe, Fyens....

    ^^ Med fare for at blive helt til grin, såfremt det rent faktisk viser sig at komme til at ske

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      JJT er back up for de andre spillere, som er mere vigtige for holdet end ham. Han spillede jo kun fordi der var skader i foråret. Jacob Michelsen har set det. Der er ikke plads til JJT efter indkøbet.
      Det er jo ganske enkelt ikke rigtigt. Sandt nok, at han kom tilbage på holdet ifb. med Drachmanns skade, men derfra holdt han jo pladsen og spillede jo også, da alle andre var klar. Man kan endda argumentere for, at Michelsen bl.a. lavede opstillingen om for at have plads til JJT. Han er ikke vores vigtigste spiller, men han har nogle kvaliteter, som ingen af de andre midtbanespillere i vores trup har - Opondo inklusiv, og derfor er han rigtig god at have i værktøjskassen. Hvis du gad, så kunne du jo kigge på, hvor mange point vi lavede med JJT på banen i foråret, ift. når han ikke var med, især ifb. med vores optur inden "mesterskabsspillet"... men det passer selvfølgeligt dårligt ind i din hetz.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

        Stærk argumentation! Har du egentlig set ham spille nogensinde? Hvor har du din kæmpe indsigt fra?
        I det mindste er han konsekvent i sin argumentation:

        https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...dtakt-ob-farum

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Det er jo ganske enkelt ikke rigtigt. Sandt nok, at han kom tilbage på holdet ifb. med Drachmanns skade, men derfra holdt han jo pladsen og spillede jo også, da alle andre var klar. Man kan endda argumentere for, at Michelsen bl.a. lavede opstillingen om for at have plads til JJT. Han er ikke vores vigtigste spiller, men han har nogle kvaliteter, som ingen af de andre midtbanespillere i vores trup har - Opondo inklusiv, og derfor er han rigtig god at have i værktøjskassen. Hvis du gad, så kunne du jo kigge på, hvor mange point vi lavede med JJT på banen i foråret, ift. når han ikke var med, især ifb. med vores optur inden "mesterskabsspillet"... men det passer selvfølgeligt dårligt ind i din hetz.
          Præcis. JJT fik måske nok chancen pga en skade, men han tog den i dén grad og Michelsen har netop vist at han gerne vil have ham på holdet. Han er desuden den eneste der kan dække ind for Drachmann, når han er skadet (og Drachmann bliver ikke yngre!) eller har karantæne og er i dne forstand også vigtig. Hvis man helt seriøst mener at JJT og Opondo udfylder samme rolle på et fodboldhold, så burde man miste al ret til at udtale sig om fodbold fremadrettet.

          Comment


            Kasper Fisker i form er jo en rigtigt god Superligaspiller, og som spillertype passer han jo rimeligt idéelt ind på de typer JM gerne vil have på de offensive centrale midtbane positioner. Jeg kunne sagtens forestille mig, at OB tænkte i de baner. Det ville godt nok være en fesen omgang at se Tverskov og/eller Barrett smutte til Bundby, men jeg kan sagtens se, hvorfor Brøndby skulle være interesseret i dem, og hvis Brøndby er de mest deperate og dermed dem der vil betale mest, må det også være svært at sige nej til det.

            Meeeen, nu er det jo Fyens, hvor man også tror, at vi kan sælge en middelmådig backup på højre back for 4 millioner til en norsk midterklub, såååeh.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kasper Fisker i form er jo en rigtigt god Superligaspiller, og som spillertype passer han jo rimeligt idéelt ind på de typer JM gerne vil have på de offensive centrale midtbane positioner. Jeg kunne sagtens forestille mig, at OB tænkte i de baner. Det ville godt nok være en fesen omgang at se Tverskov og/eller Barrett smutte til Bundby, men jeg kan sagtens se, hvorfor Brøndby skulle være interesseret i dem, og hvis Brøndby er de mest deperate og dermed dem der vil betale mest, må det også være svært at sige nej til det.

              Meeeen, nu er det jo Fyens, hvor man også tror, at vi kan sælge en middelmådig backup på højre back for 4 millioner til en norsk midterklub, såååeh.
              Det var nu 3-4 mill Ikke at det bliver meget bedre af dette..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Kasper Fisker i form er jo en rigtigt god Superligaspiller, og som spillertype passer han jo rimeligt idéelt ind på de typer JM gerne vil have på de offensive centrale midtbane positioner. Jeg kunne sagtens forestille mig, at OB tænkte i de baner. Det ville godt nok være en fesen omgang at se Tverskov og/eller Barrett smutte til Bundby, men jeg kan sagtens se, hvorfor Brøndby skulle være interesseret i dem, og hvis Brøndby er de mest deperate og dermed dem der vil betale mest, må det også være svært at sige nej til det.

                Meeeen, nu er det jo Fyens, hvor man også tror, at vi kan sælge en middelmådig backup på højre back for 4 millioner til en norsk midterklub, såååeh.
                + han sparker gode dødbolde (med venstrebenet). Det kunne vi også godt bruge.
                Men han har kun spillet 367 min for BIF i den netop overståede sæson, svarende til ca. 4 kampe og har været skadet hele foråret. 31 år. Tjaaa, jeg er ikke ligeså forfærdet som andre herinde ved tanken om Fisker i en OB trøje, men der er også nogle advarselslamper, der blinker. Henter man en på 31, skal han helst være lige det man mangler eller være mega billig - der er jo intet videresalgspotentiale, så det skal være en, der rykker nu og her. Kan Kasper Fisker det ovenpå så lang en pause, bob bob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  + han sparker gode dødbolde (med venstrebenet). Det kunne vi også godt bruge.
                  Men han har kun spillet 367 min for BIF i den netop overståede sæson, svarende til ca. 4 kampe og har været skadet hele foråret. 31 år. Tjaaa, jeg er ikke ligeså forfærdet som andre herinde ved tanken om Fisker i en OB trøje, men der er også nogle advarselslamper, der blinker. Henter man en på 31, skal han helst være lige det man mangler eller være mega billig - der er jo intet videresalgspotentiale, så det skal være en, der rykker nu og her. Kan Kasper Fisker det ovenpå så lang en pause, bob bob
                  At han har haft skader og ikke har spillet meget i sidste sæson er uden tvivl en bekymring. Men hvis OB vælger at hente ham, må de jo så vurdere, at det ikke er en stor nok bekymring. Havde han ikke haft de skader, havde han nok heller været i spil til OB, og de fleste Brøndby-fans jeg har set, vil da også meget nødigt af med ham. Det vil jo altid tage noget tid at komme op i gear igen, men hvis der er en der kan gøre det hurtigt, er det nok sådan en type som Fisker. Der findes nok ikke større løbemaskiner i dansk fodbold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    At han har haft skader og ikke har spillet meget i sidste sæson er uden tvivl en bekymring. Men hvis OB vælger at hente ham, må de jo så vurdere, at det ikke er en stor nok bekymring. Havde han ikke haft de skader, havde han nok heller været i spil til OB, og de fleste Brøndby-fans jeg har set, vil da også meget nødigt af med ham. Det vil jo altid tage noget tid at komme op i gear igen, men hvis der er en der kan gøre det hurtigt, er det nok sådan en type som Fisker. Der findes nok ikke større løbemaskiner i dansk fodbold.
                    Dem har vi allerede 2 yngre versioner af. Tror dette er en and opstået af journalist spekulationer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Dem har vi allerede 2 yngre versioner af. Tror dette er en and opstået af journalist spekulationer
                      Vi har også en yngre version af Opondo. Du skrev selv, at det var vigtigt med konkurrence om pladserne, Fisker i form vil i den grad kunne være med til at skabe konkurrence og potentielt lægge ovenpå topniveauet. Men ja, det kunne sagtens være ren spekulation.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Vi har også en yngre version af Opondo. Du skrev selv, at det var vigtigt med konkurrence om pladserne, Fisker i form vil i den grad kunne være med til at skabe konkurrence og potentielt lægge ovenpå topniveauet. Men ja, det kunne sagtens være ren spekulation.
                        Ja det gjorde jeg. Men Fisker og Opondo er jo samme type i vores system. forskellen her er bare simpel. 10 år.......

                        Der skal være konkurrence om pladserne men den har vi også nu på de offensive midtbanepladser som Fisker må formodes kunne bruges på i et hypotetisk eksempel. Det er ihvertfald ikke som angriber.

                        Fisker historien er 99,99% Fake News og ligegyldig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Kasper Fisker i form er jo en rigtigt god Superligaspiller, og som spillertype passer han jo rimeligt idéelt ind på de typer JM gerne vil have på de offensive centrale midtbane positioner. Jeg kunne sagtens forestille mig, at OB tænkte i de baner. Det ville godt nok være en fesen omgang at se Tverskov og/eller Barrett smutte til Bundby, men jeg kan sagtens se, hvorfor Brøndby skulle være interesseret i dem, og hvis Brøndby er de mest deperate og dermed dem der vil betale mest, må det også være svært at sige nej til det.

                          Meeeen, nu er det jo Fyens, hvor man også tror, at vi kan sælge en middelmådig backup på højre back for 4 millioner til en norsk midterklub, såååeh.
                          Husker Kasper Fisker var en ønskespiller herinde i 2017 men vurdering var at han var ude af rækkevidde for os dertid. Så generelt vel en god ting at han nu rygtes til os og ses ikke mere som "en hylde vi kan ikke gribe til". Det viser vel at vi stå andet sted end siden 2 år.
                          Men ville ikke bytte ham for Tverskov eller Barrett nu og tror også vi er færdigt på midtbane nu med Opondo ind. Håber vi koncentrerer os på en klasseangriber og går all-in at skrive forlængelsen med Tverskov og Barrett Det ville være en kæmpe fordel for os hvis det lykkedes at holde fast i stammen og skulle sikre os en helt helt anden sæsonstart end sidste sæson
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.

                            Hold kæft en vinderhandel for Brøndby. Bytter en spiller der ikke har spillet en betydelig rolle og uden videresalgspotentiale for en af suppens bedste forsvarsspillere med videresalgspotentiale.

                            Jeg kunne dog godt være lun på Kasper Fisker, men det er hovedsageligt pga. hans vindermentalitet. Men jeg ville ikke bytte en vores bedste for ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                              I det mindste er han konsekvent i sin argumentation:

                              https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...dtakt-ob-farum
                              Haha, det er virkelig højt niveau! "Jeg har haft ret før, så derfor behøver jeg ikke argumentere sagligt".

                              Jeg kan også huske på det gamle forum, da Lindegaard stod til at blive førstemålmand efter Onyszkos fyring. Så var der også nogle stykker, der mente han ikke var god nok til OB. Faktisk på flere måder en sammenlignelig situation, som med OC nu. Onyszko forlod klubben lige inden (ligesom med Gryte der forsvinder nu) og Lindegaard stod klar i kulissen og ville gerne spille fast. Dengang begik Brink og Olsen så den ret desperate fejl at hyre og satse på Roy "Just one more Guinness please" Carroll pga en skade til Lindegaard. Og det ser ud til at man ikke ønsker at gentage det forløb, nu hvor man helhjertet altså vil satse på OC. Skulle man lytte til sådan en omgang dilletant argumentation, som "Københavnstinker" fremturer med, så ville man måske ende i en lignende situation igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Husker Kasper Fisker var en ønskespiller herinde i 2017 men vurdering var at han var ude af rækkevidde for os dertid. Så generelt vel en god ting at han nu rygtes til os og ses ikke mere som "en hylde vi kan ikke gribe til". Det viser vel at vi stå andet sted end siden 2 år.
                                Men ville ikke bytte ham for Tverskov eller Barrett nu og tror også vi er færdigt på midtbane nu med Opondo ind. Håber vi koncentrerer os på en klasseangriber og går all-in at skrive forlængelsen med Tverskov og Barrett Det ville være en kæmpe fordel for os hvis det lykkedes at holde fast i stammen og skulle sikre os en helt helt anden sæsonstart end sidste sæson
                                Ja, Fisker i omdrejninger er under alle omstændigheder en god spiller, og en type vi tidligere ville have haft svært ved at tiltrække, så hvis vi leger med tanken om, at vi var i spil til ham, er det da et fint tegn, og med hans tid i både Brøndby og Randers i mente, ville han have gode chancer for at blive en publikumsfavorit. Men det er selvfølgelig fair nok at mene, at vi bør bruge krudtet andetsteds.

                                Jeg tror nu heller ikke, at vi i den hypotetiske situation overhovedet snakker et byt lige over med Fisker for hverken Tverskov eller Barrett. Hvis han blev smidt ind i aftale med Tverskov f.eks., tror jeg ikke en gang, at han ville gøre det ud for halvdelen af den transfersum, vi skal have for Tverskov. Brøndby er sikkert generelt ret desperate for at skifte ud i truppen, og vil sikkert lave en del krumspring for at slippe for at bruge af de likvide midler de nok ikke har for mange af i forvejen.

                                Comment

                                Working...
                                X