Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


    Tingager blev da solgt med klausuler? Og da Grubbe har spillet hele sit liv i OB kan der også komme uddannelsespenge i spil

    Der ved du lige så lidt om som jeg gør..

    Havde da også gerne set et højere beløb. Men måske er han kun et kæmpe talent i vores andedam? Måske passer beløbet slet ikke? Who knows

    meget enig
    Fik vi udløst nogle af klausulerne for Tingager inden han opgav i Braunsweig?

    Uddannelsespenge er fastlagt gennem internationale regler og kan heldigvis ikke forhandles.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Fik vi udløst nogle af klausulerne for Tingager inden han opgav i Braunsweig?

      Uddannelsespenge er fastlagt gennem internationale regler og kan heldigvis ikke forhandles.

      Det tror jeg. Men nok ikke alle

      Comment


        Davidsen fra SFÅ melder fra ubekræftet kilde at OB har et bud på Grubbe fra anden klub der er højere end det Leipzig angivelig vil betale...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Davidsen fra SFÅ melder fra ubekræftet kilde at OB har et bud på Grubbe fra anden klub der er højere end det Leipzig angivelig vil betale...
          Han må virkeligt være et stort talent med alle den interesse der. Lyder som vi virkeligt ikke ser ham mere på banen for os i næste sæson, desværre.
          Men kan god lide hvis det ikke bliver Leipzig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Han må virkeligt være et stort talent med alle den interesse der. Lyder som vi virkeligt ikke ser ham mere på banen for os i næste sæson, desværre.
            Men kan god lide hvis det ikke bliver Leipzig.
            Vi må se. Gustav har selvfølgelig også noget at skulle have sagt. Men altid godt der er mere end 1 klub der vil købe. Burde få prisen lidt op

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Han må virkeligt være et stort talent med alle den interesse der. Lyder som vi virkeligt ikke ser ham mere på banen for os i næste sæson, desværre.
              Men kan god lide hvis det ikke bliver Leipzig.
              Mærkeligt men al den interesse for Grubbe. Han er jo ikke noget særligt ifl en bruger herinde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Mærkeligt men al den interesse for Grubbe. Han er jo ikke noget særligt ifl en bruger herinde
                Det er jo fordi han ikke spiller i Farum, Ikk? :-)

                Comment


                  I har det sjovt med hinanden, i begge... lidt som et gammelt ægtepar? ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Mærkeligt men al den interesse for Grubbe. Han er jo ikke noget særligt ifl en bruger herinde
                    Jeg vil mene at jeg rapporterer ærligt og præcist, men det skal jeg jo sige.
                    Jeg tror ikke du kan citere mig for det der, du ved godt hvad jeg har skrevet :).

                    Det er helt okay at i lukker lidt gas ud, det accepterer jeg fuldt ud, jeg forsøger at være saglig, men det vil altid virke provokerende når jeg ikke er fan ... men synes da i også skal forholde jer lidt til virkeligheden, det handler om hvor talenterne er :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg vil mene at jeg rapporterer ærligt og præcist, men det skal jeg jo sige.
                      Jeg tror ikke du kan citere mig for det der, du ved godt hvad jeg har skrevet :).

                      Det er helt okay at i lukker lidt gas ud, det accepterer jeg fuldt ud, jeg forsøger at være saglig, men det vil altid virke provokerende når jeg ikke er fan ... men synes da i også skal forholde jer lidt til virkeligheden, det handler om hvor talenterne er :).
                      Jeg er skam ikke i tvivl om du er ærlig og rapporterer efter bedste evne. Derfor behøver dine observationer ikke være korrekte. Bed kun mærke i du på et tidspunkt slet ikke havde bemærket Grubbe når du så U - 17.
                      Klassisk fejl mange begår når de ser ungdomshold, er at nogen er meget dominerende pga deres størrelse. Eller små driblere der lever af deres hurtighed. Ofte vil tingene udlignes når de kommer op på senior niveau.
                      Du er ikke provokerende, du er bare Rasmus modsat

                      Comment


                        Udlandet trækker for Enghardt, men han udelukker ikke en dansk klub.
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...t-mod-udlandet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Udlandet trækker for Enghardt, men han udelukker ikke en dansk klub.
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...t-mod-udlandet
                          Den har vi jo hørt 1000 gange før. Man ender tit med kun at have tilbud fra udlandet hvor det er et skridt ned og vælger så en dansk klub..
                          Men hvis Tverskov forlænger og bliver har vi vel ikke det store at bruge ham til når alle vores forsvarsspillere er klar. Forventer man forlænger med Oliver Lund som kan være 4-5 valg til 3-mandsforsvaret og 1.afløser til backs

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg er skam ikke i tvivl om du er ærlig og rapporterer efter bedste evne. Derfor behøver dine observationer ikke være korrekte. Bed kun mærke i du på et tidspunkt slet ikke havde bemærket Grubbe når du så U - 17.
                            Klassisk fejl mange begår når de ser ungdomshold, er at nogen er meget dominerende pga deres størrelse. Eller små driblere der lever af deres hurtighed. Ofte vil tingene udlignes når de kommer op på senior niveau.
                            Du er ikke provokerende, du er bare Rasmus modsat
                            Jeg er fortsat overrasket da jeg ikke synes han viser noget vildt og PLEJER at have øje for det, som f.eks med Obbekjær, der handler det ikke om størrelse men overblik, placeringsevne og teknik, der han kan noget ekstra ... på det niveau og det har jeg ganske enkelt ikke set fra Grubbe.
                            Jeg har forsøgt at sammenligne med den anden back og der er han klart bedre og han har også lidt fart og kan aflevere ... men jeg ser ikke stor dominans, det gør jeg ikke :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Den har vi jo hørt 1000 gange før. Man ender tit med kun at have tilbud fra udlandet hvor det er et skridt ned og vælger så en dansk klub..
                              Men hvis Tverskov forlænger og bliver har vi vel ikke det store at bruge ham til når alle vores forsvarsspillere er klar. Forventer man forlænger med Oliver Lund som kan være 4-5 valg til 3-mandsforsvaret og 1.afløser til backs
                              Ja, et godt eksempel er vist Casper Nielsen som også gerne vil til udlandet ... men hvor stor efterspørgsel kan der være efter en mand der forsøger så ofte og lykkes så sjældent, han kan næsten kun handles på energien(løbepensum og lidt fart.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Ja, et godt eksempel er vist Casper Nielsen som også gerne vil til udlandet ... men hvor stor efterspørgsel kan der være efter en mand der forsøger så ofte og lykkes så sjældent, han kan næsten kun handles på energien(løbepensum og lidt fart.
                                Du vil bare ikke misse den mindste mulighed for lige at give CN en sviner, hva'?

                                Comment

                                Working...
                                X