Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg ville gerne kunne sige at han er sur på OSE eller Thorborg, men det ved jeg intet om ... det eneste jeg kender til det handler ikke om utilfredshed med OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægObbekjær er jo Brøndby-fan, og han vil åbenbart hellere spille for dem, og han håber på, at de vil have ham. Lad ham gerne smutte, så vi ikke skal have en spiller rendende, der hellere vil være et andet sted :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægVille det ikke være nemmest hvis du bare skrev hvad du havde hørt i stedet for?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg lover at sige hvad det er, når der sker et eller andet :), jeg kan kun sige at det jeg ved ikke peger i retning af at han bliver."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det han siger kunne siges på så mange andre måder som ville skabe større forhåbninger blandt fans. Men det er måske også meningen.
Ikke fordi der er noget forkert i det han siger. Det er bare altid sovs og kartofler uden glimt i øjet.. Underligt. For han har det faktisk i sig.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa han skal nok blive til noget når han trækker i den blå/gule trøje derovre. De sprøjter jo talenterne ud en efter en......
Lad ham nu lige bevise noget før han bliver udråbt til den nye Messias.
Comment
-
SFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.
Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.
Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægKasper Enghardt? OK, det er måske ikke lige noget, der giver stiv pi've. Så hellere vores egen Kasper, uanset skader osv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror det er Kenneth der siger 1 time inde i Podcasten at Kasper Enghardt jo kom til sommer... Men de mente så også at KL kunne være en mulighedsiden 1887
Comment
Comment