Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Apropos Tverskov, så hørte jeg fra Lasse Vøge i BT's podcast 'Transfervinduet', at han angiveligt gerne vil prøve noget andet end OB her til sommer. Ikke at det er overraskende, men bare lige en servicemeddelelse til dem i tråden, der ikke har hørt det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Jeg ville gerne have en kombination af de to; et stort brød der samtidig er voldsomt hurtig sammen med en intelligent spiller, der kan sætte spillet nedefra.
      Van Dijk!!! ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...7WDLrmVnkH2FG8

        Er der nogen der har adgang? I henvisningen står følgende:

        "Det taler de om efter slutfløjtet: Nøglespiller i OB vil forlænge"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tøffe mener ikke at Aab skal sælge Okore hvis buddet kun er 7-8 mill

          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roeven/7632084

          Hvis han skulle være mere værd er vi da på 10+ mill for Tverskov?? Eller er Tøffe bare helt ude i skoven
          Tøffe er altid helt væk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...7WDLrmVnkH2FG8

            Er der nogen der har adgang? I henvisningen står følgende:

            "Det taler de om efter slutfløjtet: Nøglespiller i OB vil forlænge"
            RJL skulle jeg mene.

            Comment


              Jeg håber, du har ret. Det ville sgu være en af de bedste nyheder længe. Så mangler vi bare 2 i forsvaret :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Var netop det jeg havde læst. Men har selvsagt ingen idé om hvorvidt det passer, det antog jeg bare.
                I den fjerdebedste franske række :D, nej det er altså en sjov spiller at få til prøvetræning!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Der var nogle som ønsket at OB ville hente Kamera i Vendsyssel, men i følge tipsbladet så er han tæt på at skifte til Randers, så ham kan folk nok godt glemme.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Der var nogle som ønsket at OB ville hente Kamera i Vendsyssel, men i følge tipsbladet så er han tæt på at skifte til Randers, så ham kan folk nok godt glemme.
                    Ja han kunne vi godt bruge. Vi skal jo have en erstatning for Festersen og jeg vil mene at vores angreb godt kunne trænge for at få tilført mere kvalitet i Baskim-kaliberen. Næste sæson bliver jo ekstra giftig med 3 direkte nedrykkere.

                    Comment


                      Jeg synes det er lidt svært at finde ud af, hvad vi helt præcist skal have, fordi vi har en masse spillere med udløb i 2020, så vidt jeg husker.
                      Men ud fra hvad jeg lige kan overskue så er forsvaret, centralt og (især) backs og angrebet de tre vigtigste steder at vi skal forstærke os. I målet må vi gå med det vi har, og på midten ryger Greve måske samt Vacek ikke kommer tilbage. Det må være nok, da vi også skal forsøge at bruge de unge.
                      Lyder til at Tverskov gerne vil noget andet, så hvis han smutter, skal der en erstatning ind. Hvis Rya. Forlænger (som der snakkes om) og man holder på Grubbe, så er højre back dækket ind. Hvis Barret smutter skal vi have en tilsvarende erstatning. Her forventer jeg at O. Lund forlænges, så vi er dækket ind på venstre back og det centrale forsvar. Antagelsen er, at vi holder fast i det nuværende system.
                      I angrebet mangler vi spillere. Tænker Helenius skal væk, og så har AK og Baskim tilbage og set er for tyndt. Ved ikke om vi har noget ungt på vej, der er ikke nogen som har nævnt noget. Så vi skal have en på Baskims niveau, men gerne en mere bokstypespiller uden det bliver alt for stationært. Men har svært ved at se hvem det lige skal være.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        I den fjerdebedste franske række :D, nej det er altså en sjov spiller at få til prøvetræning!
                        Jeg har da overhovedet ingen forventning om at det er én vi signer. Men niveaumæssigt er det vel ikke voldsomt forskelligt fra at have en dansk 2. divisionsspiller på prøvetræning? SÅ uhørt og vanvittigt er det vel heller ikke...?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Jeg har da overhovedet ingen forventning om at det er én vi signer. Men niveaumæssigt er det vel ikke voldsomt forskelligt fra at have en dansk 2. divisionsspiller på prøvetræning? SÅ uhørt og vanvittigt er det vel heller ikke...?
                          https://en.wikipedia.org/wiki/French..._league_system
                          58 hold over og 64 hold på niveau 4, jo det tror jeg faktisk er dårligere end dansk 2.div og så en spiller på 24.
                          Jeg synes det virker skørt.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            https://en.wikipedia.org/wiki/French..._league_system
                            58 hold over og 64 hold på niveau 4, jo det tror jeg faktisk er dårligere end dansk 2.div og så en spiller på 24.
                            Jeg synes det virker skørt.
                            Nå, men så Danmarksserien da (altså bortset fra at de franske ligaer nok overordnet set er stærkere end de tilsvarende danske).
                            Men, hvis det er så vigtigt for dig, så siger vi bare at det er skørt. Helt i skoven. Vanvittigt. Sådan at have en spiller der på papiret ikke er god nok med i en times tid i en reserveholdskamp. Ren galamatias!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Jeg synes det er lidt svært at finde ud af, hvad vi helt præcist skal have, fordi vi har en masse spillere med udløb i 2020, så vidt jeg husker.
                              Men ud fra hvad jeg lige kan overskue så er forsvaret, centralt og (især) backs og angrebet de tre vigtigste steder at vi skal forstærke os. I målet må vi gå med det vi har, og på midten ryger Greve måske samt Vacek ikke kommer tilbage. Det må være nok, da vi også skal forsøge at bruge de unge.
                              Lyder til at Tverskov gerne vil noget andet, så hvis han smutter, skal der en erstatning ind. Hvis Rya. Forlænger (som der snakkes om) og man holder på Grubbe, så er højre back dækket ind. Hvis Barret smutter skal vi have en tilsvarende erstatning. Her forventer jeg at O. Lund forlænges, så vi er dækket ind på venstre back og det centrale forsvar. Antagelsen er, at vi holder fast i det nuværende system.
                              I angrebet mangler vi spillere. Tænker Helenius skal væk, og så har AK og Baskim tilbage og set er for tyndt. Ved ikke om vi har noget ungt på vej, der er ikke nogen som har nævnt noget. Så vi skal have en på Baskims niveau, men gerne en mere bokstypespiller uden det bliver alt for stationært. Men har svært ved at se hvem det lige skal være.
                              Nu blev Grubbe rygtes meget tæt på RB Leipzig. Ellers enig. Tror backpositioner og den rigtige angriber bliver den største udfordring for JH.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Ryan har forlænget til 2022! Fandme stærkt!

                                Comment

                                Working...
                                X