Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Nej, nej, please nej.! Lad Oliver få chancen.!

    Tror faktisk Lindegaard helst vil os i DK og tror også han kunne gøre det udmærket. Men han skulle have "spillet frelser" da vi havde brug for ham. Han har i stedet tjent gode penge ude og al respekt for det. Men derfor skal han ikke retur nu, bare fordi han er klar til det.
    Vi risikerer at lave "en Lindegaard", om man så må sige, med oliver, hvis vi hiver en halvgammel gut hjem nu og sylter vores unge.
    Enig. Det er lige en anelse for sent at han vender hjem igen. Oliver skal have chancen. Lindegaard kunne blive aktuel på en kort kontrakt, hvis Oliver kommer helt skævt i gang efter sommerferien og lige skal have et halvt år mere inden han er klar, men ellers er jeg overbevist om at Oliver er planen. Lindegaard oplevede selv at blive syltet i sin tid i OB, fordi vi skulle fremvise høj cigarføring. Det skal ikke ske med Oliver

    Comment


      Tipsbladet og Ekstra Bladet melder Grytebust til FCK

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tipsbladet og Ekstra Bladet melder Grytebust til FCK

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
        jeg er i et dilemma her, men tror nok jeg tænker han skal bænkes såfremt det bliver officielt før sæsonen er færdigspillet
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tipsbladet og Ekstra Bladet melder Grytebust til FCK

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
          Pis.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Hellere grytebust i FCK end Brøndby

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Hellere grytebust i FCK end Brøndby

              Og FCM. Det ville slet ikke være til at bære. FCK kan jeg acceptere med et tungt hjerte da jeg forstår så gode spillere har ambitioner der er højere end OB kan opfylde for dem. Og jeg sætter pris på man ikke laver en Falk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                jeg er i et dilemma her, men tror nok jeg tænker han skal bænkes såfremt det bliver officielt før sæsonen er færdigspillet

                Tror jeg ikke at JM gør så længe vi kan nå europæisk fodbold. Der stiller man det bedste hold på dagen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                  Tror jeg ikke at JM gør så længe vi kan nå europæisk fodbold. Der stiller man det bedste hold på dagen
                  Sådan set enig med JM men kan vi ikke risikere at være i en situation hvor Gryte vil kunne have divergerende interesser?
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Så sender vi endnu engang en af vores bedste gratis til København. Godt gået, Jesper Hansen. Mon ikke Kim Brink havde trukket mindst 30 millioner kroner hjem for Falk og Gryte.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Øj ville ønske vi turde at sætte Oliver på kassen - Vi ER i top6, skide være med medaljer i år.
                      Jeg forstår Grytebust har ambitioner om mere end OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Øj ville ønske vi turde at sætte Oliver på kassen - Vi ER i top6, skide være med medaljer i år.
                        Nah, bronzen betyder enten direkte europæisk kvalifikation, eller som minimum en hjemmekamp mod et hold fra nedrykningsspillet, om at komme i Europa. Det ville være dumt at skide det væk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Øj ville ønske vi turde at sætte Oliver på kassen - Vi ER i top6, skide være med medaljer i år.
                          Jeg forstår Grytebust har ambitioner om mere end OB.
                          Ikke enig. Vi skal gå 101% efter det bronze. No matter what

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Øj ville ønske vi turde at sætte Oliver på kassen - Vi ER i top6, skide være med medaljer i år.
                            Jeg forstår Grytebust har ambitioner om mere end OB.
                            Logisk set burde Europa betyde mere end top 6 :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Ud over at vi som klub ikke skal/kan måle os med FCK, fatter jeg simpelthen ikke hvorfor folk vil have det bedre med at sende Gryte til København end eksempelvis BIF eller FCM. FCK er imo ligaens største luder klub spækket med andre superliga klubbers tidligere profiler. Hvis Gryte, det eneste store lyspunkt i de sidste mange lorte sæsoner vi har haft som klub, ryger til FCK vil det ikke være til at bære.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Ud over at vi som klub ikke skal/kan måle os med FCK, fatter jeg simpelthen ikke hvorfor folk vil have det bedre med at sende Gryte til København end eksempelvis BIF eller FCM. FCK er imo ligaens største luder klub spækket med andre superliga klubbers tidligere profiler. Hvis Gryte, det eneste store lyspunkt i de sidste mange lorte sæsoner vi har haft som klub, ryger til FCK vil det ikke være til at bære.
                                For mig vil det bare være det mindst værste scenarie. Det ville slet slet slet ikke være til at bære hvis det blev FCM/BIF som jeg hader helt ind til knoglerne.
                                FCK hader jeg bare almindeligt

                                Comment

                                Working...
                                X