Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Ja, så er du jo klogere end vort trænerteam, som flere gange har brugt ham i OB`s start 11, også selvom f.eks. Jacob B var klar. Du mener måske ikke at OB har top 6 ambitioner ??
    Jo det har vi vist haft i næsten alle JHs år. Det plejer ikke at lykkedes, så kan næsten kun blive positivt overrasket.
    Det er let at sige, men noget andet at gøre. Jeg syntes ikke st de sidste kampe peger i top 6, nærmere der hvor vi skal være glad for afstanden til de 4 nederste pladser.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Den omvendte Oscar.
    I hvilken forstand?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg vil heller ikke sætte mine penge på, at der kommer til at ske noget, men vi har i det mindste hørt mangt en gang, at vinduet var lukket for OBs vedkommende, på det her tidspunkt.
    Måske har han fundet ud af, at det ikke er gode signaler at lukke vinduet før tid. Om han se de røde heste igen, eller om han reelt er i gang vil fremtiden måske vise.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Han siger ret direkte; der kommer næppe til at ske noget i OB, men mere i 'fodboldens verden'. hvilket er den mest gratis kommentar nogensinde. Vindue lukket - tak for i dag; nu skal vi videre. I det mindste kommer der mere ro på, hvilket ofte er fint.
    “Vi prøvede lige indtil det sidste. Desværre lykkedes det ikke men vi er meget tilfredse med truppen og ser fortrøstningsfuldt på at nå vores mål om Top 6”

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Der er meget forskel på om Lund er en reserve man kan sætte ind. Her er han fin, men sku da ikke seriøst til start 11 i en klub med top 6 ambitioner.
    Ja, så er du jo klogere end vort trænerteam, som flere gange har brugt ham i OB`s start 11, også selvom f.eks. Jacob B var klar. Du mener måske ikke at OB har top 6 ambitioner ??

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv
    Han siger ret direkte; der kommer næppe til at ske noget i OB, men mere i 'fodboldens verden'. hvilket er den mest gratis kommentar nogensinde. Vindue lukket - tak for i dag; nu skal vi videre. I det mindste kommer der mere ro på, hvilket ofte er fint.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    I så fald er det ny retorik. JH har aldrig været bleg for at lukke vinduerne før stegen er røget på middagsbordet. Jeg synes dog mest det lyder til at man er indstillet på at få trimmet truppen.
    Ja der er noget om snakken. JH plejer faktisk enten at lukke vinduet i god tid eller at være helt og aldeles tavs hele aftenen.

    “Som jeg sagde, er der gang i mange ting, og jeg tror, at der er rimelig gang i sagerne”

    Der kunne godt ske ét eller andet..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    I så fald er det ny retorik. JH har aldrig været bleg for at lukke vinduerne før stegen er røget på middagsbordet. Jeg synes dog mest det lyder til at man er indstillet på at få trimmet truppen.
    Det gjorde han inden Enrico kom til og lærte dem i OB hvordan man melder ting ud i medierne og til fans. Og hvordan man ikke gør det...
    Hvis man tror JH kommer til at trylle noget ind her i de sidste timer har man ikke lært noget af fortiden

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg vil heller ikke sætte mine penge på, at der kommer til at ske noget, men vi har i det mindste hørt mangt en gang, at vinduet var lukket for OBs vedkommende, på det her tidspunkt.
    Men han har jo altid påstået at de sidste timer ikke var optimale. Men det er de så nu? Tror det er spil for galleriet men der kan måske ryge en enkelt ud. Ikke nogen ind

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv
    I så fald er det ny retorik. JH har aldrig været bleg for at lukke vinduerne før stegen er røget på middagsbordet. Jeg synes dog mest det lyder til at man er indstillet på at få trimmet truppen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv
    Jeg vil heller ikke sætte mine penge på, at der kommer til at ske noget, men vi har i det mindste hørt mangt en gang, at vinduet var lukket for OBs vedkommende, på det her tidspunkt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-pcerne-aabne

    PC’en er tændt

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Kan godt gå hen og blive en kæmpe signing, hvis han rammer noget nær sit FCN-niveau. Mesterskabet ser ret åbent ud lige pludselig, som de sidste uger er forløbet.
    FCM har opgraderet på trænerposten. Vores bedste handel ville være hvis JH bliver fjernet fra det sportslige ansvar.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg


    Afsløring: FC Midtjylland henter Emiliano Marcondes. Følg med på B.T.s transfervinduet på Facebook og hjemmesiden.
    Kan godt gå hen og blive en kæmpe signing, hvis han rammer noget nær sit FCN-niveau. Mesterskabet ser ret åbent ud lige pludselig, som de sidste uger er forløbet.

    Leave a comment:

Working...
X