Er vi helt låst på Pål er den eneste ene? slet ingen der har øje på andre ikke helt urealisktiske muligheder,har der slet ikke være nævnt andre navne overhovedet, ikke jeg lyster de vilde rygter, men noget der kunne være lidt kød på, formår OB lige pludselig at holde kort så tæt til hånden, eller er det virkelig et udtryk for der ikke sker en dadel :-(
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Så du siger at en dårlig start forplanter sig, og så kommer du med et eksempel på det modsatte..?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Havde vi fået en almindelig start sidste år, så havde vi sandsynligvis endt som nummer tre. Baskim kom til for sent efter min smag. Min påstand er at vi kommer højest op i tabellen hvis holdet er klar til træningsstart. Naturligvis kan man blive nødt til at justere efterfølgende hvis der kommer et godt salg, eller hvis der kan lande en spiller som er blevet muligt sidst i vinduet Fordi den spiller ikke lykkedes med første eller anden prioritet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Havde vi fået en almindelig start sidste år, så havde vi sandsynligvis endt som nummer tre. Baskim kom til for sent efter min smag. Min påstand er at vi kommer højest op i tabellen hvis holdet er klar til træningsstart. Naturligvis kan man blive nødt til at justere efterfølgende hvis der kommer et godt salg, eller hvis der kan lande en spiller som er blevet muligt sidst i vinduet Fordi den spiller ikke lykkedes med første eller anden prioritet.
Og som en anden påpeger, så er det ikke altid at de bedste muligheder rent faktisk også er muligheder tidligt i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Det ændrer ikke rigtig ved at dit eksempel ikke gav mening i forhold til din pointe.
Og som en anden påpeger, så er det ikke altid at de bedste muligheder rent faktisk også er muligheder tidligt i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlægEr vi helt låst på Pål er den eneste ene? slet ingen der har øje på andre ikke helt urealisktiske muligheder,har der slet ikke være nævnt andre navne overhovedet, ikke jeg lyster de vilde rygter, men noget der kunne være lidt kød på, formår OB lige pludselig at holde kort så tæt til hånden, eller er det virkelig et udtryk for der ikke sker en dadel :-(
Comment
-
-
Jeg tror ikke på at Pål kommer, og håber egentligt heller ikke på det. Jeg tror vi har spurgt på ham for noget tid siden, men at man har valgt vores unge norske ven i stedet. Pål er for dyr og man skal også kigge på hvor lidt interesse der reelt er for ham. Jeg er meget glad for den stil der ser ud til at være i de typer man kigger efter, der synes jeg heller ikke helt at pål passer ind, men jeg anerkender absolut hans evner som afslutter!
Comment
Comment