Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    NEEJJJJ ...

    Få det til at gå væk
    Tja JH har jo hentet den samme spiller flere gange så jeg vil ikke falde ned af sofaen.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sælg ham

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Evt bytte med Gammelby? gammelby er gået helt i stå.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Gisle Thorsen
    OB-bud på Mikkel Rygaard afvist

    OB har ifølge Ekstra Bladets oplysninger i løbet af mandagen forsøgt at hente Mikkel Rygaard i FC Nordsjælland. Fynboerne lagde på transfervinduet sidste dag et pænt bud på den kreative midtbanespiller, men Farum-klubben afslog at sælge. Et salg af Rygaard ville kun have efterladt dem med få timer til at finde en erstatning, og det var den primære grund til, at Rygaard ikke fik lov at skifte. Også andre Superliga-klubber har været ude efter FCN-kreatøren i dette transfervindue, men han må blive i det nordsjællandske i minimum nogle måneder endnu.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Manden render rundt uden klub, så muligheden er da tilstede.
    NEEJJJJ ...

    Få det til at gå væk

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Mikael Madsen
    @mikaelmadsen
    Barret Laursen på vej til Vestegnen? #transferdk #andellerej #brøndby
    @Odense_Boldklub
    @BrondbyIF

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    3 millioner ville han selvfølgelig aldrig koste nej, vi vil nok snakke 500.000 max eller en lejeaftale. De har jo også lige lejet en back ud til Hobro. Men manden var fast mand i det meste af sidste sæson, og når vi går ud og henter Juel som Ludwigs afløser, må jeg nok bare erkende, at det var naivt at tro, at en spiller som Davidsen ikke kunne være inde i OBs overvejelser.
    Var han nok på et tidspunkt ja. Men ikke efter Madu. Og den pris du nævner ville nok passe bedre til virkeligheden

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Og hvis det glipper så går vi efter Fellah
    Manden render rundt uden klub, så muligheden er da tilstede.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Mon ikke JH prøver at lande McGeady igen.
    Og hvis det glipper så går vi efter Fellah

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    3 mill giver absolut ingen mening. I følge min VB kan han hentes for en slik da han knap er så vigtig mere. Det er en and mht prisen ihvertfald
    3 millioner ville han selvfølgelig aldrig koste nej, vi vil nok snakke 500.000 max eller en lejeaftale. De har jo også lige lejet en back ud til Hobro. Men manden var fast mand i det meste af sidste sæson, og når vi går ud og henter Juel som Ludwigs afløser, må jeg nok bare erkende, at det var naivt at tro, at en spiller som Davidsen ikke kunne være inde i OBs overvejelser.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Der står bare, at Saba ikke bliver solgt, og at Brøndby bl.a. har jagtet ham. Og så bliver det nævnt i en bisætning, at vi også har været interesseret. Jeg har dog svært ved at tro på, at det reelt har været en mulighed, hvis €1 mio. ikke en gang har været nok for dem.
    Det er jo så nemt bare at være interesseret. Der er bare ikke noget realistisk i det

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det breder sig.

    Superligabold
    @Superligabold
    58 s
    Der skulle være interesse i Jacob Barret. Noget kan muligvis ske i løbet af den sidste time #transferdk

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Tja, jeg tror stadig ikke på det. Der er forskel på, at vi skulle have budt 3 millioner for Davidsen og så en kort lejekontrakt til AJA.
    3 mill giver absolut ingen mening. I følge min VB kan han hentes for en slik da han knap er så vigtig mere. Det er en and mht prisen ihvertfald

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan ikke læse linket. Hvad står der?
    Der står bare, at Saba ikke bliver solgt, og at Brøndby bl.a. har jagtet ham. Og så bliver det nævnt i en bisætning, at vi også har været interesseret. Jeg har dog svært ved at tro på, at det reelt har været en mulighed, hvis €1 mio euro. ikke en gang har været nok for dem.
    Last edited by Sheed; 02-09-2019, 22:00.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Nå jamen man har jo kørt Davidsen i stilling som fuld god erstatning

    OB har åbenbart været omkring Saba:

    https://www.bt.dk/superligaen/nedtur...ver-ikke-solgt
    Kan ikke læse linket. Hvad står der?

    Leave a comment:

Working...
X