Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 10.2.19
Collapse
X
-
Undskyld, men at se Daramy gør mig lige lidt glad ... han kan blive så vild!
Hold nu kæft!Last edited by Entusiastens; 10-02-2019, 19:49.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægFed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægStadig Jakob der sætter holdet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægNej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg6-1.. Og det blev så tenniscifre.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægNej det er jo det jeg siger. De bedste hold ligger øverst til sidst. Så man kan da ikke sidde nu og sige vi fortjener mindre at komme i top 6, fordi nogle hold ligger foran os nu. det gør dem ikke bedre i mine øjne.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment