Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen og OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen og OB

    Jeg plejer normalt ikke at deltage i debatten herinde, men qua mit sæsonkort var jeg i går inviteret til arrangementet på stadion i går, og der var noget, jeg undrede mig lidt over.

    Jeg lytter selv til Stemmer fra Ådalen, og jeg studsede over, at Jack Jørgensen fortalte, at OB var rigtig glade for, at de havde givet penge til deres udstyr. Jeg havde nemlig fået den klare opfattelse af, at SFÅ er uafhængige af OB, hvilket dog ikke lød til at være tilfældet.

    Jeg forstod det på den måde, at det var fanpanelet, der havde besluttet, at man skulle give penge til SFÅ, hvilket også undrede mig, da jeg flere gange har hørt sagt, at det ikke er en fanpodcast. Skal fanpanelets tiltag ikke handle om fansene?

    Jeg kan sagtens forstå, at OB gerne vil støtte tiltag, der bliver lavet af fans, som gavner andre fans, det må være vejen frem på det område, men er det egentlig det, man har gjort her?

    Jeg står i hvert fald med en vis undren omkring OB's og SFÅ's forhold nu. Kan nogen måske gøre mig klogere?

    #2
    Det overrasker mig alligevel lidt, hvis det er rigtigt. Jeg havde ikke lige set komme, at OB havde betalt stemmer fra ådalen. Hvordan mon OB så forholder sig, når der har været tilfælde, hvor der i podcasten er blevet snakket knap så pænt om dette debatform? Og hvad tænker OB, når stemmer fra ådalen siger, at de er uafhængige af OB, selvom klubben har betalt dem?

    Comment


      #3
      Hej

      Fik at vide, at der var et spørgsmål herinde - det er nemmere at skrive direkte til os ��

      Da vi i januar 2017 begyndte på dette podcast-projekt, kunne man søge penge gennem en Carlsberg-pulje, som fanpanelet havde indflydelse på. Vi søgte et beløb til at købe udstyr for, da vi trods den redaktionelle uafhængighed jo henvender os til OB-fans.

      Siden har podcasten udviklet sig yderligere, og vi har bl.a. købt nyt udstyr for nogle af de midler, som vi har fået ind via crowdfunding og sponsorater.

      Stemmer Fra Ådalen er som flere gange nævnt et medie, som er redaktionelt uafhængigt af OB. Det kan man også læse mere om her: http://obstemmer.dk/bag-om/ . Og skulle der være andre spørgsmål, er I velkomne.

      Vh
      Redaktionen, Stemmer Fra Ådalen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
        Hej

        Fik at vide, at der var et spørgsmål herinde - det er nemmere at skrive direkte til os ��

        Da vi i januar 2017 begyndte på dette podcast-projekt, kunne man søge penge gennem en Carlsberg-pulje, som fanpanelet havde indflydelse på. Vi søgte et beløb til at købe udstyr for, da vi trods den redaktionelle uafhængighed jo henvender os til OB-fans.

        Siden har podcasten udviklet sig yderligere, og vi har bl.a. købt nyt udstyr for nogle af de midler, som vi har fået ind via crowdfunding og sponsorater.

        Stemmer Fra Ådalen er som flere gange nævnt et medie, som er redaktionelt uafhængigt af OB. Det kan man også læse mere om her: http://obstemmer.dk/bag-om/ . Og skulle der være andre spørgsmål, er I velkomne.

        Vh
        Redaktionen, Stemmer Fra Ådalen
        Så dette passer ikke? Eller blev ikke sagt af JJ?

        Jeg lytter selv til Stemmer fra Ådalen, og jeg studsede over, at Jack Jørgensen fortalte, at OB var rigtig glade for, at de havde givet penge til deres udstyr. Jeg havde nemlig fået den klare opfattelse af, at SFÅ er uafhængige af OB, hvilket dog ikke lød til at være tilfældet.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så dette passer ikke? Eller blev ikke sagt af JJ?

          Jeg lytter selv til Stemmer fra Ådalen, og jeg studsede over, at Jack Jørgensen fortalte, at OB var rigtig glade for, at de havde givet penge til deres udstyr. Jeg havde nemlig fået den klare opfattelse af, at SFÅ er uafhængige af OB, hvilket dog ikke lød til at være tilfældet.
          Som jeg læser indlægget stemmer det - at man i første omgang har fået støtte til nogle penge til udstyr gennem en pulje administreret af fan-panelet på den ene eller anden måde.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Som jeg læser indlægget stemmer det - at man i første omgang har fået støtte til nogle penge til udstyr gennem en pulje administreret af fan-panelet på den ene eller anden måde.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men er de så uafhængige?
              Når en ansat fra OB siger sådan, er det jo også fordi at de mener de har "fået noget for pengene".
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Men er de så uafhængige?
                Når en ansat fra OB siger sådan, er det jo også fordi at de mener de har "fået noget for pengene".
                Hvis det er starthjælp så man kan købe udstyr, og der ellers ikke er flere økonomiske bånd mellem dem, ser jeg ikke noget problem. Hvis SFÅ er afhængige af økonomisk støtte fremover, er det selvfølgelig noget helt andet..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Men er de så uafhængige?
                  Når en ansat fra OB siger sådan, er det jo også fordi at de mener de har "fået noget for pengene".
                  Måske de fik bare noget OBs egen kommunikationsafdeling kunne ikke: en podcast om klubben. ;-)
                  Det må ja ikke betyde at OB tager indflydelse når man glæder sig om en initiativ. Hvis der kom lidt hjælp at få udstyr for SfÅ da de startede så er det helt o.k.. Ville være noget andet hvis klubben finanserer SfÅ i hensigt af de løbende udgifter, det ville vel koste uafhængighed.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Men er de så uafhængige?
                    Når en ansat fra OB siger sådan, er det jo også fordi at de mener de har "fået noget for pengene".
                    De har fået et engangstilskud igennem en fan pulje.
                    Og ja, OB har fået mere OB information ud i æteren og Jack fik en mulighed for at få noget goodwill. Win-win og umiddelbart ingen økonomiske bånd som gør at SFÅ skal ligge under for noget censur.

                    Comment

                    Working...
                    X