Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningslejr tyrkiet
Collapse
X
-
Generelle observationer:
Et blandet hold, men gode tendenser over hele banen. Det bliver også blandet i morgen, og det viser lidt at vi har en god bredde især på midten.
Defensiven holder. Yao havde udfordringer i første halvleg, resten gjorde det stabilt og Ryans afleveringer sidder i skabet.
Midtbanen arbejder stenhårdt og virker relativt boldsikker. Det synes jeg er gældende over det meste af banen.
Bash var skarp, men Helenius formåede også flere gange at vise at han har fat og placeringsevne.
Polakkerne spillede med ret lave numre generelt, og man må gå ud fra de stillede i noget nær stærkeste. De starter samtidig som den danske liga, så formen må være nogenlunde den samme hos de to hold.
Fin dag alt i alt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægGenerelle observationer:
Et blandet hold, men gode tendenser over hele banen. Det bliver også blandet i morgen, og det viser lidt at vi har en god bredde især på midten.
Defensiven holder. Yao havde udfordringer i første halvleg, resten gjorde det stabilt og Ryans afleveringer sidder i skabet.
Midtbanen arbejder stenhårdt og virker relativt boldsikker. Det synes jeg er gældende over det meste af banen.
Bash var skarp, men Helenius formåede også flere gange at vise at han har fat og placeringsevne.
Polakkerne spillede med ret lave numre generelt, og man må gå ud fra de stillede i noget nær stærkeste. De starter samtidig som den danske liga, så formen må være nogenlunde den samme hos de to hold.
Fin dag alt i alt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægGenerelle observationer:
Fin dag alt i alt.
I målet er det reserven
I forsvaret er 3 af 4 stamspillere.
På midtbanen ligner det at cirka 2 af 3 er stamspillere (1 er lige blevet stamspiller og 1 er lige kommet tilbage fra en skade).
I angrebet er det 3 reserver.
Sådan 50/50Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg har lige tjekket op på startopstillingen kontra hvad der ligner den stærkeste, i forhold til spillede kampe osv.
I målet er det reserven
I forsvaret er 3 af 4 stamspillere.
På midtbanen ligner det at cirka 2 af 3 er stamspillere (1 er lige blevet stamspiller og 1 er lige kommet tilbage fra en skade).
I angrebet er det 3 reserver.
Sådan 50/50
Comment
Comment