Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dalum bliver udviklingspartner med OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægGod mulighed for at sende nogle talenter på græs i 2. Div samtidig med de af og til kan træne med i OB.
Og spillere som Frøkjær,Yao,MJ,Eskesen,Harboe og OC og andre i det lag der skulle modnes. Eskesen,OC og MJ er jo nok ikke aktuelle længere da de er godt integreret i 18 mands truppen men Yao,Frøkjær og Harboe kunne helt klart godt være emner samt nye unge der er på vej.
Tænker man samtidig med at skulle spille i Dalum også kan deltage i OBs træning til tider samt bruge deres faciliteter som snart kommer
Mulighederne er mange og jeg tror dette er en rigtig vigtig aftale for OBs fremtid på talentsiden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet her samarbejde kan potentielt blive meget værdifuldt. Enda for begge parter heldigvis. Fremtiden tegner lys...
Og jeg svarede: Og ulempen er?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Jeg snakkede dog lige med en ungdomstræner for Dalum som var lidt lunken ved aftalen. Mente klart den var mest til OBs fordel.
Og jeg svarede: Og ulempen er?
De får en masse forstærkninger og mulighed for at dygtiggøre deres spillere. OB får deres spillere på græs i 2.div i stedet for reserveholdsligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det kan jeg ikke lige se. Dalum må da få mindst lige så meget ud af det samarbejde som OB gør.
De får en masse forstærkninger og mulighed for at dygtiggøre deres spillere. OB får deres spillere på græs i 2.div i stedet for reserveholdsligaen.
Comment
Comment