Jeg er dog meget tilfreds med et enkelt point. Sejren må vi nok vente på til vi spiller mod dem i Odense.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCM-OB
Collapse
X
-
3 point i Herning og 0 hjemme mod AaB = 3 pointOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er vigtigere at vinde over direkte konkurrenter til top 6.
0 point i Herning og 3 hjemme mod AaB = 3 point
jeg vil helst vinde i Herning, men det hænger også sammen med at jeg bor på disse kanter og kender en den af den sørgelige klubs fans ;-)
men lad os tage 3 point i begge kampe så er alle glade817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
👍👍👍Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hmm, jeg ser ingen garantier for, at han spiller på fredag. Bare at der ikke er tale om en værre skade.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Selvom de godt nok skriver, at de træner i morgen.
Comment
-
Ja sidste linie er vi da enige om :) det andet mere naaaahOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg3 point i Herning og 0 hjemme mod AaB = 3 point
0 point i Herning og 3 hjemme mod AaB = 3 point
jeg vil helst vinde i Herning, men det hænger også sammen med at jeg bor på disse kanter og kender en den af den sørgelige klubs fans ;-)
men lad os tage 3 point i begge kampe så er alle glade
Comment
-
Last edited by manner; 06-12-2018, 14:29.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ser ud til at alle mand er ved at være klar igen minus JJ.. 19 mand udtaget til i morgen
Last edited by fmprOB; 06-12-2018, 17:21.
Comment
-
Aldrig nogensinde vil jeg hellere se den bastard vinde fremfor nogen andre. Ser helst deres rigmand skrider og de går fallit. Hvis vi tager point i morgen vil det være helt fantastiskOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMå indrømme jeg ikke tror på point på Heden. Jeg synes Fcm ser enormt stærke ud i år igen. Og ser da også helst de løber med mesterskabet igen. Hellere dem end FCK.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment