Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Tak til Jesper Hansen for at skabe et konkurrencedygtigt hold. Endelig har han ramt rigtigt med en hel stribe gode signings.
    Tror nu mere du skal rette den tak til Niels Thorborg og nok også Enrico for at ryste posen lidt i hele OSE

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Tak til Jesper Hansen for at skabe et konkurrencedygtigt hold. Endelig har han ramt rigtigt med en hel stribe gode signings.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ham Talbro kan der vidst ikke være det store krudt i siden han ikke kunne komme på holdet med 2 af deres venstre backs ude.

Så desværre ikke kampen idag men fulgte med på P3 så meget som muligt. Lækkert med endnu en sejr

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvorfor?
    Bare det at blive fri for at høre på Bredahl var en befrielse, ligesom det også var med KN. Der er vel kun Ståle som næsten gør lige så ondt i ørerne at høre på.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Lige nu er han vel del af et trænerteam der har fået indgydet noget vindermentalitet ind i en trup drænet for selvsamme takket være tvivlsomme træner og sportsdirektør beslutninger.

MvH ChrisOB
    Jo, men nu er det jo sjældent assistenttræneren der definerer mentaliteten i truppen. De fleste cheftræner/assistenttræner forhold jeg har hørt lidt mere indgående om i Superligaen, er det cheftræneren der tegner de store linjer, og så har assistenten som regel nogle bundne opgaver. Derfor kunne det være interessant at høre, hvad det er HH har tilført, nu han åbenbart entydigt er en vigtig tilføjelse med stor betydning.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Nu er det jo ikke mit udsagn, eller min beslutning ikke at forlænge med ham selv om han øjensynligt stod med stærke kort. Er du uenig i at HH tilfører noget positivt.
    Næ, men hvis man kan sige, at en beslutning er entydigt god, må man vel have en eller anden form for argumentation bag. Jeg var bare interesseret i at høre den, for jeg ved ikke, hvad det er han har tilført.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Det er jo ikke en forklaring...

Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
    Nu er det jo ikke mit udsagn, eller min beslutning ikke at forlænge med ham selv om han øjensynligt stod med stærke kort. Er du uenig i at HH tilfører noget positivt.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
    Lige nu er han vel del af et trænerteam der har fået indgydet noget vindermentalitet ind i en trup drænet for selvsamme takket være tvivlsomme træner og sportsdirektør beslutninger.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hva' satan; var det lige Casper Nielsen med 2½ assist, og det andet mål er en decideret konge-assist? Det varmer efterhånden op til at undertegnede skal formulere en undskyldning til den gode CN, som jeg i hvert fald har betegnet som en mangelfuld spiller teknisk og pasningsmæssigt. Det er jo rigtigt fedt, når man tager fejl på den måde.
    Han gjorde lige det i dag som han var god til på U21 landsholdet, når han får bolden i fødderne med front mod modstanderens mål så er han farlig.
    Hvis det bare har været manglende selvtillid hele tiden så æder jeg gerne den gamle hat 🙂

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Derfor

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er nemlig meget vigtigt at huske Henrik Hansens indsats og betydning.
    Hvorfor?
    Derfor

Leave a comment:

• marle
    replied
    Fed, fed sejr i Farum. Der er kraftedme kugler i det her projekt. Men fuck - som i FUCK - hvor er det bare en fesen hjemmebane, de har sig i FCN. Jesus christ en elendig ‘stemning’ de kan diske op med. OB ap i tap!

Leave a comment:

• kentini
    replied
    Var KN mon “Dead Man Walking”, da man ansatte HH?

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Ja, det er godt set af JH at lade Bredahl gå, og ansætte Henrik Hansen
    Hvorfor?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er nemlig meget vigtigt at huske Henrik Hansens indsats og betydning.
    Ja, det er godt set af JH at lade Bredahl gå, og ansætte Henrik Hansen

Leave a comment:

Working...
X