En solid og klog kamp til trods for at vi er ramt af et par skader. Vi får sammensat et par flotte mål efter erobringer, hvor vi bringer mange mand frem. Det kunne en svag fcn-defensiv ikke dæmme op for. Defensivt får vi styr på deres fart efter ca. 20 min, hvorefter jeg ikke tæller nogen chancer af betydning før at vi når overtiden.
Igen vender vi nederlag til sejr, vi vinder 3. Sejr i træk og angriberne fik scoret. Det kunne vidst ikke blive meget bedre!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægbtw. god stil af FCN:
ALBANI ØL OG BRUNSVIGER I UDEBANEAFSNITTET
Som en del af Good Hosting i FC Nordsjælland vil der være gratis brunsviger til de første 200 OB-fans på udebaneafsnittet. Derudover er der i samarbejde med Albani mulighed for at kunne købe den lokale fynske øl på udebaneafsnittet. Personalet i boderne står iøvrigt i OB-trøjer.
Serverer de fisk når Esbjerg kommer på besøg?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægbtw. god stil af FCN:
Som en del af Good Hosting i FC Nordsjælland vil der være gratis brunsviger til de første 200 OB-fans på udebaneafsnittet. Derudover er der i samarbejde med Albani mulighed for at kunne købe den lokale fynske øl på udebaneafsnittet. Personalet i boderne står iøvrigt i OB-trøjer.
Leave a comment:
-
btw. god stil af FCN:
Leave a comment:
-
Fortsætter vi med den gejst osv. Er der klart mulighed for minimum 6 point i de sidste 3 kampe. Ude mod FCM bliver nok svær
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er så befriende at vi er sluppet af med den mentalitet som herskede under KN.
Bare indrøm det. Du savner det lidt. Haha :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er så befriende at vi er sluppet af med den mentalitet som herskede under KN.
Leave a comment:
-
Vacek har været på banen 4 gange, vi har vundet alle 4. Må jeg have lov at spørge om, hvorfor den mand ikke spiller HVER gang!?
Leave a comment:
-
Det ventede jeg lang tid for at skrive:
VI HAR EN TOP-TRÆNER OG ET TOP-HOLD MED EN TOP-MENTALITET!
Leave a comment:
-
Lækker sejr. En sejr over det jeg vil kalde det gamle OB. Kønsløst og ueffektiv modstander, mens vi selv var det mere solide hold.
Leave a comment:
-
Føj for fanden en skøn sejr. Jeg var da helt nede, efter de kom foran efter 2 minutter. Dejligt vi kan vende kampen på den måde, og at vi er så fucking effektive!
Leave a comment:
Leave a comment: