Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSå skulle han jo ikke være startet inde, det lignede jo fra første sekund at han havde beton i støvlerne"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå folk må være tilfredse med resultatet så stille og roligt her er på forum
Når jeg alligevel stiller mig tilfreds med et point skyldes det, at en udekamp pt. ikke er en must-win for os. Men det kan den forhåbentlig blive igen. Til gengæld har vi nu lagt mere pres på os selv før de næste to hjemmekampe: der skal mindst fire point til, og også gerne seks, hvis vi skal gøre vores til at vi kan komme med i top-6. Og, dårlig sæsonstart, ikke optimal spilletrup med mere, det er top-6 vi skal gå efter, helhjertet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er jo trænerens beslutning .. jeg forstår ikke at vi tiere starter med f.eks. AK og Helenius og kører forsvarerne trætte og så sætter Kadrii og MJ ind og kører uden om dem ... men derover jo nok en forenkling og oplægger er tydeligvis anderledes ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNok fordi AK gemmer sig og ikke gør nogle trætte. Kadrii skal spilles information, problemet er at de øvrige angriber ikke er gode nok pt. Måske kan Helenius blive det. MJ er spændende, men endnu ikke god nok. AK og Fester har ikke niveauet til et top 6 hold. Måske på et yderligt mandat til bænken.
AK er åbenbart kun god nok hver anden sæson.
Jørgensen mangler en del endnu, men der er håb for han kan blive rigtig god.
Fester er desværre færdig.
Jeg nærer intet håb om at Helenius bliver god nok, han har så store mangler at det imo er utopi at tro på ham.
Men vi mangler stadig, som vi har gjort det siden Falk rejste, en spiller som kan sætte vores angribere i scene.
Vores wingbacks slår for ringe indlæg og vores centrale midtbane er for ringe offensivt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAK er åbenbart kun god nok hver anden sæson.
Jørgensen mangler en del endnu, men der er håb for han kan blive rigtig god.
Fester er desværre færdig.
Jeg nærer intet håb om at Helenius bliver god nok, han har så store mangler at det imo er utopi at tro på ham.
Men vi mangler stadig, som vi har gjort det siden Falk rejste, en spiller som kan sætte vores angribere i scene.
Vores wingbacks slår for ringe indlæg og vores centrale midtbane er for ringe offensivt.
Noget af det samme kunne siges om AK, der kom som god angriber, lavede mål indtil Falk forsvandt. Og siden forsvandt han selv.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMen hvorfor lavede han mål før han - dyrt - kom til os. Og aldrig som i ALDRIG er slået til. Bliver han spillet rigtigt - nej. Bliver han fysisk trænet rigtigt - måske ikke. Betyder alderen noget - den burde hjælpe ham, men ser ikke sådan ud.
Noget af det samme kunne siges om AK, der kom som god angriber, lavede mål indtil Falk forsvandt. Og siden forsvandt han selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægManden lavede nu 15 mål sidste sæson, og der spillede Falk, mig bekendt, ikke i klubben.
Året før 2 mål i 23 starter.
Forstår ikke folk hyper ham. Jo han er fynbo, men en overbetalt en af slagsen.
Comment
Comment