Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Begge wingbacks er vigtige - og ret dygtige - og kan lave mål.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen
      Vi må så bare ikke håbe at Barrets skade gør at han heller ikke spiller, så skal Yao i aktion...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Vi må så bare ikke håbe at Barrets skade gør at han heller ikke spiller, så skal Yao i aktion...
        Jeg nægter at tro på at vi ser Yao mere i OB. De vil sandsynligvis prøve med Kløve dernede igen og Desler på den anden, hvis vi er så uheldige.
        Interviewet med JM efter kampen fortæller også historien om at det har været et rigtig hårdt point vi hev hjem i Bøf. Vi stiller med 4 nye fra start og begge vores backs går i stykker undervejs igår. Derudover må Bashkim gå ud fordi han er træt (Jesus han mangler meget, hvis han kunne blive træt igår). Det var skuffende igår og man må grue for det tætte program vi står i lige nu!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg nægter at tro på at vi ser Yao mere i OB. De vil sandsynligvis prøve med Kløve dernede igen og Desler på den anden, hvis vi er så uheldige.
          Interviewet med JM efter kampen fortæller også historien om at det har været et rigtig hårdt point vi hev hjem i Bøf. Vi stiller med 4 nye fra start og begge vores backs går i stykker undervejs igår. Derudover må Bashkim gå ud fordi han er træt (Jesus han mangler meget, hvis han kunne blive træt igår). Det var skuffende igår og man må grue for det tætte program vi står i lige nu!
          Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
          Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Pjækkede fra mit arbejde for at se flg. kamp:

            0.-20.min. OB: "vi spiller lige bolden rundt". Sønderjyske: "Uha, de spiller bolden rundt!".
            20.-45. min. Sønderjyske: "Vent lidt, spiller I den bare rundt? Så kan vi jo lægge lidt pres på og se, om vi kan leve på jeres fejl og nogle dødbolde." OB: "Uha, de lægger pres på og satser på dødbolde!"
            45.-55. minut Sønderjyske: "Nu giver vi den fuld gas - så fejler de nok". OB: "Uha, nu giver de den gas!"
            55.-70.minut OB: "Vent lidt, er det virkelig alt I har?? Så kan vi jo lige så godt tage bolden og se om vi kan skabe noget." Sønderjyske: "Uha, de tager bolden og ser om de kan skabe noget!".
            70.-slut (rod og intermezzo med indianerbold) Begge hold: "Vi laver lige lidt rod og indianerbold!"

            Vi er det bedste fodboldhold på banen, men vi formår ikke at få det frem i lange perioder. Sønderjyske er virkeligt ikke særligt gode, men vi er bare heller ikke gode nok til at straffe det.
            perfekt beskrivelsen af kampen! Personligt sad jeg efter kampen og tænkte “ hvorfor pokker brugte jeg min fredag aften på det”
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Jeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                Jeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???
                De medrejsende fans leverede en fin stemning, de kunne sagtens høres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  De medrejsende fans leverede en fin stemning, de kunne sagtens høres.
                  Enig de gjorde det langt bedre end spillerne og trænerstaben
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Haha dejligt at høre der var noget positivt i en kedelig kamp

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
                      Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
                      Det kan selvfølgelig også bare være noget michelsen har sagt, for at undgå at skulle svare på om han synes Bashkim var dårlig. Han ligner ikke en spiller der har ramt topformen endnu. I de øvrige kampe har han også været for anonym, men har reddet lidt ved at lave en enkelt genialitet, men igår var det enormt uskarpt og han virkede faktisk mere lad end Helenius.
                      Jeg er helt på linje omkring det er ret skræmmende at vi kan se så trætte ud efter to kampe på 5 dage. Det virkede til at være hele holdet, som manglede 10 pct i energi, finesse og skarphed i dag. Relativt store chancer glider ud i ingenting. Overkommelige forsvarsaktioner er ved at give røde kort. Det var sgu heldigt sønderjyske spillede en ligeså dårlig kamp

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
                        Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
                        Jeg tror bestemt ikke spillerne er i dårlig form i OB, jeg tror du undervurderer hvor meget det tynger fysikken at spille professionel fodbold og så handler det om at dosere træningen.
                        Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                          Jeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???
                          Var ikke på stadion og kunne følge kampen kun med et stream. Det forfalsker det muligvis men der var kun vores Dan s at høre og det gik godt med tromme og sange. På lægterne dominerede vi kampen fuldstændigt. Synes fansene præsterede på et langt højere niveau end drengene på banen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
                            Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
                            Var vel næppe kampen i går der gjorde ham træt men BIF kampen der ikke er fuldt retitueret for. Selvom han har været skadesfri har han jo ikke spillet kampe så længe som resten af truppen henset til det sene indkøb .. han er ca. to mdr. kamptræning bagud og lige meget hvor meget han giver den gas til træning er det ikke 90 min sprint og knubs..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Var vel næppe kampen i går der gjorde ham træt men BIF kampen der ikke er fuldt retitueret for. Selvom han har været skadesfri har han jo ikke spillet kampe så længe som resten af truppen henset til det sene indkøb .. han er ca. to mdr. kamptræning bagud og lige meget hvor meget han giver den gas til træning er det ikke 90 min sprint og knubs..
                              Så skulle han jo ikke være startet inde, det lignede jo fra første sekund at han havde beton i støvlerne
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg tror bestemt ikke spillerne er i dårlig form i OB, jeg tror du undervurderer hvor meget det tynger fysikken at spille professionel fodbold og så handler det om at dosere træningen.
                                Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.
                                Nej det er ikke kommet frem flere gange. Den eneste jeg har set påstår det er fra en bruger herinde. Derimod er det kommet frem at træningen under Kent Nielsen var useriøs og mange gik og gemte sig og ventede på at deres kontrakt udløb.

                                Comment

                                Working...
                                X