Begge wingbacks er vigtige - og ret dygtige - og kan lave mål.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægVi må så bare ikke håbe at Barrets skade gør at han heller ikke spiller, så skal Yao i aktion...
Interviewet med JM efter kampen fortæller også historien om at det har været et rigtig hårdt point vi hev hjem i Bøf. Vi stiller med 4 nye fra start og begge vores backs går i stykker undervejs igår. Derudover må Bashkim gå ud fordi han er træt (Jesus han mangler meget, hvis han kunne blive træt igår). Det var skuffende igår og man må grue for det tætte program vi står i lige nu!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg nægter at tro på at vi ser Yao mere i OB. De vil sandsynligvis prøve med Kløve dernede igen og Desler på den anden, hvis vi er så uheldige.
Interviewet med JM efter kampen fortæller også historien om at det har været et rigtig hårdt point vi hev hjem i Bøf. Vi stiller med 4 nye fra start og begge vores backs går i stykker undervejs igår. Derudover må Bashkim gå ud fordi han er træt (Jesus han mangler meget, hvis han kunne blive træt igår). Det var skuffende igår og man må grue for det tætte program vi står i lige nu!
Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægPjækkede fra mit arbejde for at se flg. kamp:
0.-20.min. OB: "vi spiller lige bolden rundt". Sønderjyske: "Uha, de spiller bolden rundt!".
20.-45. min. Sønderjyske: "Vent lidt, spiller I den bare rundt? Så kan vi jo lægge lidt pres på og se, om vi kan leve på jeres fejl og nogle dødbolde." OB: "Uha, de lægger pres på og satser på dødbolde!"
45.-55. minut Sønderjyske: "Nu giver vi den fuld gas - så fejler de nok". OB: "Uha, nu giver de den gas!"
55.-70.minut OB: "Vent lidt, er det virkelig alt I har?? Så kan vi jo lige så godt tage bolden og se om vi kan skabe noget." Sønderjyske: "Uha, de tager bolden og ser om de kan skabe noget!".
70.-slut (rod og intermezzo med indianerbold) Begge hold: "Vi laver lige lidt rod og indianerbold!"
Vi er det bedste fodboldhold på banen, men vi formår ikke at få det frem i lange perioder. Sønderjyske er virkeligt ikke særligt gode, men vi er bare heller ikke gode nok til at straffe det.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
Jeg er helt på linje omkring det er ret skræmmende at vi kan se så trætte ud efter to kampe på 5 dage. Det virkede til at være hele holdet, som manglede 10 pct i energi, finesse og skarphed i dag. Relativt store chancer glider ud i ingenting. Overkommelige forsvarsaktioner er ved at give røde kort. Det var sgu heldigt sønderjyske spillede en ligeså dårlig kamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHold da kæft det ser sløjt ud hvis Baskim blev træt af den smule arbejde han udførte i går .
Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause.
Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlægJeg så desværre ikke kampen igår pga arbejde.. Men kan nogen fortælle mig hvordan det gik med stemningen?? Tromme capo???"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi kan samtidig prise os lykkelige over at vi ikke vandt EL playoff og kvalificerede os til EL, når vi er i så ringe form at vi bliver slidt af at spille mandag og fredag lige efter en landskamps pause."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVar vel næppe kampen i går der gjorde ham træt men BIF kampen der ikke er fuldt retitueret for. Selvom han har været skadesfri har han jo ikke spillet kampe så længe som resten af truppen henset til det sene indkøb .. han er ca. to mdr. kamptræning bagud og lige meget hvor meget han giver den gas til træning er det ikke 90 min sprint og knubs..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tror bestemt ikke spillerne er i dårlig form i OB, jeg tror du undervurderer hvor meget det tynger fysikken at spille professionel fodbold og så handler det om at dosere træningen.
Det er flere gange kommet frem at træningen er relativt hård under Jakob Michelsen, problemet kan være at der bliver trænet FOR hårdt ... som jeg tidligere har været inde på.
Comment
Comment