Rømer ville tage et gult kort med i pausen og fik det.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægNøj hvor vi spiller dårligt imod et hold som også gerne vil spille “dårligt”..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSybes vi sad på kampen og gjorde det godt de første 25 min.. Men tabte kontrollen nu og det blev rodet og uden linje.
Er dog sikker på vi kommer godt ud til 2. halvleg, det skal vores kompetente træner nok sørge for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægHåber vi igen kan få fat som i starten af kampen i 2. halvleg, Sønderjyske er nok ikke det hold der står bedst til os pt. vi skal nok vinde på noget indvivdelt kvalitet idag, ellers bliver det nok endnu en uafgjort
Er dog sikker på vi kommer godt ud til 2. halvleg, det skal vores kompetente træner nok sørge for."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Forfærdelig halveg. Vi starter egentlig okay, men ligeså snart sønderjyske presser en smule på, så panikker vi og får ikke spillet os ud af presset. De sidste 20 min er fuldstændig på sønderjyske premisser, hvor det bliver dueller, fordi vi ikke holder hovedet koldt når vi er på bolden. Angriberne spiller også pivhamrende elendigt og virker ikke særlig tændte. Der skal helt andre boller på suppen. Jeg kan ikke se noget på bænken der kan ændre det, så de må sgu hanke op i sig selv og få sat sig meget mere igennem, specielt når vi er på bolden, for det er altså ikke skræmmende det sønderjyske kommer med. Det er vores fokus der svigter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLudwig ud"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment